18 sty 2015

Czego jeszcze o mnie nie wiecie?

Ostatnio wszystko idzie nie po mojej myśli. Dzisiejszy post miał być zupełnie inny, ale przykre zrządzenie losu zabrało mój nowy aparat do serwisu. Tak to jest jak ma się w życiu ciągłego pecha. Kupiłam aparat z usterką! Nie chciałabym Was zasypywać fotografiami ze starej cyfrówki, więc nie wiem co będzie z następnymi notkami, a na szybki powrót mojej lustrzanki się nie zanosi. Miałam w zapasie parę zdjęć, którymi będę mogła się dzisiaj z Wami podzielić, ale tylko dziś. Co będzie dalej tego nie wiem... Nie chciałabym również zawieszać bloga, ponieważ nie chcę stracić tego co udało mi się dotychczas osiągnąć. Tak więc w dzisiejszym poście napiszę dla Was parę faktów o mnie, których jeszcze nie wiecie. Zapraszam do czytania i lepszego poznania mnie! :)

1. Jestem uzależniona od miętowej gumy do żucia. Muszę ją żuć przynajmniej przez pół dnia.

2. Nie mam rodzeństwa.

3. Mieszkam w dużej wsi.

4. Chodzę do 3 klasy gimnazjum.
 5. Bloguję już od 2012 roku, ale Fabryka Mięty została założona w 2014.

6. Uwielbiam filmy Sci-fi, fantasy i nie lubię romansów.

7. Za to uwielbiam książki romantyczne ;)
8. Na drugie imię mam Cecylia.
9. Nie lubię, a nawet nienawidzę W-Fu.

10. Moim ulubionym kolorem jest biały (jeśli chodzi o wnętrza) i bordowy (jeśli chodzi o ubrania).

11. Mam ok. 165 cm wzrostu.

12. Nie mam konkretnego gustu muzycznego.
13. Bardzo podobają mi się białe i kremowe róże.

14. Moją ulubioną porą roku jest lato.

15. Staram się nie jeść słodyczy (jedynie okazjonalnie je jem).

16. Jestem trochę nieśmiała.
17. Moim ulubionym zespołem muzycznym jest Linkin Park.

18. Uwielbiam przeglądać stronki z inspiracjami.

19. Często używam słów "Tak więc" i "Okay".

20. Uwielbiam cappuccino.
Mam nadzieję, że trochę się o mnie dowiedzieliście ;) A teraz mam do Was bardzo ważne pytanie. Co chcielibyście zobaczyć w następnym poście?
Piszcie propozycje w komentarzach. Najlepiej gdybym mogła zrobić dla Was notkę, która nie wymagałaby dużego wkładu zdjęć, ponieważ za tydzień raczej lustrzanki jeszcze nie będę mieć...

84 komentarze:

  1. tez jestem uzależniona od gum do żucia xdd

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię WF-u, imię Cecylia jest rzadko spotykane :) Moja pani od rosyjskiego się tak nazywa ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zrobić jakieś DIY :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo z 7, 12, 13, 16, 18 i 19 :D
    Jeśli chodzi o następną notkę to mogłabyś zrobić coś typu "Najlepsze inspiracje znalezione w internecie!"
    Według mnie mogło by być to całkiem ciekawe i nie musiałabyś robić przy tym żadnych zdjęć
    To taka moja "drobna" propozycja ;)

    Pozdrawiam! ♡
    Mój blog - Only Mery

    OdpowiedzUsuń
  5. tez nienawidze wf'u i mam nadzieje, ze szybko naprawia ci aparat :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. moim ulubionym kolorem też jest biały :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę niesamowite zdjęcia. Masz talent. Oby tak dalej.

    http://magic-frenzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gumy do żucie to i moje uzależnienie :)! Też jestem w 3 gimnazjum :).

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno naprawa potrwa szybko , nawet się nie obejrzysz a aparat będziesz mieć już : ) Piękne zdjęcia ♥


    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ < 3

    Pozdrawiam Życzę Miłej Niedzieli ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mam rodzeństwa i nie lubię WF-u, haha
    śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są śliczne! Podpunkt 20 to to samo pasuje do mnie ;D
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie lubię wf-u hahah :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także nie lubię wf. Może nie dlatego, że nie lubię ćwiczyć, ale bardziej przez nauczycielkę. Brr..
    Masz instagrama, więc może w kolejnym poście zbiór zdjęć stamtąd? One są gotowe, więc nie musisz się przejmować nowymi. A jak nie to może lista ulubionych blogów? Tu też nie potrzeba dużo zdjęć Twoich. Ewentualnie zbiór jakichś inspiracji, polecenie filmów/książek/seriali, które lubisz. Zawsze się coś znajdzie :)

