7 cze 2015

Paryska przygoda #1

Jak wiecie z poprzedniej notki - udałam się na wycieczkę do Paryża. Odjazd naszego autokaru był planowany na godzinę 9:00, lecz przez drobne kłopoty wyjechaliśmy dopiero o 9:30. Podróż była bardzo długa. Ku mojemu zdziwieniu na niemieckiej autostradzie było sporo korków, przez które czas trwania naszej podróży wydłużył się aż do 24 godzin. Trasa obejmowała przejazd przez Niemcy, Belgię, Holandię, aż w końcu Paryż. W samym mieście spędziliśmy 3 dni. Z dojazdem wszystko razem trwało 5. Wycieczkę rozpoczęliśmy od dziewięciu godzin spędzonych w Disneylandzie, lecz relację z tego dnia pozostawię na kiedy indziej. Dziś przedstawię Wam fotorelację z dnia drugiego. Zwiedziliśmy oczywiście Wieżę Eiffla, Pałac Inwalidów, Bazylikę Sacré-Cœur oraz odbyliśmy rejs statkiem turystycznym po rzece Sekwanie. 


161 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia :) chcialabym pojechac do Paryza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż to piękne miasto, chciałabym kiedyś tam się udać :) Czekam na kolejne fotorelacje!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zrobilas te zdjecia! szkoda tylko, ze podroz byla taka meczaca... ja ogolnie paryz bardzo lubie, bylam tam kilka lat temu, ale zakochalam sie w nim :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę, haha!
    Wycieczka do Paryża jest moim marzeniem odkąd pamiętam ♥
    Świetne zdjęcia, idealnie pokazują urok tego miasta ;>
    Mam nadzieję, że mi również uda się niedługo odwiedzić Paryż, no i liczę na relację z Disneylandu ^^

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Marzę o zamieszkaniu w Paryżu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdjęcia :) Masz jakieś z Disneylandu?
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknę zdjęcia:) Koniecznie dodaj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ci zazdroszczę ! Piękne zdjęcia ! <333
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne zdjęcia!
    Musiało być wspaniale!
    Zawsze chciałam zwiedzić Paryż :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, chciałabym odwiedzić Paryż! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne zdjęcia ^^, jak ja bym chciała pojechać do Paryża.... Jednak 24 godziny w autokarze to naprawdę długo :(
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, bardzo chciałabym zwiedzić Paryż ♥ śliczne zdjęcia (które sprawiają, że jeszcze bardziej chcę odwiedzić to miasto)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ci, ale mam rodzinę w Paryżu więc jest nadzieja, że kiedyś pojadę tam na wakacje. Zdjęcia ci wyszły ładnie. fotographyfire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tej wycieczki, z resztą już Ci o tym pisałam! Piękne zdjęcia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę piękne zdjęcia :)

    0czykota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję męczącej podróży. Ja, kiedy byłam w Paryżu, zwiedzałam też takie zabytki, chociaż już nie pamiętam do końca, które dokładnie, gdyż było to kilka lat temu. Paryż jest pięknym miastem. Pozdrawiam i zapraszam
    🐢🐢🐢Mój blog - klik!🐢🐢🐢

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia i widoki:) Jednym z moich marzeń jest właśnie pojechanie do Paryża:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zdjęcia są bardzo ładne ♡♡
    Moim marzeniem też jest podróż do Paryża. Mam pytanko do Ciebie , w którym sklepie kupiłaś tą śliczną bluzkę ?

