24 maj 2015

Kierunek: Paryż!

Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo jestem podekscytowana. W końcu jedno z moich marzeń związanych z podróżowaniem spełni się! Jutro rano jadę do Paryża! Jestem już prawie spakowana. Panicznie sprawdzam cały czas, czy wzięłam wszystko i czy, aby nie zapomnę o jakiejś drobnostce. Do wyjazdu zostało jeszcze parę godzin, ale już nie mogę się doczekać, gdy stanę z walizką przed wejściem do autobusu. Przede mną długa, dłuuuuga droga, bo aż 17 godzin. Nie wiem jak to przeżyję, ale dla takich wrażeń warto się przemęczyć. Mam nadzieję, że znajdzie się tam dostęp do internetu, by przynajmniej rozkręcić trochę mojego instagrama, na którego Was serdecznie zapraszam KLIK! Gdy tylko wrócę, postaram się zdać Wam relację z tej niesamowitej wycieczki :) Cześć!

EDIT: Wróciłam już! Relacja z Paryża w tę sobotę/niedzielę! :)

153 komentarze:

  1. bylam w paryzu kilka razy i to miasto naprawde mnie oczarowalo, mimo ze wiele osob uwaza je za brzydkie :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jedziesz do Paryża. Ja byłam tam trzy lata temu i było bardzo fajnie, tylko ogrom ludzi na Wieży Eiffla, więc trochę postoisz w kolejce :) Miłej wycieczki. Pozdrawiam!

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanej wycieczki! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, zazdroszczę. :D Mi na liście miejsc do zobaczenia na pierwszym miejscu widnieje właśnie Paryż. :D Miłej drogi. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę ! Udanej wycieczki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę <3 i udanej podróży :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, miłej podróży. Rób dużo zdjęć ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjazd do Paryża jest także moim wielkim marzeniem, więc bardzo Ci zazdroszczę! :)
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku, udanego wyjazdu! Też chciałabym odwiedzić Paryż :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, bardzo zazdroszczę :D Jedziesz z klasą czy z rodzicami? :D

    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeju, ale Ci zazdroszczę! Mam nadzieję, że podróż będzie udana! :*
    Zapraszam na nowy post ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju, ale Ci zazdroszczę! Mam nadzieję, że podróż będzie udana! :*
    Zapraszam na nowy post ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, bardzo chciałabym pojechać do Paryża ♥ Mam nadzieję, że wycieczka będzie udana
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Woh ale ci zazdroszczę! Udanej podróży! Jak wrócisz koniecznie pokaż jakieś zdjęcia :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwiedzaj zwiedzaj, a potem dodaj dużo zdjęć! Ja jestem zakochana we francji, więc moge miec do cb kilka pytań jak wrócisz? Miłej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwiedzaj zwiedzaj, a potem dodaj dużo zdjęć! Ja jestem zakochana we francji, więc moge miec do cb kilka pytań jak wrócisz? Miłej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwiedzaj zwiedzaj, a potem dodaj dużo zdjęć! Ja jestem zakochana we francji, więc moge miec do cb kilka pytań jak wrócisz? Miłej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę! I życzę udanego wyjazdu! :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że uda Ci się spełnić Twoje marzenie :)
    Życzę Ci miłej zabawy na wycieczce :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w Paryżu, kiedy byłam mała i mam tylko przebłyski wspomnień (oczywiście pamiętam tylko te najmniej istotne rzeczy).

    owczarkowediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w Paryżu jakieś parę lat temu, ale chętnie pojechałabym jeszcze raz :) miłego wyjazdu! :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 17h masakra :( ale na miejscu bedziesz sie swietnie bawic! :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym chyba nie dałabym rady jechać 17 godzin, mam chorobę lokomocyjną, więc u mnie w grę wchodzi tylko samolot ;p
    Życzę udanej wycieczki! :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku zazdroszczę! Na pewno będzie mega! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojeeeeeeej, jak masz fajnie. Też kiedyś pojadę do Paryża i wszędzie !!! Zapraszam do mnie :http://fotographyfire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę! Też bardzo chciałabym tam jechać :)
    http://www.rainbowlife55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Już nie mogę się doczekać relacji z wycieczki . Ja niestety nie mam tak fajnych wycieczek co roku jedziemy w góry totalna nuda.

