19 paź 2014

DIY: Halloween #1

Do ostatniego dnia października zostało już coraz mniej czasu. Bardzo lubię Halloween, choć mieszkam w małej miejscowości gdzie to święto nie jest obchodzone. W społeczeństwie jest dużo przeciwników tego dnia, ponieważ dzień później jest święto zmarłych. Ja Halloween nie obchodzę jakoś zagorzale, ponieważ nie chodzę po ludziach w strasznych strojach wyłudzając słodycze, ale tradycyjnie co roku stawiam przed domem lampion z dyni. Jest to również czas, w którym mogę wyszaleć się kreatywnie, robiąc wszelkiego rodzaju halloween'owe dekoracje mojego pokoju. W dzisiejszym poście przedstawię Wam trzy pomysły na "straszne dekoracje". Zapraszam do pracy!



Jest to alternatywa prawdziwej halloween'owej dyni, którą spokojnie możemy umieścić w naszym pokoju bez obaw, że jest nietrwała. Bardzo prosta w wykonaniu idealnie nadaje "strasznego" klimatu naszemu mieszkaniu.
1.  Słoik stawiamy na środku sporego kawałka bibuły i zawijamy do góry jej rogi. Całość wiążemy sznurkiem.
2. Przyklejamy wybrany przez Was motyw. Ja wybrałam dobrze nam znany wzór "twarzy" na halloween'owych dyniach. Wy możecie równie dobrze ponaklejać nietoperze, pająki. Również będą świetnie wyglądać!
3. Teraz wystarczy już wstawić świeczkę do środka naszego lampionu.

 
 Kolejny pomysł również wymaga świeczki, ale i nie tylko. Można tak też ustroić szklanki na Halloween Party i wiele innych rzeczy.
1. Z długiego paska bibuły skręcamy tak jakby pajęczynę.
2. Przygotowane tak "pajęczyny" przyklejamy najlepiej w dolnej części naczynia i owijamy nią całość.
3. Możemy również dodać małe ozdoby w postaci pajączków z papieru i waty.
Ostatnim już pomysłem w tym poście będą ozdoby na patykach. Bardzo je lubię, ponieważ mają wiele zastosowań. Można je umieścić w wazonie lub np. poutykać w przekąski na Halloween Party. Możliwości jest wiele! W instrukcji przedstawię sposób wykonania "kapelusza czarownicy", ale można również wykorzystać inne motywy.
1. Odrysowujemy dwa koła na papierze.
2. Nacinamy koło w połowie jego średnicy i zwijamy w stożek.
3. Stożek przyklejamy do drugiego kółka i ozdabiamy paskiem np. z bibuły. Gotowy kapelusz nasadzamy na wykałaczkę.
Za tydzień dalsza część halloween'owych dekoracji!
A Wy przygotowujecie się już na Halloween? Obchodzicie to święto?

42 komentarze:

  1. hahah nie wpadłabym nigdy na takie pomysły,jak byłam mała zawsze zazdrościłam dzieciom z innych krajów, że mają okazję obchodzić to święto, jest to jednak forma jakieś zabawy- darmowe słodycze i radość z tego,że można być przez chwile tak jakby kimś innym. Dekoracje świetne :)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/10/30.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ten lampion mi się bardzo podoba! :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pomysły! Najbardziej podoba mi sie pomysł na dynię ze słoika. Naprawdę, brawo za kreatywność :D
    Pozdrawiam!
    Ruciak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo kreatywna! Ciekawe pomysły, najbardziej podoba mi się lampion dynia, napewno wykorzystam tą dekoracje do siebie do pokoju, ponieważ przed domem przygotuje prawdziwe dynie, mam aż trzy, także trochę wycinania będzie ;)
    Pozdrawiam,
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne i bardzo kreatywne DIY, jak zawsze u Ciebie! :*


    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <---

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: klikniesz u mnie w link do bluzy w najnowszym poście? :*

      ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <---

      Usuń
  6. Swietne! A moze by tak cos z dynia wykombinowac? ;)

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysl i wykonanie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się pomysł ze świecznikiem i nie musi być tylko na Halloween :)) bardzo dobry pomysł na post :) pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjeej ile wspaniałych pomysłów!
    ja właśnie dzisiaj zorientowałam się że nigdy nie obchodziłam halloween nawet nie wiem czemu ;o
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/10/more.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne Diy http://kiskawikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysly! bardzo kreatywne:)
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne i kreatywne DIY!
    Może wspólna obserwacja? :))
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ozdoby!
    I paznokcie nawet w tym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, oryginale pomysły na ozdoby. U mnie w okolicy niestety ludzie nie obchodzą tego święta, więc nigdy nie wychodzę po cukierki. :/
    Jestem tutaj już, któryś raz i bardzo podoba mi się twój blog. Obserwuję, bo masz naprawdę ciekawe pomysły. :)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne DIY !<3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne! fantastycznie je wykonałaś :D

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :) Zapraszam do mnie.
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside?Będe wdzięczna:)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię i nie obchodzę tego "święta", ale ciekawe DIY. :)
    maarmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, ja tez świętuję Halloween
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba taki pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie swietuje tego dnia ;)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pomysły, 1 najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze najlepsze Diy
    Pozdrawiam :D Myślę że się zrewanżujesz za komentarz
    Nasz Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. łał, naprawdę swietne pomysły! bardzo ładnie i starannie wykonałaś też swoje prace :) najbardziej podoba mi się lampion- oddaje klimat, ale w przeciwieństwie do dyni może stać nawet cały rok i nadal będzie dobrze ;D
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne diy! Takie proste, a efektywne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne inspiracje, pięknie to pokazałaś, post świetny! No i nawet paznokcie w klimacie są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna jest ta świeczka ze słoikiem dynią! :D
    Gratuluje kochana kreatywności :)
    Dziekuje ci za komentarz :)
    Zapraszam na nowe zdjęcia ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i pomysłowy post. Bardzo podoba mi się Twój blog, jest bardzo ciekawy i schludny :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świecznik jest genialny ! :)

    Nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ni rozumiem co ludzie mają przeciwko dobrej zabawie :) Czasem wydaje mi się, że zmarnowałam swoje dzieciństwo nie obchodząc Halloween ;c

    Zapraszam w wolnej chwili na moje pamiętnikowe życie. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blodpot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja robię dynie z świeczką :)
    Ale nie obchodzę tego święta szczególnie
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ozdoby sa cudowne,tymi pomysłami bardzo mi pomogłaś,ja również obchodzę to świeto,jakoś odpowiada mi ten klimat.Bardzo lubie oglądac w ten dzień horrory <3
    Obserwuję,bo blog świetny!
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne diy ! :) Bardzo pomysłowe i łatwe do wykonania :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny DIY skorzystam na pewno ;)
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Post mega przydatny, właśnie czegoś takiego szukałam! Dziękuję :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy blog i Diy♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zaobserwuj pierwsza i napisz u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę♥
    Mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)