30 sie 2015

Ostatni dzień wolności + Plan lekcji

Tytuł brzmi trochę jakbym jutro miała wylądować za więziennymi kratami, lecz po części będę się tak właśnie czuła. Z domu znikać będę już około godziny 6:30 rano, a powroty przewidywane są w najgorszych przypadkach nawet na 16:30. Bardzo się obawiam, że te gwałtowne ograniczenie mojego wolnego czasu może się negatywnie odbić na blogu. Rzeczą oczywistą jest, że Fabryka Mięty jest moją pasją, nieodzowną częścią mojego życia, lecz gdyby ktoś postawił mnie przed wyborem blog albo nauka, wybrałabym zdecydowanie naukę. Edukacja jest dla mnie bardzo ważna. Dzięki niej zdobędę wykształcenie, a następnie pracę. Jednak nie potrafiłabym tak z dnia na dzień wcisnąć przycisk "Usuń bloga" i o wszystkim zapomnieć. Po prostu wymazać wszelkie wspomnienia, które posiadam dzięki swojej stronie. Jestem tu i nadal  będę. Może, żeby ułatwić sobie sprawę powrócę do wstawiania postów co tydzień? To zawsze jakieś rozwiązanie :)
sweter - sh | crop top - h&m | spodenki, okulary - no name | plecak - Vans
http://i1030.photobucket.com/albums/y366/FabrykaMiety/planlekcji_zpsbctnputt.png
Dla chętnych stworzyłam jeden wzór planu lekcji, który można pobrać.
http://i1030.photobucket.com/albums/y366/FabrykaMiety/planlekcji_zpsbctnputt.png

114 komentarzy:

  1. Pierwsza! :)

    Super stylizacja i bardzo ładny plecak! :D

    Zapraszam do komentowania i obserwowania, http://be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że posty raz w tygodniu będą ok :).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Ja tez będę wstawać o 6.30. ŻYCZĘ byś znalazła czas i na naukę i na swoją pasję - blogowanie.
    Fotografia sposobem wyrazu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja o 6:30 będę wychodzić z domu xd, a wstawać niestety o 5:30 ;-;
      Nie dziękuję, by nie zapeszyć ;)

      Usuń
  4. Też się tak czuję z nadejściem roku szkolnego. Mam nadzieję, że jakoś to będzie. ;)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chyba w roku szkolnym będę dodawać posty co tydzień. Śliczne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. THAT'S LOVELY CARDIGAN
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal nie mogę uwierzyć, że wakacje się kończą. Nawet nie zdążyłam się nimi nacieszyć :( Podoba mi się Twój plecak. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, wakacje się już kończą, a my musimy już być przygotowani na szkołę. Koniec tegorocznych wakacji jest dla wszystkich powodem do smutku xD ://

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World --> zapraszam <--

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja nie mam tak źle, jeśli chodzi o wychodzenie! O 6.30 naprawdę ci współczuję :( Świetne zdjęcia, piękny masz plecak!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo, że w roku szkolnym nie mamy aż tyle czasu, by wstawiać posty tak często jak chociażby podczas wakacji, ale właśnie myślę, że dobrym krokiem jest postanowienie sobie, że raz w tygodniu coś na stronie się jednak pojawi. Więc mam nadzieję, że mimo wszystko podołasz, ale wiadomo - edukacja powinna być priorytetem.
    Ładna stylizacja i śliczny plecak! I oczywiście super pomysł z tym planem lekcji, pewnie niektórym się przyda.

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodawaj posty raz w tygodniu, bo czytelnicy umrą :(
    Współczuję wychodzenia o 6:30 do szkoły :(
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, a plecak.. po prostu jak z marzenia :D Niestety, wszyscy musimy wrócić do szkoły. Nawet blogerki. Tyle, że my mamy się gorzej, bo trzeba zrobić zdjęcia, obrobić je i napisać tekst. To jest dopiero wyzwanie! A co do planu lekcji... świetny, właśnie pobrałam i bardzo dziękuję!