    OdpowiedzUsuń
  20. pamiętam jak ja byłam w Paryżu! Było super! Co prawda nie mam wiele zdjęć, bo nasza przewodniczka pędziła jak szalona...
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wieża Eiffla cudnie wygląda nocą! chciałabym pojechać do Disneylandu :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh jak ja Ci zazdroszcze! Chcialabym zwiedzic Paryz♥
    Swietne zdjecia♥

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ wspaniałe miejsca, tak bardzo zazdroszczę! zdjęcia są przepiękne! mam nadzieję, że będzie mi dane odwiedzić te miasto :)

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Eh Paris, Paris! Niby przereklamowane, niby za duzo turystow, a i tak milo sie tak jezdzi :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę ! Zawsze chciałam odwiedzić Paryż :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chciałabym pojechać do Paryża ♥

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia! Ja rok temu w wakacje byłam w Paryżu.... Było cudownie
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS - SUPER NAGRODA!
    Pozdrawiam, Malwa

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ojejku, zazdroszczę! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nigdy nie byłam w Paryżu, ale zawsze o tym marzyłam. Śliczne zdjęcia :-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jadę we wakacje <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, serio! Super, że mogłaś pojechać do tak wspaniałego miejsca!
    Jestem ciekawa relacji z Disneyland'u:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne zdjęcia! Zazdroszczę odwiedzenia Paryża, sama chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne zdjecia! Bardzo marzę o wycieczce do Paryża, to jest następne miasto po odhaczonym juz Londynie które muszę zobacyć. W samej Francji byłam tylko przejazdem, ale było to w nocy przez autostradę wiec za dużo nie widziałam... Tak czy siak, zazdroszczę, bardzo. :D I czekam na zdjęcia z Disneylanduz :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! ja byłam w Paryżu parę lat temu i chętnie pojechałabym jeszcze raz :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia! Też chciałabym odwiedzić Paryż.
    Pozdrawiam ;*
    Zapraszam do mnie ♥click

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, niestety jeszcze nie było mi dan odwiedzić Paryż, ale może kiedyś. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej, ale fajnie ja nigdy nie byłam w Paryżu! Ale chyba nie dałabym rady jechać tyle autokarem - mam chorobę lokomocyjną. Przepiękne zdjęcia! Nie mogę doczekać się relacji z pobytu w Disneylendzie!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Urodziłam się w Paryżu. To piękne miejsce. Tęsknię za Francją. Cieszę się że ci się podobało. crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekałam ze zniecierpliwieniem na Twoją relację z Paryża! Kocham to miasto, będę tam jeszcze powracać...
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne zdjęcia! :)
    jeszcze rok temu to zazdrościłabym Ci tej wycieczki (chociaż i tak Ci zazdroszczę^^), ale w tym roku jadę na wakacjach właśnie do Francji! :p

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej, ile widoków cieszących oko... Swoją drogą ciekawa koszulka w kwiatki, nietypowa ;)
    Choć niby jestem duża, Disneyland chętnie bym odwiedziła, więc z zainteresowaniem czekam na notkę o nim ^^
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem zakochana ♥

    Dziękuje ślicznie za komentarz :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę, tak patrzę na te zdjęcia ( które są oczywiście bardzo fajne :D ) i bardzo chciałabym teraz tam być :) Miałam już okazję zwiedzić Paryż i czuję niedosyt!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  44. uhuhuhu fajna wycieczka: Gatuluję!

    Pozdrawiam ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze, ale Ci zazdroszczę wycieczki do Paryża! dziewięć godzin w Disneylandzie, coś pięknego! Nie wątpię, że Paryż jest jednym z najładniejszych miast na świecie :) świetne zdjęcia!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne miasto , zazdroszczę <333
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne zdjęcia, kocham Paryż i mogłabym tam mieszkać, nigdy by mi się nie znudził ;)
    Mój blog ❤️

