15 mar 2015

DIY: Watercolor Header

Mam wrażenie, że dni mijają coraz szybciej. Co spojrzę w kalendarz, ze zdziwienia przecieram oczy, nie dowierzając, że jeszcze miesiąc i będę musiała pisać egzaminy gimnazjalne. Ba, jeszcze miesiąc i będę musiała w 100% wiedzieć do jakiej szkoły chcę się wybrać, a jak na razie w tej sprawie mam pustkę w głowie! Istny koszmar...
Parę osób dopytywało w jaki sposób wykonałam plamy farby w nagłówku. Otóż postanowiłam stworzyć tutorial, w którym krok po kroku wszystko Wam wyjaśnię. Trochę zastanawiałam się nad nadaniem tytułu tej notce. Stwierdziłam, że "Akwarelowy nagłówek" będzie dość dobry, ale jak wiadomo po angielsku wszystko brzmi lepiej ;) Całą tę instrukcję wymyśliłam sama i nie wiem, czy istnieją inne prostsze sposoby. Wiem, że są specjalne pędzle w programach graficznych, ale nie umiem się nimi jeszcze dokładniej posługiwać, więc wymyśliłam taką oto alternatywę. Zapraszam do zapoznania się z instrukcją!
1. Na sam początek musimy rozrzedzić farbę. Robimy to z pomocą wody.
2. Następnie wystarczająco rozrzedzoną farbą malujemy dowolnie wybrany przez Was motyw na kartce. Lepiej użyjcie technicznej, by przypadkiem nie powstały niemiłe dla oka "fałdki" na mokrej kartce. Motyw może być taki jak mój, czyli pasy, ale mogą to być również pojedyncze kleksy farby lub zupełnie coś innego ;)
3. Gdy farbka lekko przeschnie fotografujemy nasze malowidła. Pamiętajcie, aby zdjęcie było zrobione jak najbardziej z góry i blisko, by uchwycić cały wzór. Następnie zrzucamy zdjęcia do komputera i otwieramy w PhotoScape'ie. Link do pobrania KLIK! Gdy zdjęcie się załaduje klikamy "Jasność, kolor", a następnie przeciągamy na maxa suwak "Rozjaśnij", a "Pogłębienie" i "Kontrast" zmieniacie według własnych upodobań, tak aby tło stało się w miarę jednolite.

4. Gdy uznacie, że motyw wygląda już dobrze zapisujecie zdjęcie w formacie".png". Następnie otwieramy ten sam plik w programie GIMP 2. Link do pobrania KLIK!  
Klikamy na różdżkę, a następnie na jasne tło wokół farby. Gdy zaznaczymy wszystko, wciskamy klawisz "Delete" znajdujący się na klawiaturze. Możecie również pobawić się suwakiem "Krycie" znajdującym się nad warstwami (źle zaznaczone na screenie, ale kawałek wyżej xd), aby motyw był przeźroczysty np. tak jak mam na zdjęciu powitalnym na prawej kolumnie.
5. Powinniście otrzymać taki oto efekt.
6. Tak przygotowany motyw zapisujemy i otwieramy ponownie w PhotoScape'ie. Tam możemy modyfikować go dowolnie np. dodać tekst lub jakieś obrazki.

I nasz nagłówek gotowy! Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam Wam tajniki powstania mojego nagłówka oraz reszty elementów bloga wykonanych tą samą techniką. Myślę, że instrukcja jest w miarę zrozumiała, więc pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia w tworzeniu własnych "akwarelowych nagłówków" ;)

Chciałabym też, abyście wzięli udział w ankiecie, którą stworzyłam, aby trochę się dowiedzieć, co sądzicie o blogu :)
https://docs.google.com/forms/d/1LrJb7mjJRrJTLBDf58qnHR5k9Ol5sN-p5nQp2h0Re9g/viewform

132 komentarze:

