7 gru 2014

DIY: Merry Christmas

Szał przedświąteczny ruszył już na całego. Witryny sklepowe zapełniają się już świątecznymi ozdobami. Ludzie w oknach wywieszają świecące bałwanki, mikołajki, gwiazdki. Zanim się obejrzymy całe miasteczka będą ozdobione przepięknymi świątecznymi lampeczkami. Uwielbiam taki klimat, gdy wracam późno ze szkoły, jest już ciemno, a nad moją głową błyszczą przepiękne dekoracje. Z niecierpliwością odliczam już dni do świąt, a szczególnie do wolnego, by wreszcie odpocząć od szkoły. Każdą wolną chwilę staram się jak najlepiej wykorzystać. Ten weekend przeznaczyłam na zrealizowanie pomysłu na post, w którym przedstawię Wam tabliczkę z napisem "Merry Christmas". Zapraszam Was do pracy! :)

1. Na sam początek malujemy kawałek tektury czarną farbką. Możecie zrobić to niestarannie i niechlujnie, by kartonik wyglądał jak szkolna tablica.
2. Następnie przykładamy szablon do kartonika, maczamy gąbeczkę w białej farbie i stemplujemy wycięte miejsca. Szablon możecie wykonać sami. Wystarczy wydrukować napis, a następnie wyciąć nożykiem literki.
3. Możemy dodatkowo ozdobić tabliczkę innymi kształtami np. renifer, gwiazdki, śnieżki itp.
I nasza tabliczka gotowa! Można ją umieścić w dowolnie wybranym przez Was miejscu. Może zawisnąć na ścianie lub stać w widocznym miejscu :)

A Wy tworzycie już swoje dekoracje świąteczne? Stroicie już dom? ;)

62 komentarze:

  1. Pięknie to wyszło :)

    chętnie spróbuję :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam tą przedświąteczną atmosferę, ale jeszcze nie stroję domu, dla mnie to za wcześnie :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Doskonała ozdoba. Do mnie dziś zawitała choinka, póki co stoi na balkonie.

    http://pod-4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ITS SOOOOOOOOO CUTE :) I will try this :) <3

    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha świetny pomysł i super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze - perfekt :)

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne, chyba sama wykonam podobne ;p
    Obserwuje (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Dekoracje świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka u nas pomysłów na własnoręcznie przygotowane ozdoby..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, zrobię sobie i dam za okno :>

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥KLIK♥
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, na pewno tu będę częściej zaglądać :) dziękuje bardzo za komentarz do mojego ostatniego posta, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł.
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też spróbuję wykonać coś podobnego :)
    Ja zacznę szykować ozdoby od przyszłego tygodnia, głównie to świeczniki :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajnie to wygląda! :)
    Obserwujemy?

    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny efekt! Masz talent.


    Zapraszam na nowego posta :)
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/12/christmas-tag.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci to wyszło! Sama kiedyś taki wypróbuję ;).
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, bardzo fajne DIY!

    Pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do mnie! ♥
    http://kochacznaczyblogowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam takie DIY na święta. I chyba zrobię coś takiego jak ty, ponieważ bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne ! Świetny pomysŁ naprawdę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post :3 Ja już obserwuję,a ty ? Skomentujesz coś u mnie ? ;) http://sweet-word-oli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Kocham święta i świąteczną atmosferę !
    www.tamitolarun.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, właśnie szukałam jakiegoś pomysłu na ozdoby do pokoju :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo sympatyczny pomysł :)
    Ja bym chyba tylko tło dała może czerwone albo jakby bordowe :)
    Ale generalnie bardzo mi się podoba :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  23. Super sprawa, u mnie też znajdziesz DIY

    Zapraszam na blogmas czyli codzienne Daily posty przez cały grudzień.
    http://only-dreams-come-true.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie to wygląda! Na pewno spróbuję! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie to wygląda ! Na pewno spróbuję!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł i wygląda super :))
    Może wspólna obserwacje ? Daj znac u mnie :)
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. TO JEST MEGA!! Super to wyglada a jest takie proste do zrobienia !!

    dalia-dalienna.blogspot.com - obserwuje, nie mogę się doczekać następnego twojego postu *o*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda świetnie :D Mega świątecznie! :D
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetny blog! Kurczę, jak Ty masz tak dużo komentarzy? :o
    zapraszam: http://agataprosolphoto.blogspot.com/2014/12/basia.html :D

    OdpowiedzUsuń
  30. efekt końcowy rewelacyjny! podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny efekt, podoba mi się! chyba też się skuszę :)
    pozdrawiam :)
    A tak poza tym, spodobał mi się Twój blog :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne !!! sama spróbuje :)
    zapraszam :http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny pomysł, jak będę miała czas to sama zrobię taką tablicę, bo na prawdę mega efekt ♥ A może być taka najzwyklejsza farba plakatowa, czy koniecznie musi być taka jak na zdjęciu?

    szczurek-j.blogspot.com <- zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie to wygląda, świetny pomysł :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Świetnie to wygląda, jestem pod wrażeniem! Na prawdę- takie rzeczy kupuje się przecież w specjalnych sklepach z ozdobami! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  36. kolejny świetny pomysł! podziwiam Cię :) tabliczka wyszła naprawdę pięknie, aż czuć te święta ;)
    nominowałam Cię do LBA :) Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł, bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. naprawdę świetnie to wygląda!
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie to wyszło :)
    Może spróbuję! :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie to cudowne! <3 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. To takie proste, a jakie piękne! Tylko skąd wzięłaś taką tekturę>

    Modna Muffinka

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł i to jaki prosty! Jestem pod wrażeniem tego, co robisz :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysł!
    Na pewno wypróbuje!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie Ci to wyszlo! Muszę zdobyć podobny szablon, bo ciągle myślę jak jeszcze ładnie mogłabym ozdobić domek. A to jest idealne, widziałam w sklepach podobne to kosztowały więcej niż ładna bluzka. :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Efekt jest piękny. Ja na pewno nie narysowałabym takiego renifera :c

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajneee! : )
    Zapraszam:
    http://karos-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)