12 lip 2015

CIY: Owocowe Smoothies

Aż trudno uwierzyć, że właśnie mijają już dwa tygodnie wakacji. Czas biegnie nieubłaganie! Pogoda w ostatnim czasie niestety się trochę zepsuła, ale w czasie upałów każdy z nas chce się czymś schłodzić. Dlatego przybywam do Was z dwoma przepisami na smoothie, czyli owocowe koktajle. Przygotowanie ich jest dziecinnie proste. Wystarczy wszystkie podane składniki wrzucić do blendera, a następnie lekko schłodzić w lodówce lub zmiksować je razem z kostkami lodu. Takie smoothie nie dość, że jest pyszne to do tego bardzo zdrowe!





155 komentarzy:

  1. świetny przepis, na pewno wypróbuję :)
    ✿Hii Sunshine - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, czas szybko leci, zaraz się wakacje skończą :D. Oba koktajle wyglądają smakowicie ;).
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pić koktajle, szczególnie w lato :) Jak zwykle narobiłaś mi smaka! Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koktajle. Często robię ten z truskawek, ale ja zamiast jogurtu dodaję mleko :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega blog. Przejrzysty i z pomysłem, wiec zostanę tu na dłużej. ♥
    A z przepisów skorzystam, bo koktajle to super sprawa! :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam <3 uwielbiam wszystko, co truskawkowe :) pozdrawiam. :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety na truskawki mam uczulenie, ale bananowy na pewno wypróbuje ;)

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale muszą być pyszne! Robisz takie świetne zdjęcia. Niby tylko takie smoothies, a jak ładnie się prezentują. Tak dopracowane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przepisy! :)

    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: Dołącz do dreamers KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda przepysznie!
    jak tylko zdobędę blender od razu skorzystam z twoich przepisów ;)
    pozdrawiam cieplutko!

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie koktajle to świetny pomysł na relaks. Muszę wypróbować ten przepis. Ładne zdjęcia, wyraźne i barwne
    fotographyfire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykonany post! Aż zachęca do czytania! Miałaś ciekawy pomysł na umieszczenie smoothies w słoikach i pięknie je ozdobiłaś.
    2 tygodnie za nami, ale brzydka pogoda chyba też, bo już się wypogadza. :)
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Smoothie w twoim wykonaniu wyglądają świetnie i na pewno smakują jeszcze lepiej! :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. musza byc pyszne :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zakochana w różnych koktajlach, więc na pewno wypróbuję przepisy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię bananowego smoothie, zawsze gdy go piję wydaje mi się taki mdły :/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszelkiego rodzaju truskawkowe smoothie ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koktajle wyglądają bardzo apetycznie, taki truskawkowy to w sezonie na te owoce u nas praktycznie codzienność, ponieważ na działce głównie tych owoców mamy nasadzone :) Ale co tam, smaczne, zdrowe, to czemu nie korzystać?
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie spróbować !
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm wyglądają bardzo smacznie. Chętnie je bym wypiła.

    Pozdrawiam !
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam smoothie! A najbardziej truskawkowo-bananowe, haha ♥
    Właściwie to wrzucam tylko truskawki z bananami i dodaję jogurt naturalny (ewentualnie śmietanę), potem wszystko blenderuję i jest koktajl idealny ^^
    Twoich sposobów też wypróbuję, na pewno smakują tak świetnie, jak wyglądają :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post na pewno spróbujemy zrobić :)

    Zapraszamy do nas:
    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam truskawkowe smoothie. Jest przepyszne!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie pyszności, koniecznie muszę zrobić!
    Pozdrawiam :)
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  26. na pewno wypróbuję przepisy. wygląda bardzo smacznie i propozycja podania bardzo ciekawa. pozdrawiam i zapraszam do Fabryki Sztuki; daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglada bardzo smacznie i zdrowo! Na pewno wypróbuję <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda przepysznie, ja osobiście kocham smoothies są przepyszne i zdrowe :)
    będzie mi miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pysznosci idealne na lato :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno wypróbuję, również lubię wypić czasem takie smoothie. :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmm.... takie napoje są idealne na upalne, letnie dni! Post jak zwykle cudownie przygotowany! Kocham, kocham i jeszcze raz kocham Twoje zdjęcia blogowe! *.*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmmm.....wygląda przepysznie :) Ale mi smaka narobiłaś ;)
    http://keepcalmandletithappen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ale mi zrobilas ochote tym musze sprobować bardzo fajny pomysł z tymi słoiczkami
    obserwuje ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam koktajle! szczególnie truskawkowe, niestety w ogródku już ich brakuje, a sklepowych nie akceptuję :(
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham koktajle <3! Na pewno wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jeżeli coś po sobie zostawisz :)
    Dziekuję za każdy komentarz i obserwację
    http://matany-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. najlepsze <3

    Pozdrawiam i miłego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  37. pycha! skorzystam z twojego przepisu i zrobię sobie smothie truskawkowe