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ci zazdroszczę , jedziesz do stolicy mody !
    +Pozdrów ode mnie te piękne klimatyczne uliczki i oczywiście wieżę Eilffla <33
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj ;)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam w Paryżu i jest to piękne miejsce :) wspomnienia do konca życia i z pewnością kiedyś tam wrócę :) miłej i szczęśliwej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę! Też chciałabym zobaczyć Paryż.
    Udanej podróży!
    Zapraszam na mojego bloga♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy w Paryżu nie byłam, ale wolałabym odwiedzić Berlin :D
    bezpiecznej podróży! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę ! Ja już od paru lat planuję podróż do Paryża, ale mi nie wychodzi ;c
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może w te wakacje ci się uda i pojedziesz;)

      Usuń
  35. Zawsze chciałam pojechać do Paryża. :) Życzę Ci wspaniałej wycieczki!
    Three Flying Birds

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanego wyjazdu, gratuluję spełnionego marzenia i czekam na zdjęcia z wycieczki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Przez wiekszosc zycia mieszkalam we Francji.Spodoba ci sie . udanego wyjazdu
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę bluzkę z Mosquito :) Również jestem fanką tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju ja marze o wycieczce do Paryza! *,*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale fajnie! Narób zdjęć i napisz nam tu piękną relację!

    Zazdroszczę wyjazdu, ŁOBUZIARO! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miłego wyjazdu! Czekam na relację, przede wszystkim fotograficzną. Fajna koszulka :D
    Opowiastki prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ci zazdroszczę tego wyjazdu. Aby podróż odbyła się bezpiecznie i w mniejszym stopniu komplikacji. Mam nadzieję, że będziesz tam się świetnie bawić. Pozdrawiam :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. O jejku, ale zazdroszczę.
    Ja przynajmniej mam za tydzień wycieczke 3 dniowa na Mazury, zawsze cos xdd

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju jak ja ci zazdrosze! Moim marzeniem jest odwiedzic Paryz! <3

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Paryża by się pojechało i jeszcze teraz, gdy w Polsce jest taka paskudna pogoda, a tam na pewno słonecznie.

      Usuń
  45. Zazdroszczę takiego wyjazdu. Trzymam kciuki by wszystko się udało! ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. No to życzymy miłych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak ja ci zazdroszczę wyjazdu, mi też sie bardzo marzy! Miłego wyjazdu Ci życzę i liczę na post z tego wyjazdu :)
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/ - dopiero zaczynam, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia!


    To nie jest zwykły blog! Dodaj nas do obserwowanych i sam się przekonaj! porady, pokazy mody, diety, uroda, muzyka, plotki !!
    BLOG - KLIK!
    FACEBOOK-POLUB!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. wow, zazdroszczę. też planuję w przyszłości pojechać do Paryża. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jednym z moich marzeń jest pojechać do Paryża ❤
    Zazdroszczę wyjazdu :)
      
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. super blog ! :D
    co powiesz na wspólną obserwację ? :D http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę Ci super spędzonego wyjazdu! :)
    Paryż pewnie jest cudowny, też bym chciała go pozwiedzać. ♥

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakoś Paryż wydaje mi się przereklamowany, niemniej gratuluję spełnionego marzenia i życzę udanej podróży. Ja jechałam 12 godzin do Holandii, więc mniej więcej wiem, jak się czujesz, ale naprawdę nie było źle... W życiu się tak nie wyspałam. ;)
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej w takim razie udanej podróży, może mi się uda kiedyś jechać do Paryża :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę wyjazdu! Baw się dobrze! Czekam na relacje :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Udanego wyjazdu!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie ze spedzilas jedno ze swoich marzen :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. oo tez bym chciała :) zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  61. mam nadzieję, że wycieczka się udała! ja za miesiąc lecę do Bułgarii i też szykuję relację na bloga, haha
    Śliczny blog ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Czekamy na relację ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Chcę tam jechać! :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo lubię czytać twojego bloga! Świetnie, że jedziesz do Paryża :) Ja na wakacje jadę do Francji, ale trochę w innym kierunku, bo na Lazurowe Wybrzeże :)

