10 sie 2014

DIY: Wieszak na okulary

   Znowu napisanie posta zajęło mi aż prawie tydzień czasu. Moim usprawiedliwieniem jest po raz kolejny poszukiwanie materiału, lecz tym razem w postaci farby akrylowej. Znalazłam wreszcie moją upragnioną farbę w sklepiku plastycznym w mieście oddalonym o 20km od mojej rodzinnej miejscowości. Zakupiłam tam na razie dwie tubki w kolorze białym no i oczywiście miętowym na wypróbowanie. Okazało się, że farby są dobrze kryjące, więc na pewno nieraz jeszcze w nie zainwestuję. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić sposób na uporządkowanie swoich okularów i nie tylko. Ja do niedawna borykałam się z problemem walających się po całej szafie i biurku okularów przeciwsłonecznych, ponieważ jest teraz na nie sezon zawsze chciałam mieć je pod ręką, ale stwierdziłam, że kładzenie ich na biurku nie jest dobrym pomysłem, bo mam ich zbyt dużo. Pozbycie się tego problemu ułatwił mi wieszak. Zwykły wieszak na ubrania. Pomysł ten zaczerpnęłam z We Heart It. Przeglądając zdjęcia natrafiłam na wieszak z okularami. Oczywiście nie byłabym sobą robiąc identyczny, więc mój jest w zupełnie innym wykonaniu. Zapraszam do zapoznania się z instrukcją, jest niezwykle prosta!
Będą Wam potrzebne:
1. Drewniany wieszak 
2. Pędzle
3. Farba akrylowa
4. Ołówek i/lub marker
5. Nożyczki
6. Karteczka

.....................................................................

1. Na sam początek malujemy cały wieszak białą (lub inny kolor) farbą akrylową.
2. Gdy nasz wieszak będzie schnąć możemy zabrać się za tworzenie ozdoby. W moim przypadku będą to dwa motylki. Do tego będą potrzebne karteczki. Zginamy je w połowie i ołówkiem rysujemy na nich połówkę motyla. Następnie wycinamy. Możemy je przyozdobić malując czułka czarnym markerem.
3. Powstałe motylki możemy przykleić do wieszaka.
4. I gotowe! Teraz wystarczy już tylko powiesić na nim swoje okulary lub chustki i naszyjniki. Można umieścić go na ścianie za pomocą gwoździa lub haczyka.
A tu moje ulubione płatki z jogurtem. Pycha!
(bawiłam się w łączenie zdjęć, coś słabo mi to wyszło, ale jest! xd)
Życzę powodzenia w tworzeniu!

45 komentarzy:

  1. Fajny pomysł , zapraszam do mnie, może ci się u mnie spodoba;)
    blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty, ale ciekawy pomysł.
    Co prawda nie mam aż tylu okularów, żeby robić na nie wieszak, ale zawsze na coś innego może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tej kreatywności. Chętnie skorzystałabym ze sposobu, ale nie posiadam drewnianych wieszakow :(

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że odpowiednio ozdobiony plastikowy wieszak powinien wyglądać równie uroczo. Wystarczy odrobina kreatywności ;) Wydaje mi się, że plastikowy lepiej wyglądałby w ciemnych kolorach, np. czarnym.

      Usuń
    2. Oczywiście! Zgadzam się :) Wystarczy odrobina kreatywności i pogłówkowania i wszystko może wyglądać pięknie ;)

      Usuń
  5. Proste w wykonaniu, więc nic nie zepsuję (choć ze mną nic nie wiadomo ;p)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. robisz świetne DIY :)
    super. Nie wpadłabym na to :3

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci takich pomysłów! :D

    xx, stay-really.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł :)) Nie jest to takie trudne do wykonania, więc może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i bardzo mi się podoba, jednak co do motylka to zrobiłabym go inaczej. Na pewno z grubszego papieru, używając do tego jako szablonu obrazka z motylem, byłby dużo estetyczniejszy. Aha, kiedy robisz zdjęcie, przyjrzyj się dokładnie swojemu dziełu - powinnaś była zmyć farbę z metalowej części wieszaka, ale to tylko takie moje narzekanie, bo niezła ze mnie pedantka pod tym względem :P