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie piękne zdjęcia! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłem kiedyś we Francji, ale niestety nie miałam okazji zwiedzić Paryża, a w tym roku już na pewno tam lecę i to pierwszy raz samolotem. Wcześniej tak jak ty jechałam po 24h, podróż męcząca, ale jakie zdjęcia i wrażenia!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Paryż jest tak cudownym miejscem :) Zakochałam się <3 Zwiedziłam wszystkie wymienione przez Ciebie zabytki i uważam, że są piękne. A rejs po Sekwanie jest taki przyjemny. Podziwianie widoczków płynąc tą piękną rzeką jest cudowne. W Disneylandzie też byłam i kurcze to jest tak cudowne miejsce, bawiłam się najlepiej na świecie. Ale mi zrobiłaś ochotę tymi zdjęciami aby wybrać się tam jeszcze raz! :)

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze chciałam tam pojechać. Cudowne zdjęcia.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale tam jest pięknie ! Cudowne zdjęcia zrobiłaś ;) Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawa wycieczka! Ale sama podróż musiała być męcząca, tyle godzin i jeszcze ten korek.
    Pozdrawiam i mam nadzieje, że wycieczka się udała! :D
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne zdjęcia ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak pięknie, muszę polecieć do Paryża kiedyś (bo podróże autokarem nie są dla mnie ;P). Ta architektura mnie zachwyca..

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne zdjęcia! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Najbardziej z tego wszystkiego, zazdroszczę Disneyland'u :)
    Piękne zdjęcia!
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne zdjęcia! a Paryż jak zwykle zachwyca ;')

    Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. To ostatnie zdjęcie jest genialne! Ja kiedyś bardzo marzyłam o wyjeździe do Paryża. Teraz to jest wiele innych miejsc, które chciałabym zwiedzić. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  60. Chciałabym wybrać się do Paryża. Kiedyś miałam Paryż na wyciągnięcie ręki..
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję i czekam na notkę z Disneylandu!!<3
    Super wycieczka:)
    A skąd jest bluzka ze zdj??

    http://www.justcleo.pl/2015/06/amstyl-dress-signora-neon-pink-necklace.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Zazdroszczę, od zawsze bardzo chciałam pojechać do Paryża. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow!!!! Piękne zdjecia <3
    _______________
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Naprawdę piękne widoki
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowne zdjęcia, fajnie oddają klimat Paryża :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow, cudowne zdjęcia. *_* Ja też niedługo będę miała okazję odwiedzić Paryż. :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    GIVEAWAY, WYGRAJ BON DO SKLEPU JEXSHOP

    OdpowiedzUsuń
  68. Dwa lata temu również byłam w Paryżu. Bardzo dobrze to wspominam, choć zamiast biegu przez luwr wolałabym, oglądnąć jedną wystawe, ale pożądnie :) Ale to moje przeżycia. Mam nadzieje że twój wyjazd również się udał.
    Aaaa... co do zdjęć to bardzo dobrze uchwyciłaś ich klimat, co jest jedną z najważniejszych rzeczy :)

    http://how-i-see-theworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. tak bardzo zazdroszczę! wybierałam się do paryża w te wakacje, ale z niektórych powodów niestety nie mogłam, ale pewnie wybiorę się za rok :)
    +zapraszam! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja już komentowałam wcześniej, ale chciałabym się zapytać, jak zrobić przezroczyste koło np. takie, jak zrobiłaś na zdjęciu z walizką w poprzednim poście i napisałaś na nim ,,Kierunek: Paryż!''. A jak zrobić inny kształt, tylko, żeby prześwitywało przez to kółko zdjęcie ;)) Z góry bardzo dziękuję!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Sama już to wykombinowałam, wreszcie :) Przepraszam, że Ci zawracam głowę, pytanie odwołuję :) Pozdrawiam