    NEW POST-------->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. to czekam na relacje z wycieczki ^^
    też chciałabym odwiedzić Paryż ♥
    i zabrałaś baaardzo ładne rzeczy *.* mam nadz, że masz duużo zdjęć :P
    pozdrawiam :* i zapraszam na nowy wpis :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Tylko można pozazdrości :)

    http://ghostsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Paryż <3 Niby nigdy nie należało to do moich największych marzeń, ale bardzo chętnie bym go odwiedziła <3 Współczuję CI, że musiałaś jechać autobusem, tyle godzin... Męczarnia Chociaż w tym przypadku pewnie było warto. Czekam na relację!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Czekamy w takim razie na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje, koniecznie zrób dużo zdjęć! :D
    Pozdrawiam.
    Deep in Dreams

    OdpowiedzUsuń
  70. Ojejku, zazdroszczę! Ja byłam w Paryżu w wakacje, chętnie bym tam wróciła! Czekam na relację :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mega Ci zazdroszczę, mam nadzieję, że wyjazd się udał!
    Nie mogę doczekać się sprawozdania:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  72. W takim razie czekam na relację :) Mam nadzieję, że dobrze spędzisz czas w Paryżu. Ładne ubrania zabrałaś!
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham Paryż, mimo tego, że to brudne miasto, ma w sobie "to coś".
    Mam nadzieję, że wyjazd się uda! :)
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  74. Wiw zazdroszczę, pewnie będzie bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje marzenia się spełnią :D


    PISANE Z PASJI(klik)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zazdroszczę :( Bardzo chciałbym pojechać do Paryża!
    Udanej wycieczki :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku zazdroszczę. ;c
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Czekam na relację z wyjazdu! Zazdroszczę Ci :cccc
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Dodaj jak najprędzej zdjęcia :) Mam nadzieję, że wyjazd się udał.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. uwielbiam paryż :) byłam juz kilka razy i za kazdym razem to miasto wywierało na mnie spore wrażenie, może po za kilkoma dzielnicami :)
    pozdrawiam,
    VIvi:)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  81. Zazdroszczę wyjazdu do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow. Paryż. Jak ja Ci zazdrszczę. Można wiedzieć ile dni tam spędziłaś? Pewnie kosztowało to majatek.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam paryż :) dawno mnie tam nie było, ale strasznie lubie to miasto :)
    pozdrawiam
    NICKY WANT!
    BLOG | TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  84. Super, że spełniasz swoje marzenie :)
    Ja w Paryżu nie byłam, chociaż fajnie by było tam pojechać :)
    Moim marzeniem jest odwiedzić Florydę :D
    Udanego wyjazdu :*
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  85. Bylam juz w Paryzu 2 razy i stwierdzamze jest to najlepsze miasto na swiecie!❤️. Zapraszam na mojego bloga:) milo mi bedzie jesli zaobserwujecie bloga i skomentujecir posta buziak❤️

    OdpowiedzUsuń
  86. czekam na relacje ! zazdroszczę wyjazdu do Paryża :)
    będzie mi milo jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wow zazdroszczę *.* jedno z moich marzeń,miejmy nadzieję,że się kiedyś spełni ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  88. zazdroszczę i czekam na relację :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Byłam kiedyś, ale chętnie bym tam pojechała jeszcze raz :) Zazdroszczę :)

    Pozdrawiam, http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Boże ale mam zazdrooo! *o*
    Miłej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  91. Zazdroszczę i czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Marzę o takiej wycieczce :D
    Myślę, że się udała! Czekam na zdjęcia!
    Pozdrawiam :*
    Mój blog kilk :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Ahh, zazdroszcze! Ja jeszcze nigdy nie bylam w Paryzu! Czekam z niecierpliwoscia na relacje!