  1. Super porada, chyba skorzystam :)
    Mam jeszcze pytanie jak zrobić podobny,tylko,żeby to było tło tytułu postu ? :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. bylam pewna, ze wykonalas ten naglowek uzywajac specjlanych pedzli do pobrania :O jeju to dziwne, ze namalowanie na kartce jest tak realistyczne tutaj, naprawde podziwiam!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny i oryginalny wygląd! :O
    Jeju, świetnie to wymyśliłaś i dziękuję, że się z nami tym sekretem podzieliłaś! Nie wpadłabym na to, aby w taki sposób to zrobić, bo w ps można to trzy razy szybciej zrobić, ale twój sposób jest o wiele kreatywniejszy!
    Trzymaj się :*

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! :) Ja raczej używam skanera do takich rzeczy (i samego GIMP-a). Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się że zrobiłaś ten nagłowek na zwykłej kartce. Wow.
    Śliczny jest.
    Obserwuję i licze na rewanżyk.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny poradnik! Cudownie to wygląda w nagłówku :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, sama bym nie wpadła na to ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym na to nie wpadła! :D Wygląda ślicznie, przecudownie, wspaniale, bosko! <3 A design masz w 100% oryginalny- i to mi się podoba! :*
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie przypuszczałabym, że coś takiego można stworzyć na zwykłej kartce :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to świetne! Na pewno kiedyś skorzystam! :D Dziękuje ci bardzo. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's perfectttt!! Love it ! :)


    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez w tym roku egzaminy i masakra, wszyscy kaza sie uczyc, a przeciez jest to wiedza z trzech lat, wiec powinnismy przystopowac, ale niee.. eh. Śliczny nagłowek :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie. :)
    Ja już też nie mam pojęcia do jakiej szkoły chcę iść, wszystko mi się miesza. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda genialnie, czekałam aż ktoś doda takiego posta <3 na prawdę bardzo pomogłaś <3 ja swój nagłówek robiłam sama w gimpie i nawet mi to wyszło, możesz zobaczyć i skomentować gdy tylko pojawi się nowy post :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam już udział w tej ankiecie. Świetny wygląd bloga, oryginalny i bardzo ładny. Cóż jeszcze jest prosty w wykonaniu. Niestety nie posiadam tego programu tego co ty masz a przydałoby mi się :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt bardzo fajny :) Pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc myślałam że zrobiłaś to w zupełnie inny sposób! Bardzo oryginalnie :D

    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Fakt, że za miesiąc egzaminy mnie przeraża, a wybór szkoły średniej jeszcze bardziej... To będzie najtrudniejsza decyzja w moim życiu. Pomysł świetny, bardzo oryginalny. Nawet bym nie wpadła na to, że zrobiłaś to sama! :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te akwarelowe wstawki, nurtowało mnie to, w jakim programie zrobiłaś tak realistyczny efekt pociągnięcia pędzlem, a tu proszę, to zdjęcie!
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie.
    Moim zdaniem twój blog słynie z takich DIY.

    Pozdrawiam i obserwuje!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tym nagłówkiem, ja chyba nigdy bym na taki nie wpadła, nie jestem aż taka kreatywna, hah :D
    Ja również nie mogę się nadziwić jak szybko płynie czas, dopiero co skonczyły się święta, a tu zaraz Wielkanoc, nim się obejrzymy zaczną się wakacje...

    MÓJ BLOG <------------zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne DIY.
    Kiedyś może wykorzystam.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. E tam ,dasz rade z egzaminami gimnazjalnymi, wierze w Ciebie!:)
    Pomysł na nagłówek fajny, ale ja zawsze jestem zbyt leniwa na robienie takich rzeczy i po prostu sięgam po brushe w photoshopie dla takiego efektu;p

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalnie! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysl :) swietnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow ♥ widać, że się nad tym napracowałaś, ale efekt jest cudowny. Naprawdę podziwiam ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne DIY!
    Właśnie tak się zastanawiałam, jak takie coś zrobić. Podejrzewałam, że właśnie w taki sposób, ale nie sądziłam, że efekt będzie tak cudowny!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie wytłumaczone niedługo skorzystam!

    kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. OO, ale super trik! Na pewno go wykorzystam! :)
    thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowity pomysł! W życiu bym nie wpadła, żeby wykorzystać w grafice namalowany własnoręcznie element. Coraz bardziej mi się podoba ten Twój blog :) Pozdrawiam :)

    AngelinaCosmeticsBlog

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny trik :) Ja czuję to samo, jeśli chodzi o upływ czasu, ale nie czeka mnie test gimnazjalisty tylko szóstoklasisty :). Życzę powodzenia, mimo że jest jeszcze do tego trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny poradnik, w życiu bym na to nie wpadła! a efekt zniewalający, chętnie wykorzystam :)


    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow,świetnie ! Muszę kiedyś spróbować.


