11 paź 2014

DIY: Wprowadźmy trochę klimatu

Nauki niestety jest wciąż coraz więcej. Już ledwo daję radę, a to dopiero początek roku! Na szczęście będą mogła sobie trochę odetchnąć, ponieważ szykuje się u mnie trochę dłuższy weekend. Przez to, iż 14 października jest Dzień Nauczyciela poniedziałek łącznie z wtorkiem moja szkoła ma wolne. Bardzo mnie to cieszy! Będę mogła trochę się skupić na blogu. Może zmienię coś w wyglądzie lub porobię posty na zapas.
 Jak na razie jesień traktuje nas bardzo łagodnie. Temperatury wciąż są wysokie, a słonko pięknie grzeje. Gdyby nie te wszystkie spadające liście myślałabym, że wciąż jest lato! W związku z tym chciałabym wprowadzić trochę jesiennego klimatu w nasze domy. Przygotowałam dzisiaj dla Was wyjątkowy post, w którym zamieszczę aż cztery tutorialie dotyczące jesiennych dekoracji. Tak więc bierzmy się do roboty!
W pierwszym turorialu przedstawię Wam, jak wykonać jesienny świecznik. Jest bardzo uroczy, prosty w wykonaniu i nadaje świetnego klimatu w jesienne wieczory.
1. Wykonie tego świecznika nie jest żadną filozofią. Wystarczy przykleić do niego za pomocą kleju liście. Nie martwcie się jeżeli nie będą chciały się dobrze przykleić lub będą odstawać. Tak wygląda lepiej!
2. Gdy zakryjemy liśćmi już większą powierzchnię słoika, zostawiamy go do wyschnięcia.
3. Teraz wystarczy już wstawić do niego zapaloną świeczkę i miło napawać się klimatem jaki nadaje właśnie ten świecznik!
Kolejnym DIY będzie papierowa dynia. Jest również bardzo prosta w wykonaniu i daje świetny efekt. Idealna ozdoba naszego pokoju.
1. Na sam początek rysujemy na książce połówkę dyni. Pamiętajcie, aby książka była już bez okładki!
2. Następnie tniemy nożykiem w miejscu zaznaczonego konturu. Musimy przeciąć wszystkie kartki!
3. Jeżeli chcecie jeszcze upiększyć Waszą dynię możecie pomalować brzegi kartek pomarańczową farbką.
4. Kolejnym krokiem będzie sklejenie naszej dyni na środku. Smarujemy klejem grzbiet wcześniejszej książki i sklejamy. Doklejamy jeszcze patyczek i przywiązujemy serpentyny. I gotowe!
Przynajmniej chociaż raz każdy z Was już się z nimi spotkał. Ja np. miałam z nimi do czynienia już w przedszkolu i sądzę, że to właśnie tam najczęściej się je tworzy. Są banalne w wykonaniu, a za to bardzo piękne!
1. Najpierw jednego liścia składamy na pół i zwijamy go w rulonik.
2. Następnie do rulonika dokładamy kolejne liście i owijamy nim różę.
3. Aby nasza róża się nie rozleciała można ją czymś związać. Ja wykorzystałam w tym celu łodyżkę od liścia.
4. Umieszczamy nasz róże w gustownym wazoniku. Ja akurat posłużyłam się wcześniej przedstawionym świecznikiem, który właśnie również może pełnić funkcję wazonu.
W ostatnim już tutorialu przedstawię Wam mój własny pomysł na jesienny obrazek. Zawsze podobały mi się białe elementy z tekstem na czarnym tle, więc pomyślałam sobie, czemu by nie zrobić liści w takim właśnie wykonaniu.
1. Pierwszym krokiem jest odrysowanie od szablonu liści na gazecie i wycięcie ich.
2. Następni przyklejamy nasze liście do czarnej kartki.
3. Gotowy obrazek umieszczamy w ramce i wieszamy na ścianie.
(Piniuś też się cieszy z jesieni!)
To już wszystkie moje pomysły na jesienne dekoracje w tym poście, ale nie ostatnie! Będzie ich jeszcze więcej za jakiś czas :)
A Wy macie jakieś pomysły na jesienne dekoracje? Piszcie w komentarzach!

55 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. liscie rozyczki sa przeurocze :3 ale musialabym je pmalowac na czarno albo bialo zeby mi pasowaly do pokoju w sumie dobry pomysl :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynia z książki jest genialna! Nigdy nie widziałam takiego czegoś, brawo za kreatywność!
    Pozdrawiam!
    Ruciak :)

    http://ruciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wpadłabym na pomysł z dynią. Punkt za kreatywność! :)
    Zapraszam do mnie
    domcia510.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah, pomysł z dynią najlepszy! Kreatywność pierwsza klasa, brawo!! ;)
    www.LeveretteIII.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły,może się zmobilizuje i zrobie taki obraz :*
    Pozdrawiam
    http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły! Na pewno wypróbuję!
    Ja w poniedziałek do szkoły muszę iść :/
    http://love-inaczej-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o mnie, nie przepadam za jesienią. Głównie dlatego, że kończą się wakacje,a następna przerwa dopiero za 4 miesiące. Naszczęście ciepły kubek czekolady zawsze ratuje sytuację;)
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pomysły!
    Ten obraz bardzo mnie zaciekawił. Świetna sprawa!

