7 wrz 2015

Zdrowe co nieco na deser

I tak jak niestety obiecywałam, posty będą pojawiać się co tydzień. Wybrałam poniedziałki, ponieważ najbardziej mi odpowiadają. Przez weekend będę mogła stworzyć i dopracować posta, a w poniedziałek go opublikować. Ten tydzień dłużył mi się strasznie, ale już nie miałam nawet chwili nawet na sklejenie paru słów do notki... Moja kulinarna przygoda wciąż trwa. Choć od zawsze do gotowania miałam dwie lewe ręce to akurat do prostych przepisów moje dość ograniczone umiejętności w tej dziedzinie nadają się perfekcyjnie. Często na myśl o deserze pierwsze co przychodzi nam do głowy to słodycze, czekolady, mało zdrowe rzeczy, lecz deser nie zawsze musi tak wyglądać! Dziś przechodzę do Was z przepisem na banalnie prosty deser, który jest pyszny i do tego zdrowy oraz nie zawiera ani grama białego cukru.



 
1. Na dno naczynia wsypujemy sporą ilość płatków owsianych. Będą stanowić one bazę naszego przyszłego deseru.  

2. Następnie wszystko polewamy ok. trzema łyżkami naturalnego jogurtu. Oczywiście ilość można dostosować do własnych upodobań.

3. W kolejnym kroku kroimy banana w plasterki i układamy dookoła ścianek pucharka. Całość dodatkowo możemy obsypać płatkami owsianymi i dołożyć jeszcze jogurtu.

4. Nasz deser zwieńczamy pokrojoną w kostkę nektarynką lub morelą oraz gorzką (najlepiej!) czekoladą. Nektarynkę równie dobrze można zastąpić borówką amerykańską, malinami lub truskawkami. Smacznego!


142 komentarze:

  1. Ale pyyyyszneeee wygląda. :)
    Mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być pyszne! Chętnie spróbuję ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i moje 2 lewe ręce będą się nadawały do tego przepisu :D Bardzo fajny pomysł, może kiedyś się skuszę, ale bez banana, bo za nim nie przepadam ;P

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: very tasty. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm pysznie wygląda ! Też mam dwie lewe ręce do gotowania, a to wydaje się prościutkie ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że zawsze to piszę, ale naprawdę super post! :)) Zdjęcia jak zwykle przepiękne, a na myśl o tym deserku ślinka mi cienkie ;D
    Buźka, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi pierwszy szkolny weekend minął bardzo szybko! :) pychoota
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie przepadam za gorzką czekoladą, dlatego wolę jeść same owoce, które uwielbiam! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie, na pewno spróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi narobiłaś ochoty :) Wygląda przepysznie!
    Pozdrawiam :*
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie bardzo fajny pomysł !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pysznie <3 wypróbuję ;D.
    Przepiękne zdjęcia ;)
    Mój blog ❤🍫

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wygląda to na trudny przepis. Chyba się skuszę, żeby go zrobić :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://fooxieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm smacznie to wygląda, chyba się skuszę :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World -> klik <-

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł na zdrowy i smaczny deser! Wygląda naprawdę smakowicie. Trochę trudno jest z dodawaniem postów systematycznie w czasie roku szkolnego, ale musimy to jakoś przetrwać!

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie słodkości. Niedość, że pyszne to i zdrowe! :))
    -MÓJ BLOG-

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, mega dawno nie jadłam nektarynek, ale skusiłaś mnie :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam proste przepisy. :) Szybko się robi takie rzeczy, a smakują niesamowicie! A jeśli do tego są zdrowe, to kolejny plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda świetnie, a jak smakuje - nie wiem. Przekonam się jak zrobię ;)

    owczarkowediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi teraz na taki deser ochoty narobiłaś!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow wygląda świetnie! Muszę niedługo spróbować ;)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę koniecznie spróbować sobie taki deser zrobić :D Dobrze, że nie jest specjalnie skomplikowany, bo też mam do gotowania niestety dwie lewe ręce xD
    Super przepis ^^
    Pozdrawiam ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaaah wygląda przepysznie! Pewnie się skuszę, jednak jak na razie ograniczam się do jedzenia kostek czekolady, by złagodzić stres w szkole. Ale cóż, sposób do bani, bo nie działa...
    Tak strasznie kocham banany i nektarynki na deser, że sama nie wiem. Te pierwsze często dodaję do owsianki, niebo!
    Okej, postanowiłam, na weekendzie muszę to wypróbować.

