13 sie 2015

Małe wybawienie w kubku | Wyniki konkursu

Wysokie temperatury nadal dają nam popalić. W mojej głowie powoli zaczyna brakować pomysłów na to jak się schłodzić. Mam nadzieję, że wszyscy jesteśmy świadomi tego, że z wodą w takie dni nie powinniśmy się rozstawać. Jednak ile można pić tej zwykłej mineralnej wody? Od czasu do czasu dla odmiany można pozwolić sobie na małą dawkę kofeiny, lecz kto ma ochotę w takie upały pić gorącą kawę? Świetną alternatywą jest jej mrożona wersja. Przygotowanie takiej kawy jest banalnie proste, a efekt oraz smak cudowny!

1. Zaczynamy od zaparzenia szklanki mocnej kawy, którą następnie pozostawiamy do całkowitego ostygnięcia.
2. Na dno kubka wrzucany 2 lub nawet 4 kostki lodu.
3. Następnie wlewamy do jednego kubka połowę szklanki zaparzonej kawy, a do drugiego pozostałą część. Do jednego i drugiego kubka dolewamy po 50ml mleka i mieszamy całość. W zależności od uznania można dolać więcej mleka lub więcej kawy.
4. Całość zwieńczamy bitą śmietaną lub gałką Waszych ulubionych lodów. Wszystko przyozdobić możemy posypką. W moim przepisie nie znajduje się cukier, ponieważ sądzę, że lody posiadają wystarczającą jego ilość, lecz jeżeli lubicie słodkości, możecie dosypać 2 łyżeczki brązowego cukru. Smacznego!


 Ze zwyciężczyniami skontaktujemy się wkrótce.

148 komentarzy:

  1. Deserek na pewno musi być warty spróbowania. Na zdjęciach prezentuje się apetycznie! Gratuluję zwyciężczyniom! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie za kawą taką zwykłą nie przepadam, ale wczoraj sobie zrobiłam mrożoną z lodami i jest pyszna. <3

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda genialnie, będę musiała spróbować!
    Pozdrawiam!
    swiatmegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa. Fuj! Chociaż zdjęcia piękne, tylko z tego powodu bym to wypiła ;)

    owczarkowediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę z mlekiem! Z racji, że jest gorąco jak najbardziej wypróbuję twój przepis. Muszę aż polecieć po jakieś smaczne lody, narobiłaś mi smaka:)
    Gratuluję zwycięzcom!

    zapraszam też do mnie *klik*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Taka mrożona kawa jest rzeczywiście wybawieniem w upalne dni.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis i wybawienie w upaly w jednym! :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro wypróbuję! :D Gratuluję zwycięzcą konkursu, :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kawa musi być pyszna. Gratuluję zwycięzcą :)

    Zapraszam do mnie.
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepysznie to wygląda, muszę wypróbować któregoś dnia :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda przepysznie:-) na pewno to sposób na upały:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kawę mrożoną! Nawet wczoraj sobie taką zrobiłam :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jak pysznie to wygląda! A właśnie myślałam, żeby zrobić w weekend, skorzystam z przepisu :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie, a że uwielbiam mrożoną kawę muszę wypróbować twój przepis ;)

    Mój blog - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam mrożoną kawę, ale dawno jej nie piłam :D najwyższa pora to zmienić!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mm, pysznie to wygląda! :) niestety zwykłej kawy nie lubię. wolę kawę zbożową czy cappuccino :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. też często strzelam sobie taką mrożoną kawę i jest to świetne orzeźwiające rozpoczęcie tych upalnych dni
    pozdrawiam cieplutko! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ pyszności :))) Zrobiłaś mi ogromną ochotę na taką kawkę i jutro na pewno zrobię :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ pyszności :))) Zrobiłaś mi ogromną ochotę na taką kawkę i jutro na pewno zrobię :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku uwielbiam Twoje posty, wszystkie są takie dopracowane! :D Świetny przepis, na pewno go wypróbuję! ;)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam mrożoną kawę, muszę wypróbować ten przepis!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny przepis. Wypróbowałabym, ale niestety nie lubię smaku kawy. Może zrobię mamie. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba muszę spróbować tej mrożone kawy, a poza tym to ostatnio zamówiłam sobie mrożoną latte z maca i nie polecam była okropna haha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie przepadałam za kawa, ale mrożona bardzo mi smakuje! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam mrożoną i lody zawsze daje na sam spód ;)

    MÓJ BLOG- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam do siebie na konkurs w którym można wygrać bardzo fajny ciuszek <3
    Pozdrawiam !

    http://dominikax.blogspot.com/2015/08/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham kawę mrożoną, a Twoja wygląda nawet lepiej niż w niektórych kawiarniach :D