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam nie tylko smoothie, ale takze koktajle! jest to swietna, zdrowa alternatywa dla slodyczy :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety czas leci jak szalony. Uwielbiam owoce w takiej postaci. Muszę wypróbować ten pierwszy przepis bo jeszcze takiego połączenia nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Smoothie wyglądają przepysznie! Buziaki Agatko :*

    luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj to mi ten czas mija straaaasznie wolno :/ koktajle owocowe, mniam! Mam teraz ochotę na coś takiego :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  42. amazing ! :)
    wilczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie ostatnio zdarza mi się robić takie smoothies.
    Kiedy są upały, są idealne!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  44. ale mam teraz na nie ochotę :)

    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  45. mniam uwielbiam :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię smoothies! Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądają genialnie <3
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham smoothie i dosyć często je sobie robię:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  49. Mniam, bananowe najlepsze :P
    Super post..jego wykonanie i zdjęcia :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam Smoothie :)
    Narobiłaś mi smaka na truskawki.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Szukałam przepisów właśnie na truskawkowe smoothie i bardzo się cieszę, że je umieściłaś na swoim blogu! Na pewno wybróbuję! :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam smoothie, ale zamiast jogurtu naturalnego dodaje mleko-niebo w gębie!
    Pozdrawiam,
    jullss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Niestety truskawki już się u mnie skończyły, ale chętnie wypróbuję przepis na bananowe. Uwielbiam to, że Twoje posty są zawsze tak dopracowane i pięknie prezentują się pod względem graficznym.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  54. Love fruit soomthies! Kiss

    http://chocolateglass.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny przepis, zapewne spróbuję zrobić. Takie koktajle są przepyszne! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdecydowanie wolę drugą opcję, ale bez banana. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jessuu, jak to pysznie wyglada ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    akiszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. To wygląda przeeeeeeślicznie, przeeeeepysznie i przeeeeeuroczo ♥♥♥
    http://enyolif.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. I dlaczego trafiam na takie posty ZAWSZE w nocy? Chcę :(

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  60. Super przepisy, swietnie wyglądają te koktajle;3

    http://martt-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  61. Musze wyprobowac: )

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html?m=1#comment-form
    Moge prosic o klikniecie w linki pod zdjeciami?

    OdpowiedzUsuń
  62. Na pewno wypróbuję. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdrowo i pysznie. Uwielbiam:)
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  64. kochamy takie koktajle!:* no pyszności

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  65. Mmm świetnie wygladają te smoothie :)
    http://nataliapfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam takie napoje smakuja fenomenalnie w lato :)
    Pozdrawiam! Laura z bloga
    (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham te napoje, na lato idealne :) Zapraszam do mnie http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Pyszności :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam chęć powiedzieć "pyszne zdjęcia" hihi :)
    2ndhstyle.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Mniam! :D Uwielbiam smoothie ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  71. wyglądają przepysznie!

    zapraszam na mój pierwszy post z Pekinu i dużo zdjęć:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. mm pychotka ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Na pewno skorzystam z przepisów!
    Obserwuje, bardzo fajny blog. Liczę na rewanż to mój http://ronsx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Skorzystam na pewno :)

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bede bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Wyglądają super, mam ochotę na oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Smoothie są bardzo smaczne, sama robię bardzo podobne. :)
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyglądają pysznie. Aż nabrałam ochoty na smoothie z malinami i jagodami. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale cudowne zdjęcia, aż zaobserwowałam twojego bloga *-* Na pewno wypróbuję przepisy, smoothies wyglądają przepysznie :D P.S. Piękny design bloga ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿


    OdpowiedzUsuń
  79. Cudownie wyglądają te smoothies, będę musiała je wypróbować!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  80. uwielbiam smoothie, tylko ja zamiast mleka dodaję kefir :D
    easymerry (klik)

    OdpowiedzUsuń
  81. aż tą zakładkę dodałam sobie do ulubionych mm! zrobię sobie dzisiaj wieczorem!
    ✿♡ZAPRASZAM NA NOWY POST NA QUEENXFANGLE.BLOGSPOT.COM♡✿

    OdpowiedzUsuń
  82. Smoothie.. tak! :) Dziecinnie proste a pyszne! :)
    Cudne zdjęcia :)
    Sprawdź kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Smoothie wyglądają przepysznie, muszę koniecznie wypróbować Twoje przepisy :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  84. mniaaaam, piękne zdjecia jeszcze bardziej zachęcają do spróbowania <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Mniam! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Racja, czas płynie bardzo szybko.. W tym roku w moim ogródku truskawek było pełno, więc taki koktajl przyrządzałam niemal codziennie.. Jednak robiłam go trochę w inny sposób. Dodawałam po prostu truskawki i mleko. Ale twój wydaje się być bardzo ciekawy, na pewno spróbuję zrobić ten bananowy :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne przepisy! Z przyjemnością wypróbuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  88. muszę ci powiedzieć że świetne zdjęcia! jakość i jasność :))
    udanych wakacji <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Mega pysznie wygląda i tak smakuje, haha! ;D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/package-from-dresslink.html#_=_

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam ! Wygląda i pewnie smakuję pysznie ;)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  91. To jest własnie mój niezbędnik na wakacje Piję je prawie codziennie :)
    Zwłaszcza malinowe :)
    Świetny blog!
    Zapraszam też do mnie, zachęcam do obserwacji, bo za każdą się odwdzięczam! :)
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Truskawek już coraz mniej, więc pewnie nie uda mi się już w tym roku wypić takiego cudeńka, ale z bananów, dlaczego nie? :) Zdjęcia pięknie wyszły!