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna notka można lepiej poznać blogerkę,wydajesz się być fajna :)
    Mam nadzieję że szybko ci naprawią aparat a teraz zapraszam się do mnie
    mam nadzieję że post się spodoba http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne fakty... Mam rozwiązanie problemu ze zdjęciami. Wiem, że posty bez zdjęć wychodzą okropnie, są nieciekawe. Do oprawy zdjęciowej możesz wykorzystać np. Inspiracje z weheartit. Czasem są naprawdę śliczne. Jeżeli jednak nie chcesz kopiować, możesz wykorzystać te ze starego aparatu, tworząc post ze wspomnieniami. Możesz pokazać jak się zmieniałaś...
    Mam też trzeci pomysł. Zrób tutorial, jak zrobić Design bloga ze screenami. Ten zrobiłaś sama i wyszedł Ci naprawdę bardzo ładny. Myślę, że zainteresuje to dużo osób, ponieważ blogi i niezwykle designy są bardzo modne...
    Troszkę się rozpisałam, ale po prostu chcę ci pomóc, aby twój blog był nadal ciekawy i wspaniały:-)
    Pozdrawiam!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. 9 to o mnie :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem uzależniona od gumy haha i nienawidzę WF!

    OdpowiedzUsuń
  18. gume kocham, ale owocowa haha. :D masz talent do zdjec. *.*

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne fakty :)
    Również uwielbiam kolor biały we wnętrzach.
    Dobrze, że nie zawieszasz bloga, z powodu braku zdjęć :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy wiele wspólnego - np. bardzo podobny gust do książek. ;-) Podobny wzrost (ale Ty pewnie jeszcze urośniesz). No i kolor biały we wnętrzach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. czasem luźniejszy post wprowadza równowagę na blogu, przynajmniej ja tak uważam :D
    mogłabyś np. zrobić składankę zdjęć z telefonu, taki fotomix ;)
    no i ja również nadużywam słów "okej" albo "no więc" :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo ciekawych informacji się dowiedziałyśmy o Tobie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie my jesteśmy podobne haha. ja też nie lubie wf, kocham gumy do żucia i nie mam rodzeństwa.

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne zdjęcia - świetny post o sobie

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uwielbiam białe i kremowe róże? Ale i błękitne są w obliczu moich westchnień ;) życzę szybkiego powrotu aparatu.
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia ;) obserwuję ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O jesteśmy z tego samego wieku! Też nienawidzę wf!
    Bardzo fajny blog. Obserwuje, jeśli spodoba Ci sie u mnie będzie mi miło jak się odwdzięczysz.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Także nienawidzę wfu i co roku staram się o zaświadczenia lekarskie, by nie ćwiczyć (cały rok szkolny). Najgorszy przedmiot jaki może być.
    Poza tym świetny post!
    W każdym razie Ty skomentowałaś mój post, ale zapraszam do najnowszego posta Stuckeds - Dlaczego interesuję się k-popem?

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia, świetny post o tobie :)

    martynaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz śliczny design bloga :) świetny post :) mam takie same ulubione kolorki :) co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie :) agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. hej. świetne zdjęcia i świetny post.
    Masz genialny wygląd bloga.

    Pozdrawiam i czekam na więcej :>
    miło się czyta.

    A też zapraszam do Siebie jeśli znajdziesz chwilka czasu i ochotę
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    Miłego :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja kocham książki fantasy , ale s-f nie przepadam tak samo za romansami :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śnieg? Wow u mnie tej zimy był zaledwie 3 dni :c
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać.
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Miło jeśli zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahaha. Ja też nie znoszę WF-u!
    Mam tak samo z żuciem gumy. Codziennie rano muszę ją zuć :D
    Zapraszam do siebie na nowy post + obserwuję

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. tez uwielbiam białe wnętrza i bordowe ubrania haha
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomysłowy post ;) z chęcią mi się go czytało ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie które twoje fakty pasują idealnie do mnie ;) Obserwuje !! świetny blog :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uzależniona od gumy <3

    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mamy kilka wspólnych faktów ;D super że mogłam się więcej o tobie dowiedzieć ;)
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. O uzależnieniu jeszcze nie usłyszałam haha :)) Ja lubię wf jeżeli nie ma aż tak bardzo męczących ćwiczeń, z zwłaszcza biegania. Biegać nienawidzę!
    wrociłam na bloga!!moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny post!:)
    zaciekawił cię mój blog? obserwuj i skomentuj, co daje mi sile do dalszej pracy :*
    http://bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oh.. znam ten wstręt do W-F. Nienawidzę po prostu! W mojej szkole oprócz W-F trzeba obowiązkowo chodzić również na basen raz w tygodniu, więc basen jednak pobija na głowę nienawidzony W-F. Po prostu nie cierpię pływać! :)

    duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Też nie lubię wf-u i również uwielbiam kolor biały we wnętrzach.
    Co do posta może jakieś diy? ciy? może ulubieńcy? :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bez gum miętowych sobie życia nie wyobrażam :)
    Po prostu je uwielbiam
    Zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne zdjęcia... magiczne :)
    moją ulubioną porą roku jest także lato :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z tego co widzę jesteśmy bardzo różne :) Współczuje tej akcji z aparatem. Świetne zdjęcia