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  28. ja robię bardzo podobnie! :3 Twoja wyglada jak taka, ktora pilam wczoraj w kawiarni :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm..Pycha!
    Muszę spróbować! Wygląda niesamowicie!
    Zapraszam do mnie, na nowy wakacyjny post! :)
    martaiblog.blogspot.com <- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda smakowicie, lecz ja akurat nie przepadam za kawą. Stawiam raczej na czekoladę na zimno, która jest moim wybawieniem :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zwycięzcom!
    Oj, wygląda tak apetycznie, niestety, ja nie piję kawy :(

    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda przepysznie :) muszę wypróbować :D
    www.twopinkdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety ja nie piję kawy, ale jak zwykle cudne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba wypróbuję ten przepis, bo picie wody mineralnej stało się dla mnie strasznie monotonne.
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak nie lubię zwykłej kawy to mrożona uwielbiam <3

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię taką kawę, nawet dziś piłam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mmm wyglada super <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. o matko musi być pyszne :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Choć nie pijam kawy ,takiej z chęcią bym się napiła :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. podoba mi sie pomysł z tym kubkiem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mniam! Zaraz muszę zrobić sobie tę wyglądającą wyśmienicie kawę *.*
    Jejku! Nie wierzę! Pierwszy raz wygrałam coś w takim konkursie! Serdecznie dziękuję i czekam na kontakt :)

    http://brunettestime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam mrożoną kawę! Z lodami jest jeszcze lepsza, możesz spróbować. ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham kawę w każdej postaci, dlatego czym prędzej muszę zaopatrzyć się w jakieś lody i zrobić sobie takie cudeńko. Zdjęcia są naprawdę świetne, uwielbiam oglądać Twoje fotografie :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  44. z pewnością wypróbuję,kocham kawę! Świetny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Coś fantastycznego na te upały!
    Uwielbiam kawę mrożoną :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje zwycięzcom!
    Jejj, ale narobiłas mi smaka tą mrożoną kawą! Muszę wypróbować ten przepis i to natychmiast! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogólnie nie przepadam za kawą, ale ta wygląda tak smakowicie, że może spróbuję :3

    BLOG :3
    FANPAGE :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie lubię kawy, ale ta wygląda tak smakowicie, że bym wypiła!

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  49. jestem na tak!
    uwieeeelbiam mrożoną kawę :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygląda pysznie! Ale mi smaka narobiłaś :c :)
    Bardzo proszę o klikanie w baner dressgal, odwdzięczam się! (:
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Mniami jakie pyszności muszę wypróbować ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mimo że nie przepadam za kawą to na to bym się skusiła :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mniam mrożona kawa... pycha!
    the-wolf-in-moonlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mmm! Pyszności :) Najlepszy napój na upalne dni. Gratuluję zwyciężczyniom!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny pomysł. Wygląda smakowicie^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Kawa wyglada przesmacznie! Nadrobiłaś mi smaka :) rewelacyjny post :)
    Zapraszam do mnie: seecreetivee.blogspot.com - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. O mniam, jak to pysznie wygląda *.*
    Nie przepadam za kawą, ale w takim wydaniu musi być pyszna :3
    Gratuluję zwycięzcom!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wygląda :)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis *-*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę sobie zrobić ;) Wygląda pysznie ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  61. wygląda pzepysznie, idealnie nadaje się na upały :)
    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję serdecznie :) A kawkę właśnie sobie przygotowałam, pyszności!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  63. Wygląda bardzo pysznie :)
    http://fashion-lovely-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam mrożona kawę :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Super zdjęcia*.* Napewno zrobię taką mrożoną kawę☺️

    zapraszam do mnie klik<3

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia, ale osobiscie nie przepadam za kawą. Pozdrawiam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Super pomysł, muszę wypróbować! :D Cudowne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  68. Na te upały taka kawa jest idealna ;)

    Pozdrawiam,Michał.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. mniam kocham taka kawe <3

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Nigdy nie smakowałam kawy mrożonej, ale ta wygląda naprawdę przepysznie, więc muszę spróbować :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam kawę mrożoną,tym bardziej jeżeli są takie upały jak teraz. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepysznie to wygląda! Gratuluję wygranym ))
    Zapraszam METAMORFOZA bloga : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja tam nie piję kawy, ale wygląda naprawdę smakowicie.
    Gratuluję zwycięzcom!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  74. Super blog. ;)
    Zapraszam ponownie do nas.
    Obserwujemy, mam nadzieję że ty też nas zaobserwujesz. ;)

    nowaksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Musi być pyszna! Niestety, nie piję kawy. ;D

    Zapraszam do mnie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  76. Mmmm uwielbiam kawę mrożoną ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam mrożoną kawę! :) Ta wygląda pysznie :)
    Gratuluje :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ja nie przepadam za kawą, ale na taką mrożoną czasem się skuszę :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  79. Z tą posypką wyglądają przepysznie <3

    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepis jest naprawdę prosty. Muszę kiedyś spróbować.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepyszne! Ciekawy pomysł.

    Carewww910.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Mniam!