    Buziaki,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam <3

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Oba wyglądają wspaniale! Skuszę się na ten bananowy!:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  95. Z chęcią bym sobie takie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Mniam. Nie dość, że ładnie podane to jeszcze zdrowe. Super, co najlepsze :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  97. Na upały super, z pewnością skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zdecydowanie jeden z najlepszych blogów jakie widziałam! Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Musze wypróbować te przepisy :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Od jakiegoś czasu chodzi za mną bananowe smoothie, ale jakoś ciągle brakuje u mnie bananów (truskawek też brak, poza tym sezon na nie już się kończy). W każdym razie z chęcią wykorzystam twój przepis na pierwszy koktajl, bo musi być mega dobry i orzeźwiający, poza tym ciekawią mnie te dodatki. Ja zazwyczaj wrzucałam banana i dolewałam mleko do blendera, gdy chciałam zrobić smoothie. Twój przepis jest bardzo ciekawy ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. jejka, Tobie mijają szybko wakacje a mi strasznie wolno- bo już pracuję :(
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    Zapraszam- http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. świetny blog :) I bardzo fajny przepis, na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Pycha!
    na pewno spróbuje
    martuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Great post!

    Nice blog you have here!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  105. Jak pysznie to wygląda,na pewno muszę spróbować! :)
    Bardzo podoba mi się twój blog,będę tu zaglądać częściej <3
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    U mnie nowy wakacyjny post,zapraszam serdecznie :)
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  106. Wygląda pysznie na pewno spróbuję! (:
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  107. Jeju! Jeju. Jak to smakowicie wygląda. Spróbuję, na tą pogodę zwłaszcza z lodem idealne. <3

    www.avangardovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. mniam!!!
    http://blogujzangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Od dawna chciałam takie zrobić, ale niestety blender się zepsuł, haha ;D

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  110. Uwielbiam smoothies. Lubię je zrobić,a potem jeszcze zamrozić,żeby powstał lód :) Pychotka!
    http://zycieaneczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Oj takie chłodne smoothie to zbawienie na te upały! Sama planuję podobny post u siebie, dosyć już tych przemyśleń haha :D
    Fajnie podane te smoothie :) Kocham bananowe!

    Zapraszam!
    Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Omg jaką mi ochotę zrobiłaś! Na pewno spróbuję <3
    http://superbigos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam smoothies <3 Z ogromną przyjemnością zrobię sobie, któryś z twoich przepisów.
    Pozdrawiam, www.pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Muszę wypróbować ten przepis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    www.madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. muszę wypróbować przepis
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. To prawda. Wakacje pędzą, jak szalone!
    Ale narobiłaś mi smaka tymi smoothies, mniam!


    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale one pięknie wyglądają, a pewnie jeszcze lepiej smakują;) obserwuję;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam koktajle! Narobiłaś mi smaka!
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. smaka to ty mi zrobiłaś :) mam ochotę na bananowy :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Mam smaka na truskawkowy :)
    http://piekielneniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam bananowe smoothies! :) Ja często sobie robię z truskawek i borówek lub koktajl arbuzowy.

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetny post + obserwuję
    i zapraszam

    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Z przyjemnością bym wypiła oba smoothie :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. uwielbiam smoothies! piękne zdjęcia, zresztą jak zwykle <3

    imhusky.blogspot.com -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  125. ale pyszne musi być <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. narobiłaś mi ochoty !!!!!!!!!! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://twoimioczami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  127. wygląda przepysznie na pewno wykorzystam ten przepis :3


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  128. wyglądają przepysznie! aż mi narobiłaś ochoty :/
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  129. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Koktajle wyglądają na pyszne a sposób ich podania jest serio świetny! Bananowe smoothie najlepsze, lub arbuzowe z kostkami lodu - na te upały to serio zbawienie! Haha :D

    Nowy post! :)
    www.sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. a na koniec tylko zrobić bananowo-truskawkowy i super haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Ale prześliczne zdjęcia,
    Narobiłaś mi niesamowitego smaku na takie smoothie

    Dziękuję za miły komentarz u mnie, w wolnej chwili zapraszam ponownie i prosze o poklikanie w linki na blogu ; ♥MÓJ BLOG KLIK♥ ♥KLIKNIJ TEŻ TU♥

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja uwielbiam smoothie z obojętnie jakich owoców, bardzo często robię je na drugie śniadanie banany + truskawki to mój zdecydowany faworyt. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. ale bym jadła :3 Niestety teraz jest coraz mniej truskawek :( Trzeba próbować z innymi owocami :D

    OdpowiedzUsuń
  135. Kupiłam już produkty, zaraz zabieram się do roboty! Liczę, że będzie dobre.
    Zajrzyj - klik!

    OdpowiedzUsuń
  136. Delicious!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  137. Jakie to piękne! <3
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  138. Same dobre rzeczy, same przysmaki.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)