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/parents-is-my-heros.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne pierwsze zdjęcie :))
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojejku, Cecylia ;) Tak oryginalnie!
    Bardzo ładne zdjęcia. Nie umiem wybrać najładniejszego.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię takie posty ;)
    Śliczne zdjęcia, pierwsze najlepsze!
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ja rzadko żuję gumy ^^ ahah :D
    świetne fakty, sporo się można o tobie dowiedzieć :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne fakty, szkoda tylko że masz popsutą lustrzankę. Oby jak najszybciej do ciebie wróciła ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Hyhy również jestem uzależniona od gumy do żucia :D
    I uwielbiam lato <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Moją ulubioną porą roku jest także lato :)
    Śliczne imię - Cecylia :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog -klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Również uwielbiam biały i wszelakiego rodzaju strony typu tumblr czy weheartit :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też uwielbiam białe i kremowe róże,a oprócz tego jeszcze niebieskie ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Uważaj z taką ilością gumy do żucia :) Można sobie zniszczyć stawy :) Ja też uwielbiałam gumę, ale przerzuciłam się częściowo na miętowe dropsy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Też nie ograniczam się do jednego rodzaju muzycznego :D

    http://divineorchid.blogspot.com/2015/01/inclement-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Wiele mamy cech wspólnych :) Ja również uwielbiam capucciono i wszelkiego rodzaju kawy :)
    Pozdrawiam,
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Supeeer zdjecia (: tez jestem. "fotografem" i szkolnym i w moim miescie ktorym mieszkam, robie rozne zdjecia na uroczystosciach itp (: Powodzenia w dalszej fotografii ;p bede zagladac
    Zapraszam na swoje nowe dwa blogi zaczynam dopiero z nimi wiec troche otuchy sie przyda (:

    www.nieh-bedzie-teraz.blogspot.com
    (o Zacu Efronie)

    www.we-the-vamps.blogspot.com
    (o the vamps)

    Licze na komentarze i obserwacje z twojej strony kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  60. numer 6 a myślałam że jedyna na świecie :D

    http://sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Też uwielbiam miętową gumę i nie przepadam za ćwiczeniem na WF, bo w sumie nic na nim nie robimy. Wolę poćwiczyć sama w domu :)
    Mam nadzieję, że Twoja lustrzanka przyjdzie z serwisu o wiele szybciej niż się spodziewasz!

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Cieszę się że udało mi się trafić na Twój blog,może wzajemna obserwacja?

    http://roxanneagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne zdjęcia! Ja uwielbiam zimę!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post :)
    Dużo się o tobie dowiedziałam :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  65. woww i like your post very nice very good come here i sell football jersey www.enkosa.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Też bardzo lubię kolor biały :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. miętowa guma i nazwa bloga po części wyjaśniona :) też lubię Linkin Park, czasem mam wrażenie, ze aż za mocno... choć nie jestem typową fanką, bo tylko słucham, nie wdrażam się w ich życie ani nic
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  68. Masz cudownego bloga! Bardzo fajny post, wiele się o Tobie dowiedziałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! - Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  69. ale u Ciebie ładnie biało:))
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zazdroszczę śniegu!
    Ja też nie przepadam za w-f'em. Nieśmiała jestem,nawet bardzo!
    Masz bardzo ładne drugie imię ;))
    Zapraszam! :)
    Mój blog- klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Super post :D

    ZAPRASZAM+ obserwuje
    http://sandziapandziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. dopiero znalazłam twojego bloga i kurcze zacznę tu częściej wpadać :D
    widać że lubisz to co robisz no i mam nadzieję że szybko twój aparat wróci byś mogła nas urzec nowymi zdjęciami ;D
    obserwuję <3
    zapraszam do mnie http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Tez lubie Linkin Park xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  74. Też jestem uzależniona od gum do żucia :) Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne zdjęcia ! <3

    zapraszam http://hadriii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jesteśmy w podobnym wzroście :) Kocham lato i tylko lato i również podziwiam jasne, nietypowo zafarbowane róże :)
    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie wiem dlaczego, ale zawsze chciałam mieć na imię Cecylia :'D
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)