15 lis 2014

Haul Zakupowy

Aż trudno uwierzyć, że połowa listopada już za nami. Jak ten czas szybko leci! Zanim się obejrzymy będą już święta Bożego Narodzenia, Sylwester i nowy 2015 rok. A jeszcze dobrze pamiętam ostatnią wigilię klasową jakby była tydzień temu. Również jeszcze pamiętam jak trudno było mi się przyzwyczaić do stawiania czternastki zamiast trzynastki przy tematach w zeszycie na końcu daty, a tu już na mnie czeka piętnastka! Ten czas leci zdecydowanie za szybko!
Kilka dni temu wybrałam się na małe zakupy do pobliskiego miasta. Postanowiłam, że bez porządnej kurtki i swetra nie wracam do domu! A więc udało mi się zakupić rzeczy widoczne na poniższych zdjęciach. Przepraszam już po raz kolejny za jakość zdjęć, ale brakuje mi już sił na ten mój nieszczęsny aparat.

Sweterek ten kupiłam na jednym z bazarków. Jest wygodny, miły w dotyku i przeplatany złotą nitką. Dałam za niego 45 zł i sądzę, że to przyzwoita cena jak na tak dobrej jakości materiał. Zapewne, gdyby nosił metkę z nazwą jednej z popularnych sieciówek, to zapłaciłabym za niego dwa razy tyle. 
Być może niektórzy z Was spotkali się już z nimi w jednym ze znanych marketów lub nawet mają je już w swoim domu. Mianowicie chodzi tu o zakolanówki z Biedronki. Tak, tak z Biedronki! Uważam, że czasami trafią się tam nawet dobre rzeczy. Szczególnie na okres jesień/zima można nabyć w tym sklepie dość ciekawe szale, kominy, rękawiczki itd. Ja wybrałam sobie zakolanówki w szarym kolorze. Są miękkie w dotyku i bardzo ciepłe. Po bokach mają przyszyte małe, urocze kokardki.
 Czapka ta wpadłam w moje ręce zupełnie przypadkiem. Nie planowałam kupować żadnego nakrycia głowy, ale ta smerfetka wyjątkowo przypadła mi do gustu. Może dlatego, że jest w podobnym kolorze do moich butów. Jest wykonana z dobrego materiału i dałam za nią jedyne 10zł. 
Parka była moim must have już od początku jesieni. Musiałam gdzieś zdobyć piękną zieloną pareczkę. Wreszcie udało mi się ją upolować w Diversie. Kosztowała nie mało, lecz sądzę, że była tego warta. Ma wiele guzików, kieszonek, zameczków i zakamarków, z którymi jeszcze dobrze się nie zapoznałam. Podoba mi się opcja odczepienia kożuszka ze środka kurtki, dzięki czemu mogę ją nosić również na wiosnę i jesień.

To już wszystkie rzeczy z mojego haulu. Wiem, że nie jest ich dużo, ale sądzę, że zakupy miałam udane.
A Wy zaopatrzyliście się już na zimę? Piszcie w komentarzach :)


65 komentarzy:

  1. Widzę, że udane zakupy, śliczna kurteczka :)
    Mam pytanie: jakim aparatem robisz zdjęcia?

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podobaja mi sie te zakolanowki! przeurocze jeju

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurtka! :3 Trzeba się zacząć przygotowywać na zimę... :)
    www.picturesquelifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zakolanowki sa swietne:) No niestety, czas baardzo szybko leci!xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taką parkę to bym chętnie ponosiła ^^ a podobne zakolanówki mam i bardzo lubię <3 świetnie sprawdzają się do spania xD
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka, skarpetki i.. wszystko jest na prawdę cudowne :*

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne zakolanówki !!! ♥ musze się wybrać do biedry!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam zakolanówki z Biedronki ;D
    Super rzeczy :)
    Arabella

    arabellaidk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już w wszystko zaopatrzona :)
    Śliczne zakolanówki (może jakaś stylizacja z nimi?)

