26 sie 2015

Słoikowe Love

Zapewne wiele osób kojarzy słoiki tylko i wyłącznie z przedmiotem, w którym można przechowywać żywność. Ja, jak to ja, dla słoików znalazłam o wiele większe zastosowanie. Sprawdzają się one przede wszystkim jako doskonały materiał do DIY. Dość często wykorzystuję słoiczki jako dekoracje mojego pokoju. Również parę razy gościły już one na Fabryce Mięty w tutorialach rzecz jasna. Ostatecznie postanowiłam stworzyć dla nich osobny post, gdzie zaprezentuję Wam dwa pomysły na zastosowanie ich we własnych pokojach.

1. Z kartki papieru wycinamy koło. Powstała w ten sposób dziura w karteczce posłuży nam za szablon.

2. Do drugiego kroku będziemy potrzebować gąbeczki lub pędzla stempelka gąbkowego oraz białej farby akrylowej. Farbkę wyciskamy na gąbeczkę, szablon przykładamy do słoiczka i stemplujemy delikatnie miejsce w kształcie koła. Czynność powtarzamy do woli.

3. Gdy farbka przeschnie całość możemy dodatkowo przyozdobić wstążką. I voilà! Nasz wazonik gotowy. Można już wstawić do niego pięknie pachnące i cieszące oko kwiaty!



 
1. Na dno słoiczka wsypujemy trochę ozdobnych kamyczków, brokat lub inne dekoracje tego typu.

2. Zalewamy całość wodą i ostrożnie na powierzchni wody kładziemy zapachową świeczkę w aluminiowym pojemniczku.

3. Słoiczek możemy dodatkowo przyozdobić słomkową wstążką. Teraz już możemy ostrożnie (!) podpalić knot naszej świeczki i wieczorami delektować się jej pięknym zapachem.

157 komentarzy:

  1. Cudowne jak zwykle kochana:)) Spróbuję zrobić któreś z tych DIY ;))
    Buźka, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetne pomysły i zdjęcia! Ja od dzieciństwa widziałam w słoikach "potencjał" hahaha :D Do dzisiaj wykonuję wiele DIY z użyciem słoików, bo są to jedne z najlepszych rzeczy do wykonywania tych projektów :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/
    Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdjęciaa <3
    Zapraszam do mnie na nowego posta
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoik na świeczke jest swietnym pomysłem! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno przekonałam się, że ze słoików tak naprawdę możemy wyczarować cuda! Twoje pomysły są świetne! :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Nie wpadłabym na coś typu sposób nr 1. :) Naprawdę podziwiam Cię za te wszystkie DIY!
    Pozdrawiam! :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te pomysł najbardziej spodobał mi się z tą świeczką *-*

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World -->zapraszam<--

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądają obie propozycje :)
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne zastosowania dla słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetniutkie pomysły. :) Tobie jak zwykle wyszło prześlicznie. ♥ Być może wypróbuję. :)
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świecznik jest śliczny :) Super pomysły ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na wykorzystanie słoika :D
    Świecznik według mnie jest przepiękny i może go zrobię u siebie akurat mam słoik i taką świeczkę więc czemu nie :D
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, obydwa mi się bardzo spodobały i takie łatwe do zrobienia. Na pewno skorzystam i może nawet pochwalę się u siebie na blogu :)

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wygląda ten świecznik! :) zdarza mi się słoika użyć jako wazon, ale tylko na krótki czas ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobał mi się pomysł z tym magicznym świecznikiem, chociaż ten wazon też jest całkiem niełzy! W każdym razie; obie te rzeczy świetnie by ozdobiły mój pokój :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te słoiczki wyglądają uroczo! :D

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. POmysł ze świecznikiem - genialny ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świecznik wypróbuję, bo sama mam taki słoik :)

    - Mój Blog -

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! :)
    Ja uwielbiam słoiki - głównie na święta zawsze robię jakieś ozdoby! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie udekorowane słoiki będą ładnie wyglądać na półce. :) Kamyczki w nich schowane bardzo fajnie wyglądają.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam jeden słoiczek na biurku, trzymam w nim kredki, dwa służą mi za świeczniki, a jeden jako szklanka :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. też uwielbiam wykorzystywać słoiki do dekoracji ♥ pierwszy pomysł jest po prostu niesamowity w swojej prostocie i jestem pewna, że z niego skorzystam ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki podgrzewacz na wodzie wygląda super!
    Również często używam, słoików do tego typu ozdób.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie sprawdza się jako świecznik - efektownie i oryginalnie!:)
    xx ngvyen

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa inspiracja!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    kopytkowa.blogspot.com ( od września nowa odsłona bloga, na którą zapraszam wszystkich miłośników sztuki, designu i grafiki komputerowej )

