8 mar 2015

Wiosna tuż tuż

Stwierdziłam, że dawno na blogu nie było luźnego postu, w którym piszę co tam u mnie słychać. Tak więc ostatni tydzień spędziłam na samych kartkówkach, sprawdzianach i odpytywaniach. Wszystko byłoby tak jak zwykle, gdyby nie to, że zaczął się marzec! Zapewne każdy z Was zna przysłowie "W marcu jak w garncu". W 100% zgadzam się z tym przysłowiem. Równo z 1 marca zaczęły się skrajne wahania pogodowe. Rano mróz, w południe słońce, później deszcz, a na końcu śnieg. Tak było przez kilka dni. Ciągła chlapa. Nienawidzę takiej pogody! Lecz dziś słońca jest już trochę więcej i mam nadzieję, że już tak zostanie. Do kalendarzowej wiosny zostały jeszcze 2 tygodnie! Nawet nie wiecie jak się z tego cieszę! Co prawda lubię zimę, ale tą prawdziwą z białym puchem, mrozem max. -10 stopni, a nie tej Polskiej, gdzie jednego dnia spadnie śnieg, a następnego nie ma po nim już śladu. Znudziła mnie już ta szaruga i błoto. W końcu dookoła zrobi się trochę bardziej kolorowo!
Od paru dni w moim domu gości śliczne cynkowe wiaderko wypełnione cebulkami narcyza. Na samym początku były bardzo małe, a w zaledwie tydzień od kupna wyrosły z nich przepiękne, cieszące oko żółte narcyzy. Zapraszam do obejrzenia sesji z nimi w roli głównej!
Zmieniłam wczoraj wygląd na blogu. Trochę się przy nim napracowałam i nachlapałam farbą. Z poprzedniego byłam bardzo zadowolona, ale chciałam, aby również tutaj zrobiło się trochę bardziej wiosennie i żywiej. Niestety nadając mojemu blogowi nazwę "Fabryka Mięty" jednocześnie skazywałam się na trzymanie się jednej wersji kolorystycznej, czyli miętowej, lecz sądzę, że pomimo tego ograniczenia, design wyszedł mi niczego sobie ;) A Wy co sądzicie o nowym wyglądzie? Do Was już też skrada się wiosna?

106 komentarzy:

  1. Ładnie tutaj! Cudowne kwiatki, od razu wiosennie się zrobiło :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak zrobiłaś te plamy w nagłówku? :)

      Usuń
  2. Nowy design jest genialny, bardzo oryginalny. Wow, aż ze zdziwienia otwarłam usta. Cudny!

    http://malowany-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już robię przygotowania pod rzeżuszkę ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na jakiegoś fajnego kwiatka. W takich wiaderkach od przyszłego tygodnia okoliczny market będzie miał na wyprzedaży hiacynty. Może uda się upolować. ;-) Dziś za oknem bardzo wiosennie, oby taka pogoda się utrzymała!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo! Tez dostalam zonkile♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna za pasem! Kwiatów coraz więcej, zaczyna się robić kolorowo no i ten zapach! Ach ♥
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! Kwiaty iście wiosenne, szkoda tylko że szybko przekwitają...moje utrzymały się chyba ze trzy tygodnie...log,
    Zapraszam na mój blog-ostatnio pracuję nad albumem hand made-sa już pierwsze efekty:)
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne zdjęcia!
    Wszystko od dzisiejszego dnia przypomina mi wiosnę :)
    Fajnie, że jest już trochę cieplej :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjecia w poscie! w dodatku ten nowy wyglad!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia.
    Uwielbiam żonkile <3
    Wiosna kojarzy mi się właśnie w z kwiatami i roślinami.

    Pozdrawiam i obserwuje !
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też pogoda w zeszłym tygodniu była szalona. W jednej minucie bezwietrznie i słonecznie, a w drugiej już huragan i gradobicie.
    Piękny nowy design ♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd bardzo ładny, taki nowy, świeży. Podoba mi się. Piękne wyszły ci zdjęcia. wiosenny klimat czuć. U mnie tez dużo testów, chandry związane z przesileniem i smutki, ale jakos leci. Do usłyszenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd bloga świetny! Sam też myślę, żeby za niedługo wprowadzić jakieś zmiany. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, jak cudnie że wiosna tuż tuż! Bardzo się cieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super design! I świetne zdjęcia żonkili, kocham te kwiaty :p

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wiosnę, bo w wiosnę są moje urodziny. :) Niestety w tym roku trochę inaczej patrzę na porę wiosenną, bo zbliżają się egzaminy gimnazjalne...
    Serdecznie zapraszam do siebie!