      Usuń

  71. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zazdroszczę ! Pięknie tam ,
    pozwiedzałaś troszkę :)
    KLIK - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  73. ciekawie spędziłaś te dni, czekam na disneyland - relacje :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. piękne zdjecia! zazdroszczę! czekam niecierpliwie na relację z disneylandu. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Zazdroszczę! :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne zdjęcia ! Bardzo bym chciała pojechać do Paryża ! Zapraszam do mnie : www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ślicznie tam musiało być, chciałabym pojechać. :c Zaciekawiłaś mnie tym Pałacem Inwalidów, jeżeli dobrze myślę, to nigdy o nim nie słyszałam...
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
  78. Zazdroszczę wyjazdu, Paryż jest przepiękny, sama chciałabym tam kiedyś pojechać, a zdjęcia są piękne!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej! Zazdroszczę takiej wycieczki. Byłam w Paryżu chyba 3 lata temu, i zakochałam się w tym mieście. Miło było przypomnieć sobię te chwile. Z niecierpliwoscią czekam na następną część! Przepiękne zdjęcia! Po nich widać, że miałaś piękną pogodę. Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialne zdjęcia również miałam szanse zwiedzić Paryż to piękne miejsce :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczne zdjęcia !
    Zazdroszczę wyjazdu do Paryża
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Niesamowite zdjęcia :) Zazdroszczę Ci tej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowne zdjęcia! :D
    Zazdroszczę pobytu w Paryżu! ;c
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ładne zdjęcia, jednak Paryża nie chciałabym odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  85. jak cudownie ♥ zazdroszczę! :)

    BLOG | IG

    OdpowiedzUsuń
  86. cudowne zdjęcia ;) nie ukrywam, że zazdroszczę takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jechałam kiedyś 17 godzin autokarem do Holandii :/ Myślałam, że umrę w tym autobusie :/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ahh, jak pięknie... Podróż zapewne była męcząca, ale z pewnością było warto :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. ojeju, cudowne zdjęcia, perfekcja <3 piekne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Mmm Paryż... Zazdroszczę,bardzo bym chciała tam kiedyś się znaleźć!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  91. Super zdjecia;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo zazdroszczę widoków, które zobaczyłaś.
    Paryż, to moje marzenie.

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Paryż jest na mojej liście miast, które chcę odwiedzić.
    Świetne zdjęcia! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Jejku zazdroszcze ♥
    Odwiedzenie Paryża jst moim wielkim marzeniem ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowne zdjęcia :)
    Tak bym chciała pojechać kiedyś do Paryża ^^ <3

    ZAJRZYJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  96. zycze udanego czasu tam spedzonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Też kiedyś byłam w Paryżu chętnie bym tam wróciła'

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Ojej sliczne zdjecia i post! Kocham paryz bylam juz 2 razy i bede tam napewno wiele razy wracac BUZIAKI!

    Zapraszam do mnie kochani na nowy post! jesli wam sie spodoba to skomentujcie i zaobserwujcie bloga <3
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  99. Jak ślicznie, również chciałabym zwiedzić Paryż <3
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetne zdjęcia, musiało być super. Paryż również jest na liście miejsc, które chciałabym odwiedzić. Mam nadzieję, że również kiedyś tam pojadę.
    Pozdrawiam!


    Dopiero zaczynam - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  101. Zazdroszczę ci, że możesz tak sobie podróżować ;) Ja cały czas w domu siedzę.... :( Świetny blog :)
    http://keepcalmandletithappen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie i proszę o opinie. Mam nadzieję ,że moje stylizacje Ci się spodobają :)

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  103. Super zdjęcia, Paryż to cudowne miasto :)
    Co ty na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Hello from Spain: awesome pics in Paris.I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczne zdjęcia! Tylko pozazdrościć takich widoków!
    Chciałabym odwiedzić Paryż :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  107. Zdjęcia są imponujące :) Zazdroszczę wyjazdu do Paryża :))

    OdpowiedzUsuń
  108. Super, też chciałabym odwiedzić Paryż.. "miasto zakochanych" hihi : ) Obserwuję i zapraszam do siebie . : )