    Malowane Różą,
    www.malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, świetny sweter i plecak cudowny! :)
    Mi nie chce się wstawać koło 5, żeby zdążyć na pociąg, ale trzeba się przyzwyczaić :/

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja będę raczej wstawała półgodziny wcześniej, czyli równo o 6. Nie mogę się już doczekać (ten sarkazm, haha)! XD Życzę Ci, abyś jak najlepiej dbała o Fabrykę Mięty, i pamiętaj również o nas, czytelnikach! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę ci żeby miałaś możliwość wstawiania postów jak najczęściej! :) Śliczny plecak!

    http://with-ideas.blogspot.com/2015/08/hej.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz na prawdę bardzo ładnie ^^ Mam nadzieję, że pomimo szkoły znajdziesz czas aby pisać tu chociaż raz w tygodniu ;) Pozdrawiam ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wstaje o 6:30 i też będę musiała jakoś pogodzić naukę i bloga, a na pewno nie będzię to łatwe.
    Śliczne zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, trudno jest pogodzić bloga ze szkołą, codziennymi obowiązkami, zajęciami dodatkowymi. Zawsze jednak jest jakieś rozwiązanie, tak jak napisałam dodawanie postów raz na tydzień jest lepsze niż żeby nie było ich wcale :) Śliczny sweterek, mam taki sam! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny plecak! zazdroszczę. Gdzie go kupiłaś?
    +obserwuje :)
    nowy wpis! Karolina Goławska

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, ja mam tak samo. :( Jednak trzeba wierzyć w siebie i spróbować pogodzić obowiązki, naukę i zajęcia dodatkowe, pasje,bloga... Możesz pisać posty rzadziej, ale nie usuwaj bloga! :)


    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoła zdecydowanie ogranicza czas :( Ja też zastanawiam się nad pisaniem postów co tydzień, ewentualnie dwa razy w tygodniu. Piękne zdjęcia <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia <3
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wracam do domu tak codziennie i nie jest żle po prostu trzeba przywyknąć ;)


    Kinga Dobrowolska-blog
    Pozdrawiam i zapraszam gorąco♡

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia i bardzo ładny plan lekcji wyszedł !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudowny wpis i śliczne zdjęcia! Akurat na moim blogu niestety teraz posty będą pojawiać się co tydzień. Będzie ciężko, ale jakoś trzeba dać radę :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzeję że uda ci się pisać przynajmniej co tydzień i może nie będzie aż tak źle z tą szkołą ;)

    http://orinaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz ślcznie, życzę wytrwałości do następnych wakacji :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Współczuje tego ograniczenkia od rano do południa ale poradzisz sobie na pewno :)

    Nowy post ! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie usuwaj bloga! Ja bardzo cię rozumiem, bo naprawdę ciężko połączyć bloga ze szkołą (dodatkowo bloga i posty takiej jakości jak twoja!) Jasne, że nie będzie nam przeszkadzało jak posty będą co tydzień :))
    Buźka, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! Współczuję wstawania o 5:30 i wracania tak późno. Mam nadzieję, że pogodzisz ze sobą naukę i bloga. Powodzenia!
    swiatmegi

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie usuwaj bloga, dodawaj posty co tydzień. Mi też będzie ciężko połączyć bloga ze szkołą, ale to moja pasja i nie mogę z niej zrezygnować:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny i czytelny plan lekcji, nie tylko Ty czujesz się tak, jakbyś miała iść do więzienia xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  33. PS zostań na blogu! bardzo lubię czytać Twoje DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, masz bardzo fajny plecak!
    Ja też będę starała się pogodzić bloga z nauką, na pewno nie chcę z niego rezygnować :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja czasem wracam ze szkoły nawet o 5 :/ Autobusy nie zawsze pasują, albo po prostu kończę lekcję 5 min po tym jak autobus odjechał, więc muszę czekać godzinę na następny. :/

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  36. No cóż...do szkoły w końcu trzeba wrócić :P
    Mam nadzieję, że jakoś uda Ci się pogodzić obowiązki :3. Taki post raz na tydzień jest już lepszy niż żaden. Też zamierzam dodawać wpisy rzadziej.
    Piękne zdjęcia ♥ cudny sweter i plecak <3.
    A plan lekcji pobiorę, bardzo podoba mi się szablon :). Dziękuję :*
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już się przyzwyczaiłam do wstawania o 5 i 6.
    Bardziej przeraża mnie fakt, że czeka mnie maturka :/

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę powodzenia w szkole :* O w końcu znalazłam czarno - biały plan lekcji, niestety mam drukarkę,która drukuje tylko w takich kolorach, więc ten plan będzie idealny! Dzięki :*

    nastoletniabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny plan lekcji :)
    U mnie też nie zapowiada się najlepiej :/


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  40. Super plan lekcji, przyda mi się :) Na moim blogu relacja z wyjazdu do Szwecji