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd wyszedł przepięknie <3
    A zdjecia są cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna to pozytywny początek na rozpoczęcie wielu zmian :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ! uwielbiam żonkile

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne żonkile, design oczywiście też ;) Bardzo fajny jest pomysł z farbą, gratuluję pomysłowości!

    nietylkooksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowy wygląd jest świetny, czuć wiosnę ^^

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne zdjęcia, aż czuć wiosnę :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też już się nie mogę doczekać takiej "prawdziwej" wiosny :D
    śliczne kwiaty :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten nowy wyglą :D
    Ja nie moge sie już doczekać przerwy wiosennej... ;))

    MÓJ BLOG <---zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny nowy design i kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ci one pieknie wyrosly!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie przepiękne zdjęcia ♥ Super post !


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog wygląda cudownie! <3 widać Twój duży wkład w jego prowadzenie :) Bardzo się cieszę, że zbliża się wiosna i nie trzeba nosić już kurtek i szalików :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia *-*
    Na początku marca, była pogoda jak w garncu. Potem u mnie przez kilka dni słonecznie, a dziś znowu brzydko ;/
    Uwielbiam wiosnę <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie też pogoda w kratkę niestety, wczoraj słonce dziś deszcz :C

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczny wygląd bloga i super zdjęcia! *.*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląd bloga jest bardzo ładny i strasznie mi się podoba:) Bardzo ładne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Od zawsze lubiłam czytać Twojego bloga, ale teraz to już po prostu go uwielbiam :D Jak dla mnie kolor miętowy nie jest żadnym ograniczeniem, cały design wygląda prześwietnie! Zdjęcia też są bardzo ładne, widać że wszystko masz starannie dopracowane. Czekam na kolejne posty, bo widzę, że każdy kolejny jest jeszcze lepszy od poprzedniego :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia wyszły przecudownie, a jak wiosennie się tu od razu zrobiło!
    Nie pamiętam poprzedniego designu, ale ten jest jak najbardziej na tak! Mimo że nazwa bloga to ''Fabryka Mięty'', a teraz gości tu niebieski. ;) Ogólnie sam post wyszedł świetnie i profesjonalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz cudownego bloga. Zostaje Twoją czytelniczką! :D Ładny narcyz i wygląd.
    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie pada deszcz niestety, jest okropna pogoda. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie było tak łądnie a teraz są chmury :( Śliczne zdjęcia ! Masz talent ;)
    Pozdrawiam cieplutko ! Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :*
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne narcyzy <3 jak się tylko patrzę, to czuję wiosnę i dostaję kopa energii !. Wygląd bloga piękny :) Przysłowie sprawdza się i w moich okolicach. Już myślałam, zę wiosna, taka piękna pogada, a dzisiaj deszcze ze śniegiem i wszędzie ponuro :(
    Zapraszam do nas.
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie śliczne zdjęcia! od razu zatęskniłam za wiosną. mam nadzieję, że ta pogoda wkrótce się zmieni :c
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia < 3
    Co powiesz na wiosenną , wzajemną obserwację ?
    http://twosoulsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne zdjecia :*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju jaki cudowny design! *-*
    Przepiękne zdjęcia :*

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne kwiaty! *__*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratę i czerwonymi ustami <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana podoba mi sie naświetlenie zdjec!
    Pocwicz jeszcze kadry i bedzie idealnie! :)
    Moglabys poklikac u mnie w linki? :) Bede wdzieczna!
    Zapraszam do obejrzenia moich fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie też mnóstwo sprawdzianów. Piękne kwiatki. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne zdjęcia i cudowny design! :)
    A co do pytania o mój obiektyw, to jest to nikkor 18-55mm z tego co widzę taki sam jak Twój :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow ale super ci wyrosło :)
    Ja także ten tydzień spędziłam na kartkówkach..
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przed wejściem na twojego bloga, myślałam, żeby właśnie taki zrobić, ale w kolorach błękitu.. A teraz ty go masz, i nie chciałabym kopiować.. Musze wymyślić coś nowego :O
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie piękne kwiaty ;o super nowy design :)
    http://jestemfolta.blogspot.com poklikasz w linki?♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam wiosne i już nie mogę się doczekać takiej prawdziwej :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies na moim blogu ? :)
    To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja także mam teraz masę kartkówek itp. oj tak ja również zgadzam się z tym przysłowiem ;) zdecydowanie lepsza jest taka typowa zima, ale taka jaka jest w Polsce też mi odpowiada. Wiosna jest piękna! śliczne zdjęcia ;) a wygląd bloga naprawdę zachwyca, warto było nad nim tyle posiedzieć :)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. aj tak, istne wahania temperatury i zjawisk pogodowych. najgorsze takie nagłe ciepło, gdy wszyscy się rozbierają, a zaraz zawieje wiatr... i pół klasy leży w domu z przeziębieniem :)
    śliczny design, te chlapnięcia farbą pięknie wyglądają i naprawde wiosennie, żywo! :) świetnie to zrobiłaś, podziwiam
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  53. jejku jestem tu pierwszy raz i no na prawdę wygląd robi wrażenie :) zgadzam się z Tobą co do tej pogody, u mnie albo słońce świeci, a na następny dzień deszcz pada :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie jest identyczna pogoda. Kwiatki są cudowne, od razu czuć tą wiosenną atmosferę!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wiosna to przecudna pora roku :) Uwielbiam ją, niech tylko wróci ciepło :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale piękne zdjęcia! :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowny blog!!!! Przepiękny design!! *-* :*
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  58. Kocham wiosne. Ale pogoda za oknem niestety bardziej przypomina jesień :(