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  24. mmmm pysznie wygląda :D

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia. Bardzo lubię banany z czekoladą, właśnie robiłam babeczki ,,kopiec kreta''. No tylko one może nie były takie ,,fit'' XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale chętnie zjadłabym taki deser!
    Wygląda naprawdę smacznie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny blog i zdjęcia!
    deser wygląda pysznie :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    byłoby mi bardzo miło, gdybyś mogła poklikać w linki w moim poprzednim poście.
    buziaki! :))

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Deser wygląda pysznie! Szybki w przygotowaniu i do tego zdrowy, więc jest idealnie :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  29. Deser prosty, ale jaki pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmmmmm super, aż chce to zjeść
    +OBSERWUJĘ <3
    Mój blog - klik !

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł na deser, no i łatwy co zdecydowanie jest dużym plusem! Kiedyś robiłam takie desery często :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie pyszności! Koniecznie musze wypróbować :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM

    OdpowiedzUsuń
  33. Dosyć kaloryczny ale mimo wszystko smacznie wyglądający deser :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda przepysznie, sama kiedyś robiłam podobne desery i chyba do tego wrócę :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale mi narobiłaś smaka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę kiedyś zrobić! Na pewno pyszne :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam desery, ale jestem zbyt leniwa by je zrobić. Ten wygląda przepysznie i jest bardzo prosty w wykonaniu!
    Na pewno zrobię :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Smakowicie wygląda! Napewno zrobię, jedynie morele zamienię na jagody :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda bardzo smacznie! Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. kurde! w zyciu bym nie pomyslala,ze z takich banalnych produktow mozna stworzyc cos tak smakowitego i elegancko wyglądającego! musze sprobowac! wyglada to bardzo wyśmienicie :)

    u mnie: D I Y: CUDOWNA MASECZKA NA TWARZ (cera tłusta trądzikowa, mieszana i sucha)
    http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie desery! Aż mam na niego ochotę! :D
    Poklikasz w linki w poście w poniższym linku? Jest to dla mnie mega ważne. :)
    Wishlist - KLIK
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam muesli! Praktycznie co rano jem je na śniadanie <3
    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  43. Deser wygląda pysznie, na pewno go wypróbuję! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Przekąsiłabym ^^

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mmm, pysznie <3 Na pewno użyję przepisu:*
    Zapraszam na nowy post i do obserwacji♥ Buziaczki:* | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mniam, wygląda pysznie! Bardzo ładne wykonanie, a zdjęcia po prostu są śliczne! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Krotki łatwy przepis na coś co wygląda bardzo apetycznie, na pewno skorzystam! :*

    comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny pomysł! Zaraz zabieram się za przygotowanie :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/pobieranie-krwi.html

    OdpowiedzUsuń
  50. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/pobieranie-krwi.html

    OdpowiedzUsuń
  51. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/pobieranie-krwi.html

    OdpowiedzUsuń
  52. http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/pobieranie-krwi.html

    OdpowiedzUsuń
  53. ooo jak smakowicie wygląda, bardzo fajne zdjęcia! Sama często wcinam takie rzeczy i na prawdę są pyszne :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepyszne! :))
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mmm Coś genialnego. Aż nabrałam ochoty. Na pewno wykorzystam przepis ;)
    Bardzo ładny wygląd bloga. Pozdrawiam :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wygląda przepysznie, muszę taki coś zrobić! Zdjęcia dodają temu deserowi totalnego uroku:) To prawda, że jemy oczami.:) Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale pysznie wygląda! *-*
    Narobiłaś nam ochoty, haha :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak zachęcająco wygląda *.*
    Mi w okresie szkolnym, nawet się nie chce stwarzać takiego deseru, ale ochotę na niego mam :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow! wygląda pysznie, a na dodatek jest mega łatwe w przygotowaniu :)
    Poklikasz w linki u mnie? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie i pysznie wygląda.Muszę kiedyś wypróbować ale bez czekolady :) Fenomenalna jakość zdjęć ! :)
    mercy-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Prezentuje się świetnie, na pewno wypróbuje!:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  62. To wygląda bardzo smacznie. ;) Chętnie spróbowałabym.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aż się głodna zrobiłam... i chyba dzisiaj wykorzystam twój pomysł bo jest świetny.
    Pozdrawiam i zapraszam Meidej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Gdyby nie gorzka czekolada oraz płatki to zrobiłabym sobie taki deser.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię czekoladę, deser musi być przepyszny ^^