    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  83. It looks so yummy! Will definitely try it! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  84. Pycha!! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Mrożona kawa coś co u mnie jest i po sekundzie tego nie ma :( dlaczego ta nie może smakować woda ;) Choć ja na co dzień pozwalam sobie jedynie na wersje bez cukry, bitej śmietany i lodów :( Świetny post :P
    Zapraszam na mojego bloga Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  86. Smakowicie,kocham kawę. A zdjęcia super.
    Pozdrawiam
    rozenksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Kawa mrożona to przywilej lata, z którego nigdy nie rezygnuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  88. Hmm wygląda pysznie *.* :D

    http://cytatatakwielemozezmienic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Ależ bym wypiłą tak łądnie przyrządzaoną kawę :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny przepis :) Kawa idealna na gorące dni.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Pyszności. Ostatnio bardzo polubiłam kawę podczas tych burzowych dni. Ratuje mnie od zaśnięcia na siedząco.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mrożona kawa jest pyszna!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetnie wygląda :D
    Zapraszam :*
    http://justsaysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. I really love your blog and your photos! Keep goin!
    ❤ Follow for follow? Let me know, I always follow back!

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  95. Aż bym się skusiła, chyba spróbuję zrobić :) Śwetny blog
    Będzie mi miło jeezeli wpadniesz do mnie MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Wygląda smakowicie, muszę wypróbować ten przepis, bo woda też już mi się znudziła ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  97. Uwielbiam mrożoną kawę - szczególnie podczas takich upałów! :))

    OdpowiedzUsuń
  98. Taka kawa to pewnie dla każdego wybawienie, ale niestety ilości które wypiłam przez te upały jest przerażająca! dlatego niestety trzeba uważac :)
    Pozdrawiam, Monika!
    super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny pomysł, na pewno skorzystam! :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, jest taki... świeży i kreatywny, nie tak jak większość.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    http://blog-niebanalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Podczas tych upałów często robiłam sobie taką kawę. Ochładza i mi smakuje!
    Pozdrawiam gorąco :*
    Kari Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  101. Wygląda przepysznie, jednak niestety nie mogłabym jej wypić ze względu na mleko :( Jednak gdy kiedyś mogłam to uwielbiałam takie kawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. O kurcze! Myśle że spróbuje tego orzeźwienia :D

    NOWY POST  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam kawę mrożoną ♥♥ Z chęcią też spróbuję tego przepisu :)
    -Mój Blog-

    OdpowiedzUsuń
  104. Narobiłas mi ochoty na taką kawke :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Wygląda smakowicie!
    Na pewno spróbuję :3

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  106. Kawa wygląda przepysznie! :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  107. Osobiście nie przepadam za kawą, ale kto wie, może taka wersja by mi zasmakowała. Gratuluję zwyciężczynią! ZAPRASZAM DO MNIE-klik

    OdpowiedzUsuń
  108. Uwielbiam kawę we wszystkim i latem uwielbiam pić mrożoną! :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Prezentuje się nieziemsko, pewnie tak samo smakuje! :) Muszę wypróbować.
    Julajulia.blogspot.com - Mój blog KLIKNIJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  110. Ostatnio bardzo polubiłam mrożoną kawę, jednak zadowolona jestem nawet z troszkę uboższą (o loda i śmietanę) wersją :). Nie ma co ukrywać, jest to świetny napój na gorące dni i dość łatwo go przygotować
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ale to pysznie wygląda. Muszę spróbować zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  112. wygląda przepysznie muszę sama kiedyś to zrobić! obserwuje i licze na to samo :) zapraszam również na mojego bloga http://beautyis-life.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  113. Ta kawa wydaję się być nieziemsko pyszna<3 Gratuluję zwycięzcom :*
    efffie.blogspot.com -zapraszam do mnie! Nowy post z pierwszą sesją nowym sprzętem :)

    OdpowiedzUsuń
  114. wygląda pysznie :)
    zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny pomysł na takie upalne dni - UWIELBIAM *.*

    obserwuje ♥

    zuzublog.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  116. Fajny pomysł na kawę ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetna własnie ją zrobiłam i pije pisząc ten komentarz polecam pycha!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  118. Deser wygląda przepysznie ! :)

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Wowowoowwowo ^^
    Widzę, że nie tylko ja chłodzę się w ten sposób w wakacyjne upalne dni. Zdjęcia tak cudowne, że lecę do kuchni zrobić swoją porcję mrożonej kawy. A później nie będę mogła spać ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  120. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    I am his your follower 574

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam mrożoną kawę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Ice coffe warte grzechu w sam raz na chandrę. Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  123. mmmm pyszności !

    Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz na mojego bloga
    http://martienna.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/MartiennBlog?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  124. Mniam! Aż ślinka cieknie. =D
    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga: caroberry.blogspot.com ♥.
    Pozdrawiam, ~Karolina. ^^

    OdpowiedzUsuń
  125. kocham mrożoną kawę, do tego twoja wygląda idealnie

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)