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł :D ja również wykorzystałam słoiki do dekoracji pokoju :D z jednego zrobiłam świecznik tak jak Ty tyle ze z kawą a z drugiego skarbonke :D

    obserwuje i zapraszam ;)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne pomysły! :) Na pewno skorzystam z pierwszego. Uwielbiam świeże kwiaty. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten drugi pomysł na pewno często będzie gościł u mnie w pokoju od pierwszego września, ponieważ w roku szkolnym nie potrafię się uczyć bez zapalonej świeczki :3
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie świecznik wygląda, kto by się spodziewał, żeby ze słoika coś takiego zrobić :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie to wygląda! Myślę, że skorzystam z drugiego pomysłu, ponieważ uwielbiam różnego rodzaju świeczniki.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda przecudownie, bardzo lubię tego typu dodatki!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne diy! Wygląda to świetnie :)
    Pozdrawiam!
    swiatmegi

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszły naprawdę cudowne, uwielbiam takie dekoracje.
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam eksperymentowac ze słoiczkami vo są to oryginalne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny i prosty pomysł a jaki efektowny, świecznik wygląda cudownie :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje post chyba nigdy nie przestaną mnie zadziwiać. Jesteś niezwykle pomysłowa. ;)
    Pozdrawiam!
    POKLIKASZ? DAJ ZNAĆ, JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYĆ!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne diy ♥♥ Jesteś bardzo utalentowana i świetnie prowadzisz bloga ♥
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne pomysły ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wazon na kwiaty sprawdzilby sie swietnie! :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam te pomysły, chyba nawet już praktykowałam świeczkę w słoiku z wodą ;)
    Kocham Fabrykę Mięty, zapraszam do siebie, może ci się spodobam :))
    wyzywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta świeczka z wodą wygląda prześlicznie też często robię dekoracje ze słoików .


    http://orinaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne ozdoby! Ten świecznik jest poprostu cudny! Chyba sama taki zrobię :) ZAPRASZAM NA ODNOWIONEGO BLOGA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Taka świeczka w słoiku prezentowałaby się u mnie świetnie, uwielbiam takie małe drobiazgi upiększające pomieszczenie.
    Świetne diy! :) To jest jedna z najbardziej lubianych przeze mnie kategorii postów.

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne pomysły!
    Ja ze swoich słoiczków robię skarbonki :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale świetne pomysły! Bardzo mi się podobają takie słoiczki <3
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł:-) wygląda bardzo romantycznie;-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  48. Przydatne pomysly :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne zdjęcia, wszystko ślicznie wygląda
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne zdjęcia, bardzo ciekawy pomysł :)
    MÓJ BLOG: KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Oba pomysły są świetne :)
    Ładne te słoiczki, nie wyglądają jak takie po ogórkach np :P
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Myślę, że teraz już słoiki przez większość ludzi zdecydowanie nie są kojarzone tylko z żywnością. Zwłaszcza, że w wielu pubach, restauracjach podają w nich piwa, soki, koktajle. Na każdym kroku można zobaczyć słoik w innym wydaniu niż zwykle. Od dłuższego czasu jest to naprawdę mega popularne :) Sama zamierzam zrobić świecznik i wazon ze słoików tak jak pokazałaś w poście oraz skarbonkę :)

    Super post!

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Z słoików da się dużo zrobić i są świetne! :)


    Dziękuje za komentarz, zapraszam na post z wyjazdu. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale pomysłowe *-*!
    Ja akurat wazonów domu mam dużo, ale świeczników nigdy za wiele! Ten na wodzie jest śliczny!
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  55. swietne pomysły, na pewno któryś z nich wykorzystam. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne pomysły, czasem takie pomysłowe zastosowania praktycznych rzeczy są najlepsze!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie to wygląda :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietne pomysły, pięknie to wygląda! Ja lubię używać słoiki do picia z nich koktajli i soków:)

    zapraszam klik

    OdpowiedzUsuń
  59. Swietne pomysły, pięknie to wygląda! Ja lubię używać słoiki do picia z nich koktajli i soków:)

    zapraszam klik

    OdpowiedzUsuń
  60. Jako wazon i świecznik wygląda na prawdę świetnie! Bardzo pomysłowe ;)
    dreams-lunatyk.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świecznik jest niesamowity! Na pewno taki się pojawi u mnie w pokoju. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo mi się podobają pomysły, użyję na pewno :))

    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie świetne DIY! Słoiki można w bardzo ciekawy sposób wykorzystac :)
    Pozdrawiam ;*
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Megaa pomysły, chyba sama cos popróbuję w domu ze świecą
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  65. Efekt jest genialny. Świetnie <3 ja również uwielbiam DIY, więc na pewno skorzystam z pomysłu.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    www.oczamihumanistki.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakie śliczne zdjęcia! Masz cudnego bloga.. prawie zawsze jak wchodzę widzę nowy desing! Ślicznie!!!
    Z Twojego bloga bije taka pozytywna energia.. jest tak jasno.. po prostu ślicznie

    zoeslifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny post i zdjęcia, obserwuję, a twój blog niedługo trafi do polecanych u mnie na blogu <3

    Zapraszam na nowe DIY
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  68. Wygląda to bardzo ładnie ;) Wspaniałe zdjęcia <3

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jejuś, genialne!
    Musimy takie zrobić, to piękna dekoracja!
    W wolnych chwilach zapraszamy do nas: :*
    [KLIK]
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz przecudownego bloga, świetne pomysły i zdjęcia
    Zapraszam do mnie- klik! :3