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak tutaj pięknie :) Świetne zmiany, a wiosna nadchodzi!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne zdjęcia! :)
    nigdy jak w tym roku nie tęskniłyśmy tak za wiosną ..
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nowy design jest świetny, bardzo oryginalny i świeży :)
    No, niestety pogoda co chwilę się zmienia. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. przecudne zdjęcia, fajny wygląd bloga :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne kwiatuszki ! Piękny wygląd ! Pozdrawiam ;)
    U mnie konkurs :)
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne zdjęcia! Ja też już nie mogę się doczekać wiosny:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Podoba mi się nowy wygląd - oryginalny i ciekawy. Super! :-)

    Chciałam dziś iść na bazar po kwiaty wiosenne, ale leje jak z cebra, więc nie chciało mi się moknąć i przynosić mokre rośliny w błotnistych doniczkach. A szkoda, bo weekend byłby niemal wiosenny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. też już czekam na wiosnę! cudowne zdjęcia i od razu jakoś tak wiosenniej się zrobiło :D
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  67. U mnie tez w marcu zaczelo sie od tego przysłowia hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Nowy design jest prześliczny, bardzo mi się podoba. I sesja narcyzów też przepiękna *-*
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Nowy design jest prześliczny, bardzo mi się podoba. I sesja narcyzów też przepiękna *-*
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny post sliczne zdjecia dziekuje za odwiedziny Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgodzę się z Tobą, że nasze zimy robią się coraz bardziej nieznośne. A wiosenne słoneczko chyba każdemu dodało dużo pozytywnej energii ;)

    Powodzenia na sprawdzianach ;))

    madicblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. U mnie ni to zima ni wiosna. Leje, a ciepło. I w co tu się niby ubrać?! :p
    Cudowne zdjęcia, dawno nie widziałam żonkili... ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  73. Żonkile wyszły ślicznie. Desing też jest świetny!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  74. Super nowy wygląd :) , jeżeli chodzi o pogodę to u mnie już było 16 stopni a teraz znów zimno:/ http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. genialne zdjęcia <3
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam takie wiadereczka z kwiatami ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny blog ;)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo optymistycznie się u Ciebie zrobiło :)
    Uwielbiam dekoracje z motywem cynkowego wiaderka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wygląd bloga jest cudowny :)
    Śliczne zdjęcia !

    MÓJ BLOG - KILK

    OdpowiedzUsuń
  80. Super pomysł z tymi narcyzami! A pro po marca, to kocham go i nienawidzę :D Zawsze w marcu przychodzi mi ochota na wiele rzeczy jak np blogowanie, które z czasem znika, zakochanie się, z którym każdego roku walczę i na odchudzanie. Właśnie przez te czynniki z jednej strony kocham marzec z drugiej nienawidzę :D Kocham go jeszcze za to słońce które jest strasznie zdradliwe i teraz leżę chora...

    http://whitezuz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Jejku jak u Ciebie pięknie ! Wiosennie i tak optymistycznie :) Wpadnij do nas jak będziesz miała chwilkę !
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/london-day-1-serce-londynu.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudowny blog! Design to jedno wielkie WOW. Zdjęcia również cudowne!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  83. Przepiękne zdjęcia!
    W takim razie czekamy teraz na upragnioną WIOSNĘ... :)


    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  84. U mnie pogoda też zmienia się jak tylko jej się podoba. Raz było aż 15 stopni, a następnego dnia lało i wiało.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  85. ja lubię wiosnę jak jest sucho;p ale nienawidzę mojego kataru, który bierze się z uczulenia na wszystko co kwitnie;(

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. nie znam starego wyglądy ale nowy wygląd bloga jest cudny :* Przepiękne zdjęcia , jakość boska !!! U mnie już wiosna w pełni :* Obserwuje :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne zdjęcia masz talent musisz go rozwijać :*
    Zapraszam do nas -----> http://iwbeg1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny post i zdjęcia. U mnie też goszczą on jakiegoś czasu te kwiatki :)
    ♥ KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. żółte kwiatki i zaraz Wielkanoc czuć! :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Przecudowne zdjęcia, aż czuć wiosnę :)
    http://foxyladyme.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystko jest realne! ;)) Trochę chęci!

    OdpowiedzUsuń
  92. Podoba mi się nagłówek. Ja raczej kwiatów w pokoju nie mogłabym mieć, bo uschłyby od razu. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudne zdjęcia :*
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudowne zdjęcia <3
    Zapraszam serdecznie no nowego bloga o ZDROWYM STYLU ŻYCIA:
    http://patrycjamiazek.bloog.pl
    Chcesz być FIT? Ćwicz ze mną!

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)