    Pozdrowienia z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ogromnie Ci zazdroszczę, od zawsze chciałam zwiedzić Paryż! Niestety, moja sytuacja finansowa na to nie pozwala :( Nie mogę się doczekać relacji z podróży! :-)
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Paryża :) Sama z ogromną chęcią chciałabym odwiedzić to miejsce. Z niecierpliwością czekam na podsumowujący tę wycieczkę post.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  96. Udanego wyjazdu, ja jechałam samochodem do Włoch.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Byłam w Paryżu dwa lata temu, ale nie podobało mi się.
    Jak dla mnie jest przereklamowany :)
    mcfeenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Jej! Paryż ♥
    Świetna bluza z napisem :)!!
    Zapraszam! :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  99. Mam nadzieję że kiedyś pojadę :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Nic tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  101. O ale zazdroszczę! Ja byłam w Paryżu tylko w Disneyladzie,ale i tak widziałam trochę miast i jest wyjątkowo urodziwe:)

    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja do Paryża planuję lecieć w przyszłym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  103. ależ zazdroszczę! :)
    ja być może polecę tam za kilka lat!

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja bardzo milo wspominam nasza wycieczke do Paryza :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  105. Zazdroszczę kurcze! Czekamy na relację! :D
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  106. Miłej podróży :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Miłego wyjazdu : )
    Zapraszam do mnie :*
    http://sandraantczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Zazdroszczę wyjazdu do Paryża, bo bardzo chciałabym odwiedzić to miasto ;)

    Prosto z piekarnika (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zazdroszczę wyjazdu :) i życzę miłej podróży :)

    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Ty do Paryża, ja do Anglii, też mam strasznego pietra. Trzymaj się tam!

    U Łosia nowy post, kilknij

    OdpowiedzUsuń
  111. Zazdroszczę :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/06/przed-i-po.html :)

    OdpowiedzUsuń
  112. zazdroszczę! i z niecierpliwością czekam na relację z wyjazdu
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  113. Trochę zazdroszczę, ja na razie nigdy nie byłam w tym pięknym mieście, Już nie mogę się doczekać relacji z podróży:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  114. super! byłam już dwa razy w paryżu, to moje ulubione miasto <3
    czekam z niecierpliwością na fotorelację! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Ale zazdroszczę!
    Nigdy nie byłam zagranicą, a co dopiero w Paryżu :)
    Ale bardzo chciałabym zwiedzić to miasto :)
    Musiało byc super :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  116. Zazdroszczę Ci :D http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Zawsze mnie jakoś ciągnęło do Paryża, ale teraz szczerze mówiąc chciałabym zwiedzić jakieś inne miejsca, głównie dla relaksu. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  118. Heeej, kochaaam twojeeegoo bloggaaaa ♥♥♥
    Skoro już wróciłaś to gdzie raporcik? Jaka sobota/niedziela???!!! KOCHANA, JA CHCE JUUUŻ ♥♥♥♥
    http://julssyoutube.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. No to czekam na tę relację :) mam nadzieję, że pobyt był bardzo udany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. Miłego wyjazdu! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Udanego wyjazdu! :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  122. ale Ci zazdroszczę! czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Dziekuje kochana za komentarz :)
    Jeeeejku Paryż! Ja by chyba latała ze szczescia :D Czekam na ten dzien kiedy bede mogla tam pojechać zeby zobaczyc chociazby wieżę Eiffla ktora prawie kazdy juz widzial :) Tymczasem czekam na jakies zdjecia z twojej wycieczki!!! :)
    Moglays kliknac w chociaz jeden link u mnie w poscie? Bede wdzieczna :)
    Pozdrawiam i caluje!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  124. Niesamowite! Moja szkoła jedzie do Niemiec, ale to nic w porównaniu do Twojej wycieczki :D

    PISANE Z PASJI(klik)

    OdpowiedzUsuń
  125. Czy tylko ja nie jechałam na jaka kolwiek wycieczkę już nie mówiąc o wycieczce za granice :/
    Wpadniesz?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Zazdroszczę Ci tego, naprawdę :D
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Długo Cię nie było, ale będę czekać na relacje! A ja właśnie jestem we Francji, ale nad Morzem Śródziemnym, więc w zupełnie innym regionie :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. świetne rzeczy tam zabrałaś :3
    genialne conversy ♥ i slip ony też ^^ u mnie w okolicy nie mg znaleźć takich ładnych -.-
    i korci mnie kupno takiego kapelusza, ale nwm czy się zdecyduje :P
    pozdrawiam serdecznie ;*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  129. Zazdroszczę! :)
    Zapraszam na NOWY POST, zaczęcam także do klikania w linki w tym poście :
    KLIK oraz w banery po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)