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne pomysły, nie myślałam, że słoiki mogą mieć tak ciekawe zastosowania ! Mega :* obserwuję <3
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudowny pomysł! :3
    Dzięki za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;))
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne DIY, zazdroszczę Ci pomysłów i talentu :) Zdjęcia są prześliczne :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne pomysły ! Zajrzysz na mój blog? ;) http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Super DIY! Najbardziej ciekawy wydaje mi się "magiczny świecznik" ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  76. Genialny pomysł z tym świecznikiem! Muszę wypróbować, nigdy bym nie powiedziała, że świeczka utrzyma się na wodzie- a jednak! :)

    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo podobają mi się takie wazony i świeczniki domowej roboty, sa o wiele lepsze niz te, które są w sklepach, wyglądają bardzo oryginalnie.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny pomysł , muszę wypróbować !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/


    zapraszamdo siebie

    OdpowiedzUsuń
  79. Po świeczkach zostały mi małe słoiczki, a z Chorwacji mam pelno malych kamyczków. Musze zrobić ten świecznik!
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. taki świecznik zimą może robić świetny klimacik!:)

    OdpowiedzUsuń
  81. jejku Twój blog jest idealny ;o super diy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Genialne pomysł! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny post i genialne pomysły! :)
    Prowadzisz super bloga, obserwujemy? :

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Niby taki zwykły słoik, a może być taki uniwersalny :)) Sama szykuje się do zmian w pokoju, więc takie post jak najbardzie miłe widziane!

    Zapraszam do mnie na mały poradnikKłaki, świecznik i kalorie czyli poradnik: Jak przetrwać zajazd rodzinny?!

    Pozdrawiam cieplutko

    Niepokonana przez nudę
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  85. Przepiękne! :)
    Takie delikatne *.*

    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo podoba mi się pomysł ze słoikiem :) Obserwuję i Pozdrawiam ;p
    Zapraszam również do mnie i zachęcam do obserwacji (będzie mi miło ponieważ dopiero zaczynam)
    Poprostuzuzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. prowadzisz najbardziej kreatywny blog jaki znam ♥ jesteś wspaniała ;)
    oba sposoby niezmiernie mi się podobają, jednak najpierw wykorzystam ten drugi :) dziękuję za inspiracje :*
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  88. Jako świecznik cudownie wygląda *.*
    Naprawdę świetne pomysły :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  89. Spróbuję zrobić któreś z tych DIY :) wspaniałe!
    -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. jeju jak to ślicznie wygląda :o

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Najbardziej podoba mi się świecznik :) cudownie się prezentuje
    Masz świetne pomysły.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Przepiękne dekoracje! Świetne pomysły :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo ciekawe pomysły DIY, chętnie zobaczę więcej :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. No i świetnie wykorzystane słoiki :D
    Myślę, że świecznik wykonam w październiku, uwielbiam jesienią palić zapachowe świeczuszki :)

    Zapraszam do siebie i do obserwacji! :)
    http://smallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Jednak słoiki to rzecz, w której ozdabianiu można się wykazać ;). Ślicznyy świecznik <3

    http://pinkchocolate01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Jaki piękny blog !!!
    Zostaję tu ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne pomysły, wyglądają na prawdę ślicznie *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  98. ja obsypałam od środka brokatem słoik i na zewnątrz przyczepiłam wstążkę, no i oczywiście świeczka do środka:) piękny efekt
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Zawsze chciałam użyć jakoś słoiczków, ale kompletnie nie miałam pomysłu. Już dzisiaj moje kaktusy siedzą w doniczce w groszki.
    klik

    OdpowiedzUsuń
  100. Super pomysły ♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Ciekawe pomysły

    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. bardzo lubię takie pomysły na DIY! Wyglądają cudownie! :)
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Moja mama często robi jakieś DIY ze słoików :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. świetne pomysły i zdjęcia :)
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  105. Dzięki za komentarz u mnie, to ogromna motywacja ;)
    Zapraszam na nowy post ▶ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  106. Ciekawe pomysły i śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  107. Super pomysły, na pewno skorzystam :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękny pomysł na DIY, rozjaśni mój dom w te deszczowe dni :) PS Śliczne zdjęcia i projekt bloga, świetna robota!

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. przepiękny świecznik, zostaję na dłużej :*

    Kochana poklikasz w linki w poniższym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  111. Jak zawsze nie znajdę czasu, żeby to zrobić, ale uwielbiam patrzyć na twoje zdjęcia :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  112. `Świetny świecznik, super pomysł, napewno wykorzystam ;D
    mój blog! klik

    OdpowiedzUsuń
  113. świetny blog :)
    zapraszam do mnie:
    martynaczech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Moja przyjaciółka uwielbia słoiki ;) pokażę jej te pomysły

    zapraszam: http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękne zdjęcia i świetny pomysł!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetne pomysły, bardzo spodobał mi się jako osłonka świeczki ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo ładnie to wygląda!! ♥

    Pierwsza notka!! miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)