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne budowle <3
    http://tattooed-brain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczne zdjęcia! :) Mam nadzieję, że kiedyś zwiedzę Paryż. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Zazdroszczę takiej wycieczki!! Zdjęcia śliczne ^^
    MÓJ BLOG KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękne zdjęcia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam Paryż, nie byłam tam już kilka lat i stęskniłam się strasznie :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Paryż jest piękny i obowiązkowy do zobaczenia dla każdego. Sama się wybieram już niebawem :)
    Dołączam się do obserwatorów i zapraszam do siebie, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Jeej! Kolejna osoba na blogu - pisze o wycieczce z Paryża! Musiało być super! -
    Zapraszam http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny blog, może obserwacja, jeśli mój blog się spodoba ?
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu, ale na całe szczęście za niedługo wakacje. :)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Swietne zdjecia :)
    nowy post zapraszam :)) http://blondynv1999.blogspot.ch/2015/06/3-cocolitapl_15.html

    OdpowiedzUsuń
  119. Śliczne zdjęcia! Kiedyś byłam w Paryżu i bardzo miło to wspominam:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  120. Chciałabym kiedyś odwiedzić Paryż :) Przy okazji, bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. jejku ale ci zazdroszzce! cudowne zdjecia :)
    moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Aż chce się tam zaraz pojechać, tak tam pięknie ! :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Nigdy tam nie bylam :(
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. zazdroszczę wyjazdu, zdjęcia piękne:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. BOOOSKIE ZDJĘCIA! Aż zachciało mi się do Paryża! Czekam na zdjęcia z Disneylandu!

    U mnie relacja z Belgii i Wielkiej Brytanii :)
    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Świetne zdjęcia. :D Takie wycieczki sa cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Nie masz pojęcia jak ci zazdroszczę! :)

    Zapraszam na nowy post! :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/06/bal-gimnazjalny-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  128. to przecudowne miasto, świetne zdjęcia!! :) pozdrawiam! :) super design bloga ;)


    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie? :) )

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetne zdjęcia, wyjazd tak samo z tego co widzę... Aczkolwiek ja 24h w podróży w jedną stronę bym chyba nie wytrzymała.... z dwoja złego wolałabym dopłacić i lecieć samolotem. :) Ale masz to za sobą, a w pamięci trzeba zostawić najlepsze chwile!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Jej, zazdroszczę Ci,bardzoooo bym chciała tam pojechać *.* Piękne zdjęcia ♥

    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. o nie, ale ci zazdroszczę
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Zazdroszczę ci :) bardzo chciałabym tam pojechać,śliczne zdjęcia

    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  133. piękne zdjęcia i pewnie tez piękne wspomnienia:)
    Pozdrawiam ✵ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Wow! Przepiekne zdjecia! Masz dobre oko! W Paryzu jeszcze nie bylam, zdecydowanie musze sie kiedys wybrac!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. 2 zdj supeer!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  136. Chętnie pojadę do Paryża. Teraz. Zaraz. Ale narobiłaś mi ochoty ;)
    sandra23blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  137. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu! Paryż to moje marzenie <3 :(
    Zdjęcia pełna profeska! :) + zapraszam do nas ----> www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Zapraszam ------>
    nyciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Ojej, ale Ci zazdroszczę! Zawsze chciałam zwiedzić Paryż :) Piękne zdjęcia!

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  140. Rewelacyjne zdjecia! :) Jeszcze bardziej przekonalas ze warto jechac do Paryza :)
    Ostatnio nawet czytałam ciekawostki na temat miasta :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  141. Mam pytanko. Jak zrobiłas te ikonki spolecznosciowe w pasku stron na gorze? :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  142. Widać, że dobrze się bawiłaś :)
    Cudowne zdjęcia! Paryż jest piękny *-*
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Bardzo zazdroszczę *.* :(
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  144. przepiękne zdjęcia *-* marzy mi się wycieczka do Paryża ♥

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  145. Jejku, ale Ci zazdroszczę. Zawsze marzyłam, żeby pojechać do Paryża. Piękne zdjęcia <3

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - KLIK! Wróciłam do blogowania :) ♡

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)