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3 I ogólnie ładnie zadbany blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    key-tina.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator i komentarz wywoła u mnie uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły, znałam tylko ten z różami z liści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje DIY, są ciekawe i bardzo dobrze tłumaczysz!
    Dynia jest najlepsza.

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Omom świetne pomysły, na pewno któryś wykorzystam ! ♥
    Pozdrawiam !
    Obserwuję bo warto :))

    W wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, może ci się spodoba i zostaniesz moją czytelniczką bądź zostawisz po sobie jakiś ślad tak jak ja u Ciebie :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pomysly!

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje kochana ;3
    Twoje DIY sa swietne ! Bede robiła ten bukiet róż :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniutkie pomysły ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, same wspaniałości :)
    Ta dynia z papieru i bukiet w liści bardzo mi się podoba, koniecznie będę musiała wypróbować zrobić to u siebie, chociaż ja mam dwie lewe łapy do takich rzeczy, także pewnie tak fajnie mi nie wyjdzie :P hehe
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł na dynię z papieru genialny! i przeuroczy kotek:D

    klikniesz w link w ost. poście? z góry dzięki :*[MAŁA x MI].

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, mogę tylko pochwalić twoją kreatywność! :) Dnia podoba mi się najbardziej, zrobiłabym coś, ale dzielę pokój z bratem i gdybym zaczęła ustawiać w pokoju jakieś dekoracje od razu by mnie z niego przegonił. xd
    http://awesome-triangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. So great ideas doll!! Thanks for share them! I love the pumpkin!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie robótki ręczne :) super pomysły
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdolna z Ciebie bestia ;) Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie https://www.facebook.com/hairbymofficialfanpage?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  24. róże wyszły Ci bajecznie, cudne są <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysły! Na prawdę ja i moja mam uwielbiamy takie różne ozdoby D.I.Y, więc na pewno coś z nią zrobię.Do tego ten pomysł z różyczkami mi się przyda, bo mam teraz konkurs w szkole na bukiet jesienny ;)
    Dzięki wielkie ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pomysły !
    Raczej ich nie zrobię, ponieważ nie za bardzo mam czas, ale są naprawdę piękne - podziwiam twoją kreatywność !

    Zapraszam na moje blogi :
    winogronawin.blogspot.com – moja książka - Mirabella
    whiteballetshoes.blogspot.com – w krainie majestatu

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne pomysły!

    Dynia z książki i liście z literami najbardziej mi się spodobały - lubię book - art.

    I wielki plus za to, że "zrecyclingowałaś" niepotrzebny podręcznik, zamiast zniszczyć dobrą książkę, co robią niektórzy. ja jakoś nie mogę. Ale uważam, że z książek... hm... dennych ;-), których niestety coraz więcej jest w księgarniach, bardzo dobrze wychodzą rozmaite ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  28. ale pomysłowe ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo widzę podręcznik od polskiego znalazł drugie zastosowanie ;D
    Świetne pomysły :)
    Pozdrawiam,
    Arabella.

    arabellaidk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha, a ja właśnie nie widziałam nigdy takich różyczek, a w przedszkolu robiliśmy tylko bukiety- moze to nadrobię? :)
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł z jesienną dynią super, możliwe, że wypróbuję!:)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne pomysły,strasznie podoba mi się ta dynia i te różyczki!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są te pomysły. Najbardziej jednak podoba mi sie dynia i ta jesienna kartka *.*

    agnesandagnes1.blogspot.com - obserwuje i licze na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne pomysły!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  35. swietne pomysly! napewno bede czesciej wpadac ;)

    http://witnessofmadness.blogspot.com/
    obserwujemy? Ja juz to zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne ♥
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dynia to dobry sposób na stare, niechciane książki ze szkoły :P
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysły są świetne!
    Będę musiała je wypróbować! :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://vikis-vikiis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe i oryginalne pomysły na ozdoby. Zdjęcia są dobrej jakości i są bardzo przejrzyste.

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ale super pomysły! :)

    zapraszam do mnie. - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Świecznik jest świetny a dynia robi jeszcze większe wrażenie :D

    http://mikijiu.blogspot.com/ - nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne diy

    http://kiskawikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Papierowa dynia najlepsza, choć różyczki też mnie urzekły :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super pomysł z tą dynią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie świetne! A o tej papierowej dyni nigdy nie słyszałam! Świetny pomysł ♥

    BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. hej czym robisz zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  47. super pomysł! genialna ta dynia

    Pozdrawiam!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡
    (zapraszam na konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne DIY! Ja bym na to nie wpadła super ! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. hej czym robisz zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo pomysłowo:D

    Zapraszam!!
    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)