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja oraz sesja. Szkoła to dla mnie w pewnym sensie również więzienie, niestety mam podobną sytuację jak ty. Również więcej w domu mnie nie będzie, więc znam twój ból. Lecz głowa do góry, na pewno dasz radę to pogodzić! :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. cudny plan lekcji i ostatnie zdjęcie :) powodzenia!
    ja na szczęście juz do szkoły nie wracam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny plan. Napewno jeden post na tydzień to dobry pomysł :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia i piękny plecka!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikałam:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już jestem jedną nogą w klasie maturalnej, to będzie ciężki rok jak dla mnie. Mam nadzieje, że wszystkie blogerki wytrwamy! Przepiękne zdjęcia, jak zwykle zresztą :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie podobnie, ale jakoś rok dałam rade to i teraz dam. Powodzenia i oby udało ci się prowadzic nadal bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaczyna się szkoła, zaczynają się i kłopoty. Brak czasu i pełno obowiązków. Ciężko jest pogodzić te dwie rzeczy :/ Nie usuwaj bloga, bo jest naprawdę świetny! Miło mi się czyta twoje posty i są naprawdę ciekawe :) Cotygodniowe posty też są ciekawe. :) Pozdrawiam :*

    Artistically Immediately < KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  49. ładny plecak :) nie mogę uwierzyć ze jutro zaczyna się szkoła :/

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Co z tego, że co tydzień, ważne, że nadal będziesz blogować! ;) Prześliczne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć :D Powodzenia w nowym roku szkolnym ;)

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  51. Plecak genialny:) widoki piekne, a plan lekcji dla każdego się przyda:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja już w ogóle nie wiem jak dam radę :( 3 razy w tygodniu treningi w tym cała sobota +korki z angola
    Będzie ciężko, ale jestem strasznie zmotywowana i wiem ze mi się uda!
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  53. Pomysł dodawania postów co tydzień jest bardzo dobry :) Ja chyba też to zrobię.
    Świetne zdjęcia i prześliczny plan lekcji <3.

    Zapraszam na nowego posta!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. swietny post, zdjecia przepiekne i skorzystam z planu lekcji, bo własnie szukałam czegos takiego. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczne foty <3 Plan lekcji już jest mój ^^

    Arbuzowa Lemoniada

    OdpowiedzUsuń
  56. Na pewno uda Ci się połączyć naukę z blogowaniem, trzymam kciuki :* super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładne zdjęcia i plan lekcji, prosty i efektowny :)

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. ja się bardzo cieszę, że wracam do szkoły, bo dużo łatwiej wtedy znaleźć wolną chwilę niż gdy się pracuje :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia! Zwłaszcza to ostatnie, gdzie uchwyciłaś zachód...mój Boże, cudowne. Tak pokazuje ostatni lata, że tego nie da się powiedzieć. Niesamowite zdjęcia. Twój sweter jest prześliczny, na jesienne dni będzie idealny. Pasuje ci:)
    Rozumiem cię stuprocentowo, nauka jest ważna w życiu, bo to zapewnia nam przyszłość. A jak ktoś chce dobrą przyszłość, to nauka jest niezbędna. Mam nadzieję, że sytuacja nie zmusi cię do zrezygnowania z bloga, posty co tydzień to bardzo dobre wyjście.
    Trzymam kciuki i powodzenia w szkole!:)

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  60. dasz rade pogodzic bloga z nauka!:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękne zdjęcia. Tak, posty co tydzień to świetny pomysł, chyba także zacznę tak robić, bo nie będę się wyrabiała ze wszystkim. Zobaczysz, bardzo szybko przyzwyczaisz się do tak wczesnego wstawania, ja dałam radę się przyzwyczaić już 3 lata temu :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  62. Korzystaj poki mozesz z tego beztroskiego zycia! Czas leci naprawde zbyt szybko.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja na szczęście mam jeszcze wakacje, ale od października zaczynam studia więc czasu na bloga będzie mniej niż teraz. Ale kocham robić to co robię, więc nie odpuszczę. Każdą wolną chwilkę będę na to poświęcać :) Tobie życzę, żebyś też dała radę bo bardzo lubię tutaj u Ciebie siedzieć i czytać. Powodzenia w szkole! :)

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  64. Szkoła mimo wszystko nie jest taka zła. Ale każdy zdaje sobie z tego sprawę jak już zacznie pracować. Gdy idzie na swoje. Wtedy wszystko się zmienia. Mimo wszystko życzę powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj, doskonale rozumiem co czujesz. Ja w tym roku przystępuję do egzaminy zawodowego i do matury. Będzie wiec to podwójnie ciężki rok. Sam nie mam pojęcia w jaki sposób odbije się to na moim blogu... Bądźmy dobrej myśli.
    A look cudo. Na zdjęciach jest idealnie uchwycony klimat. Uwielbiam swetry, plecaki, crop topy. Więc nie może mi się nie podobać :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com (konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja teraz bede wstawac chyba o 7 jak mi nie dodadza jakis lekcji :/ zycze powodzenia, ladny plecak :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Mnie czeka jeszcze wcześniejsze wstawanie i również późne powroty. Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja będę wstawać teraz o 6:30 ;/
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. O tak, koniec wolności... ja wstaję o 6:20 :/
    Świetne zdjęcia i plecak, jesteś prześliczna ♥
    btw. Zasługujesz na tysiące czytelników, jesteś moją ulubioną blogerką :)))
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  70. Super ten plan lekcji, naprawdę fajny szablon. Co do zdjęć - masz cudny sweterek szkoda ,że ja nie mam tyle szczęścia podczas 'polowania' w sh :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. No i od dziś bark tej wolności :(