    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem zakolanówek :) wpadnij, dopiero zaczynam blogować i z chęcią wysłucham uwag :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne zakolanówki.Ja jeszcze ni jestem gotowa na zimę. Brakuje mi tylko , które kupię sobie jutro :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w zakolanówkach i chyba dziś po nie popędzę!
    A parka genialna, mam granatową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zakupy, a zwłaszcza zakolanówki mega :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek chetnie zobaczylabym w calosci :P

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy ;) według mnie także czas leci bardzo szybko i zanim się obejrzę będzie 2016... ach już nie wiem co o tym myśleć :D
    Zapraszam także do siebie :
    bumbumtrololo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieplutkie, świetne ciuchy! :)

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ubranka
    Zapraszam http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zakupy bardzo udana, sama musze zrobić jakieś małe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Heej! Ja od początku jesieni szukam tej kurtki i nigdzie nie mogłam jej znaleźć. Może kiedyś wpadnę do tego sklepu:) Mam nadzieję, że jeszcze będą! Jakością zdjęć się nie przejmuj. Zupełnie nie wiem skąd wziął się u ciebie taki problem. Moim zdaniem robisz cudowne zdjęcia pięknej jakości. Pozdrawiam!:))
    neveeerstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy, bardzo ładne.
    Niestety czas leci, niedawno patrzyłam na fajerwerki. :)
    Czym fotografujesz?

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny houl :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweterek. Nigdy bym nie przypuszczała, że można takie świetne zakolanówki kupić w biedronce :o. Co do czasu, to leci on zdecydowanie za szybko :(.
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski ten sweterek :3 . Oj też pamiętam wigilie klasową z zeszłego roku :D

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. \super rzeczy sobie kupiłaś, mam identyczną czapkę!


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek i zakolanówki najbardziej przypadły mi do gustu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurtka i beanie ♥ Skarpety są cudne *-*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna parka i sweterek, fajnie że zakupy się udały !! :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że udane zakupy :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak, czas leci stanowczo za szybko, zwłaszcza te najcudowniejsze chwile :(
    Zakochałam się w tych skarpetkach, są przecudowne !
    Reszta rzeczy też bardzo fajna <3 :)

    http://diyworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy !
    Też uważam, że czas leci za szybko :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zakupy:) wszystko w moim stylu :D
    Ps. wpadaj do mnie na konkurs :)) może akurat się poszczęści :D
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam haul'e! piękna kurteczka <3
    świetne zdjęcia, jasne i przejrzyste :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna ta parka! :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post, podoba mi się parka, czapa i zakolanówki :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie szukałam parki i dzięki tobie wejdę do diversa♥ Cudny blog obserwuję !
    Zapraszam do mnie: http://gusiaa31.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta kurtka jest genialna! :) Mam te zakolanówki i niestety trochę spadają mi z nóg.. Ale to pewnie wina złego numeru :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie zakolanówki ! Kurtka niestety nie w moim guście jakoś tego typu mi sie nie podobają :/
    Ja już tez zaopatrzyłam się w kurtkę i 2 pary kozaków :D Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakolanówki i kurteczka cudne ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  40. bosz jakie cudne *.* mam podobne zakolanówki nawet
    świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna kurtka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna kurtka :))

    zaparaszam do mnie, dopiero zaczynam : http://letitbe30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam sweterki śliczny jest ten Twój

    zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a ja z pewnością zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  44. boski!

    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi miło, jak zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza/obserwacji :* http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. urocze ubrania! :) szczególnie sweterek
    mogłabym prosić o kliknięcie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  46. zakolanówki są śliczne, w życiu nie powiedziałabym, że z biedronki :o
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post. Bardzo podoba mi się Twój blog! OBSERWUJĘ :) W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super rzeczy, takie idealne na okres jesień-zima. :)
    Pozdrawiam! ;)
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko super, ale parka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna parka!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/11/145.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie rzeczy są genialne. Na te zakolanówki też się czaiłam, ale w końcu stwierdziłam że raczej mało będę w nich chodzić, odpuściłam na razie.

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniały sweterek. Też wolę kupić na bazarku jakieś ubrania ponieważ są dobrej jakości i wiele tańsze.
    Mam podobną czapkę ;-)

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zakolanówki i kurteczka są cuuudowne!

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej podoba mi się sweterek! Jest cudny *-*
    ♥ Maja Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeju,muszę ogarnąć te zakolanówki! :o
    http://nipponmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Sweterek jest przecudowny! *o**
    ten film, bardzo ciekawy, też oglądałam :)
    Zapraszam na nowy post (sesja) :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia. Bardzo fajny blog. Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj, a na końcu komentarza na moim blogu dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  58. Super sweter! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne rzeczy, ciekawe czy w Biedronce są jeszcze te zakolanówki.. ;)

    * www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale świetne rzeczy :DD. Parka najlepsza na zimowe chłody! Mam dwie i są naprawdę genialne <3. A sweterków i czapek nigdy nie za wiele <33
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)