    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super!
    http://mayandsophia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, nie wiedziałam, że to takie proste :) będę to musiała wykorzystać (:

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Już od jakiegoś czasu bawiłam się z akwarelami, tylko nie wiedziałam, jak wyciąć tylko ten kolorowy fragment! Dziękuję za tutorial!;)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny pomysł!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuje za pomoc przy linkach :) Obserwuje! girllrauhl.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. W życiu bym na to nie wpadła, świetny pomysł :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy bym na to nie wpadla
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie :) kiedyś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, nie pomyślałabym o tym, żeby tworzyć grafikę na bloga, używając pędzli i kartek. Bardzo fajnie to wygląda i blog świetnie prezentuje się w niebieskich barwach :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny ten nagłówek *o* nigdy bym nie pomyślała że zrobiłaś go na kartce
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjny pomysł! Piękny efekt :)
    Po miniaturce widzę, że mam przyjemność z pasjonatką fotografii - miło, że dzielimy zainteresowanie :)
    Dołączam.
    Pozdrawiam, strudelka

    OdpowiedzUsuń
  46. W życiu nie wpadłabym na taki pomysł! Bardzo oryginalne :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny miałaś pomysł! :*
    Pytałaś mnie o obiektyw, jakiego używam :)
    Jest to Canon EF 50MM F/1.8 II :)

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wow! genialny post! sama bym czegoś takie nie wymyśliła :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  49. mistrzowsko zrobiony banner, jestem pełna podziwu *___*
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny post! Zapraszam Cie do mnie + nowa notka, zajrzyj! :)

    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  51. Niezłe *-*
    Bardzo pomysłowo ♥
    http://buldoger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł !!!
    Zapraszam do mnie ; sarajanikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. przejrzałam kilka Twych ostatnich postów i teraz już z całą pewnością mogę stwierdzić, iż będę odwiedzać Cię częściej.
    dobrze napisane, wspaniałe zdjęcia, ciekawe notki, a masz dopiero 15 lat!
    jestem pełna podziwu i trzymam za Ciebie kciuki. :)
    pozdrawiam,
    kalorkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. So good!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Będę tu napewno często wpadać ;) bardzo fajny efekt
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeden z najlepszych diy<3 Jak fajnie to wygląda! Świetny pomysł.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny pomysł:) Uwielbiam takie posty:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny DIY! Być może skorzystam! :))

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz głowę pełną pomysłów! Naprawdę świetne DIY ;) Nigdy w życiu czegoś takiego nie widziałam ;o
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny tutorial,zaraz zobaczę na ankietę :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Dasz radę z egzaminami :) a nad jakimi szkołami się zastanawiasz? :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zawsze się zastanawiałam jak taki nagłówek zrobić, nie przepuszczałam że to w taki kreatywny sposób na prawdę świetny pomysł bardzo mi się spodoba. Być może sama spróbuję taki zrobić :)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. wow supeeer :) Piękny nagłówek :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny pomysł, nagłówek bardzo mi się podoba ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczny nagłówek, zastanawiałam się wcześniej jak go zrobiłaś :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny pomysł! Muszę przyznać, ze sądziłam, że ten nagłówek jest w całości wykonany na komputerze, a tu taka niespodzianka :)

    alpaczkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Strasznie fajnie Ci to wyszło :)
    A co do liceum to naprawdę nie martw się tym tak bardzo :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudownie to wygląda :) Bardzo przydatny post!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojej świetne! Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  70. o kurcze, genialny pomysł!
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  71. wow, pomysł super, chyba nawet go wykorzystam, jeśli oczywiście mogę.
    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny pomysł na nagłówek, nigdzie takiego nigdy nie widziałam! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. mega!!! świetny pomysł <3 jak weszłam na bloga to zastanawiałam się jak to zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Wygląda genialnie, sprytny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślicznie to wyglada i bardzo dobry kolor !
    będę wpadać częściej fajnie u Ciebie
    Zapraszam do Siebie jeśli masz ochotę
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/
    Miłego
    I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. O matko, świetne. Zawsze jak wpadnę na twojego bloga to czymś mnie zaskakujesz, tak też jest i tym razem. Geniusz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na relacje z pokazu MSKPU i wiele więcej.
    Wczoraj były moje urodziny i najlepszym prezentem od Ciebie byłby komentarz na blogu i +1 w Google jeśli post Ci się spodobał.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale ekstra pomysł, w życiu bym na to nie wpadła ;) Jak będę zmienia design to na pewno wykorzystam! ;) Bardzo ładne zdjęcia, zaraz zabieram się za wypełnianie ankiety! ^^
    Super wygląd bloga!

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  78. swietny blog i naprawde extra pomysly :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny pomysł! Uwielbiam Twój blog!!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  80. Dziękuje! Na pewno skorzystam! ♥

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. fajny pomysł :),


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo oryginalnie Ci to wyszło! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny pomysł, sama bym na to nie wpadła:) Jak tylko będę miała trochę wolnego czasu spróbuję coś takiego zrobić.
    http://ddzale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. oo nie wpadłabym na to ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny diy :)
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Imponujący efekt i nie trzeba się dużo natrudzić, aby wykonać taką grafikę :)

    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. I to się nazywa porada! Rzeczowo i skrupulatnie wszystko wyjaśnione, super! :)
    bardzo przydatna :)
    http://nolly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo podoba mi się ten nagłówek! :P Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Genialny efekt końcowy.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. genialne :D

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. No naprawdę kreatywne, nie wpadłabym na to! ♥
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wow ale to super, w życiu bym nie wpadła jak to zrobiłaś, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo pomysłowe i wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja różne takie rzeczy tworzę za pomocą GIMPa i pędzli, które tworze sama lub pobieram ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow super pomysł! :) Bardzo oryginalny pomysł na wygląd bloga! :3
    zapraszam na nowego bloga: http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Genialny pomysł :) Nie każdy umie posługiwać się perfekcyjnie programami komputerowymi a Twój pomysł bardzo oryginalny :)

    Mogłabym cię prosić o kliknięcie w link pod zdjęciem? :) http://fashionsmachines.blogspot.com/2015/03/wiosenna-chciejlista-spring-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  97. PS. Piękne zdjęcia, jaki aparat używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo fajny Tutorial :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. wow, genialne! :)

    http://bartekrochniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Fajny diy :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Naprawdę świetne diy nie sądziłam że zrobienie czegoś takiego jest aż tak proste :>
    Obs za obs? Zacznij i daj znać, a się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny pomysł
    https://www.natimylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo fajny pomysł, uwielbiam motyw akwareli :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Gennialne :))
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. pomysł genialny, w życiu nie przyszłoby mi coś takiego do głowy :D

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno zrobię to samo! :) http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Jakie świetne, dzięki za ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Genialne! Zawsze zastanawiałam się jak to zrobić i proszę - ktoś w końcu mi to wytłumaczył. Super, dzięki. :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Cieszę się, że na tym świecie są jeszcze ludzie, którzy są oryginalni.
    sandra23blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  110. super post! na pewno skorzystam!
    mój blog-
    http://melkamorelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo przydatny pomysł. :D Możesz kartę zabezpieczyć przed fałdami przyklejając ją do podłoża taśmą klejącą, po wyschnięciu będzie prosta. :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie pomyślałabym o takim sposobie. :) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny pomysł! Zachęciłaś mnie do tworzenia bardziej ambitnej grafiki :) Zapraszam do siebie, odwdzięczę się zostawionym śladem :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)