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wygląda naprawdę bardzo pysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  67. oo, pysznie wygląda i nie takie niezdrowe :D
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Wygląda bardzo apetycznie, z chęcią zjadłabym taki deserek! :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Mmmm... wygląda cudownie i pewnie tak smakuje *,*
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakie pyszności !:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wygląda pysznie :)
    Zapraszam http://womanorhero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepysznie wygląda taki deser :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyglada pysznie! :3
    Zapraszam do mnie na bloga i milo bedzie jesli zostawisz po sobie jakis slad a jesli blog sie podoba to zaobserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. Pyyyyycha! *-------,*
    Świetny post :)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy!
    Dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. smakowite :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Musze spróbować :)
    http://meydid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. zdrowo i pysznie, lubię takie połączenia ! jedyne czego nie lubie to platki owsiane, ale myśle, że bez nich będzie równie smaczne :) Czekam na więcej postów kulinarnych, masz świetne pomysly !
    Poza tym bardzo dziękuje za komentarz zostawiony na moim blogu!
    Zapraszam na nowego posta:) Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
  79. jak to pięknie wygląda , jak w jakiejś mega cudownej restauracji <3 szkoda że nie mogę jeść takich smakołyków bo karmie swoją córeczkę piersią ale potem wszystko nadrobie haaa ;D http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Kochanaaaa uduszę! to wszystko tak pieknie i MNIAMNIUŚNIE wygląda... a ja jeść nie mogę prawie wszystkiego co pokazałaś! :( ZABIJĘ! :)

    lubię Cie odwiedzać! Buziaki

    twoimioczami.blogspot.com - wszystko na każdy temat - ZAPRASZAM:)
    kliknij - dzięki z góry! :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Wygląda pysznie :)
    Zapraszam http://lolina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Wygląda smacznie! Na pewno spróbuję :) W końcu życie jest za krótki na bycie cały czas mendą kuchenną :)

    Zapraszam do mnie na wypociny starej ciotki LadyinBlack :) #BackToSchool3: Bożeee, mój Bożeee, czemuś mnie opuścił?

    Pozdrawiam cieplutko
    Wieczny śpioch
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  83. Wygląda smakowicie :) Super post:)
    Zapraszam do mnie:http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. mmm...teraz mam smaka ;c ps piekny design, pozdro!

    http://lubanskakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. wygląda smakowicie! chętnie taki zjem haha:)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Mniam, mniam! Wygląda smakowicie! Muszę wypróbować ten przepis. ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  87. Zdrowy, prosty i szybki do zrobienia po prostu pycha!
    Aż ślinka mi cieknie ja sam widok hahah
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  88. Z przyjemnością bym zjadła taki deserek:)) mniam. PS. Tak często zaglądam na bloga, a nie byłam obserwatorką - już to zmieniam :))
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Niesamowite jak wiele dziewczyn na blogach swoich opisuje jakis przepis na pysznie wygladajace zdrowe rzeczy, a ja jeszcze nawet nigdy czegos takiego nie mialam w buzi haha
    Tyle sie tego naczytalam ze chyba jestem coraz blizej sprobowania :))
    Super post :D

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  90. Wygląda pysznie, może kiedyś uda mi się zrobić :)

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Wygląda smakowicie :) Może i nawet sama to zrobię :D
    Buziaki, WM.

    OdpowiedzUsuń
  92. Chciałoby się to zjeść! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Przepięknie zrobione zdjęcia!Pełen profesjonalizm!
    Deser wygląda smakowicie:)
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html ?

    OdpowiedzUsuń
  94. Mmm pyszności :3

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  95. aż ślinka cieknie hihi :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Deser wygląda przepysznie, narobiłaś mi smaka, grrr!
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo często korzystam z takiego połączenia, tylko mieszam owoce i nie dodaję czekolady :) Wygląda smakowicie ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  98. Jejku jaki świetny deser! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? jeśli tak to daj mi znać
    Zapraszam do mnie ;)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Swietny post.

    Wzajemna obserwacja? Jeśli tak
    to zaobserwuj i napisz komentarz
    pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Mniam, uwielbiam! Taki deser mogłabym jeść codziennie:)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  101. Aż się głodna zrobiłam ! :) Wygląda pysznie ^^


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Pysznie wygląda, a do tego musi być dosyć sycące. Deser idealny. :)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  103. Mmmm wygląda przepysznie i na pewno tak smakuje, no i zdrowe :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Wygląda pysznie i nisko kalorycznie :D Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Na pewno skorzystam z przepisu, bo wygląda niesamowicie smacznie ^^
    Zapraszam do nas :) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Pycha :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Cudownie wygląda, przepis już sobie zapisałam pewnie niedługo się przyda :D

    http://myunknownkingdom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetnie wygląda ten deser. Muszę spróbować go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)