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. To miło, że stworzyłaś taki plan ^^ Jest śliczny, przejrzysty. Bardzo ładnie też wyglądasz
    Ano tak, od jutra się zacznie. Taka kolej rzeczy, nic na to nie poradzimy. Życzę miłego nowego roku szkolnego, a na wielu blogach w tym czasie posty pojawiają się rzadziej, więc spokojna głowa ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten sveter je fantastický! Krásna farba aj fotky! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  74. Posty raz w tygodniu to bardzo dobre rozwiązanie na rok szkolny.
    Świetna stylizacja! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne zdjęcia i plan lekcji ;) Ja niestety mam do szkoły na popołudnie, a to oznacza naprawdę mało wolnego czasu :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajny plan lekcji :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne zdjęcia! I bardzo spodobał mi się twój plecak :) Też popieram pomysł z postem 1 na tydzień ;)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. PERFECT BLOG POST!

    Môj BLOG /KLIK/

    Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne zdjęcia, ja nie potrafiłabym zrezygnować z bloga, jest częścią mnie.
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczne zdjęcia, uwielbiam twój sweterek, cała stylizacja jest piekna

    wpadnij do mnie mój blog! kilk!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jeszcze 10 miesięcy i znowu będą wakacje. Damy radę! Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne zdjęcia a na plan chyba się skuszę. ^^
    + naprawdę ładny plecak. (:
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k ♥.
    Pozdrawiam gorąco. *3*

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie podobają mi się plecaki Vans'a, ale Twój jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  84. No cóż, ja mam takie same zdanie- nie można zaprzepaszczać nauki. Mimo, iż boli mnie serduszko, wybrałabym naukę, tak jak ty. :)

    To mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Genialny plecak i śliczne zdjęcia!
    Zapraszam na nowy post - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczny jest ten plecak ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczny jest ten plecak ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  88. sweterek świetny! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też powracam do pisania postów co tydzień. A plan lekcji jest świetny! Zawita u mnie w pokoju. :D
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  90. ja w liceum ograniczyłam liczbę postów do 1 tygodniowo, bo też nie potrafiłabym zrezygnować z bloga mimo i ż nauke stawiam na pierwszym miejscu :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny blog, śliczne zdjęcia :) Po prostu uwielbiam twojego bloga! :) OBSERWUJE <3

    Zapraszam do mnie na małe zmiany :) ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  92. Plan jest przepiękny! :) Tak samo jak cała oprawa graficzna oraz strój! :) Wielkie "wow"!
    Pozdrawiam!

    blog-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Szkoda, że wakacje się skończyły :/ Super stylizacja i śliczne zdjęcia! Bardzo ładne plany lekcji :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem fanką takich swetrów, wygodne, ciepłe i pasują do wszystkiego :)
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczne zdjęcia! :* Świetny ten plan na pewno go wykorzystamy! :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  96. ciekawie i super zdjęcia ❤️❤️
    szkołę skończyłam 100 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. śliczna stylizacja, a w plecaku się zakochałam!

    pozdrawiam gorąco,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny sweter!
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html ?

    OdpowiedzUsuń
  99. Sweter okropnie mi się spodobał, naprawdę świetna stylizacja ! ;) Mam pytanie, czy Ci też prują się nitki z plecaka z Vans ? :/ Mi po paru tygodniach noszenia zaczęły się wypruwać i jak pytałam koleżanki, to też ma taki problem . :<
    http://pogadanki-plepleple.blogspot.com/ - Dziękuję za komentarz . Z twojej strony to było by dla mnie wersją wielkiego szczęścia, ponieważ widzę, że twój blog o niebo przewyższa mój ! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Dla wszystkich zaczyna się ta rutyna, ale ostatnio zaczęłam dostrzegać coraz więcej pozytywów i niech tak zostanie!
    Ps. Mam identyczną koszulkę ;D

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  101. piękne zdjęcia

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://cuupping.blogspot.com/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetnie wyglądasz. Ja zawsze z nie cierpliwością czekam na twoje nowe wpisy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)