    PS Dodałaś u mnie komentarz z linkiem. Fajnie to zrobiłaś, dając tekst z odnośnikiem zamiast gołego linku, ale coś chyba poszło nie tak, bo u mnie on nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zamiar zrobić motylka inaczej, lecz niestety nie miałam akurat takiego papieru, a szablonu, czy obrazka motylka nie mogłam wydrukować, ponieważ drukarka mi się zepsuła niedawno. A co do farby na części metalowej - jestem tego świadoma. Też jestem osobą z rodzaju perfekcjonistów, ale niestety zauważyłam to dopiero po wgraniu zdjęć na komputer, a zależało mi na czasie i nie chciałam już przeciągać z dodaniem nowego postu, więc dodałam już takie jakie było, choć niechętnie.
      A co do linku to bardzo przepraszam za ten błąd. To wszystko wina jednego ukośnika, który spowodował złe podlinkowanie tekstu. Zorientowałam się dopiero po fakcie ;/ Kiepską sb reklamę zrobiłam XD

      Usuń
  10. Ciekawy pomysł!

    Podoba mi się Twój blog i zaglądam do Ciebie, więc nie musisz wklejać linków, pisząc komentarze u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej ale serio pomysłowe jest to ostatnie, sam pomysł na diy, nie dla mnie, niestety, bo nie nosze okularów przeciwslonecznych ;c
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/08/cos-o-mnie-wiki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w poście taki wieszak nie tylko może służyć jako wieszak na okulary, ale również na chustki, naszyjniki, nawet jak ktoś chce może powiesić sb taki w łazience na ręczniki ;)

      Usuń
  12. och! świetnie Ci to wyszło :) bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysl :)
    http://eveline-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Myślę, że wykorzystam twój pomysł w swojej szafie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na pewno wykorzystam ten pomysł
    aalwaysbetter.blogspot.com
    zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł! *.*

    ♔BLOG-klik♔
    Twój blog zrobił na mnie wrażenie. Jeśli mój blog spodoba się Tobie to zaobserwujemy siebie nawzajem?//daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy efekt końcowy :)

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę u ciebie mnóstwo wspaniałych inspiracji i ciekawych pomysłów:) Muszę wypróbować twoje diy!
    Ciekawy blog:)
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    Odpowiedz u mnie ,a ja na 8974% się odwdzięczę!
    Pozdrawiam:*
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł.
    Twój blog bardzo mnie zaciekawił, więc już obserwuję ! :)

    moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł z tym wieszakiem na okulary , niektóre strony takie jak we love it , albo tumblr dają dużo inspiracji do tworzenia rzeczy :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, ale fajne :D
    Ciekawy pomysł, nie wpadłabym :)

    Zapraszam na nowy post :)
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł, musze coś takiego zrobić. Wreszcie moje okulary będą miały swoje stałe miejsce :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam DIY! a ten wieszak wygladda super efektownie:D obserwuje!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

      paradiska-life.blogspot.com

      Usuń
  24. Uwielbiam takie postY! *-* Widziałam już kilka razy ten pomysł na tumblr'erze no i na innych stronkach,ale jakoś nie chciało mi się za to wziąć,ale w końu bede musiała bo to świetny pomysł! *-* I te motylki,to świetny dodatek <3
    Tylko najpierw będę musiała kupic sobie okulary,bo w dwóch par-jedną złamałam,a druga gdzieś się zapodziała :>


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie wiszą takie dwa w pokoju tylko proste czarne, to jest super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super pomysł i ciekawe wykonanie :) może również się skuszę na swój okularowy wieszak :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł :)) Każde Twoje DIY jest coraz lepsze ! ♥
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. gdybym miała tyle par okularów to na pewno bym sobie taki zrobila :D

    OdpowiedzUsuń
  29. O muszę się nad tym pomysłem poważnie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę fajnie wyszło! Ja trzymam okulary na wieszaku, jednak nie zrobiłam z nim jeszcze nic szczególnego :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję 40 komentarzy !
    Świetny pomysł !
    Naprawdę podziwiam Twoją twórczość ! =)
    Fajnie wyszło Ci łączenie zdjęć !!!!
    muzykac.blogspot.com
    PS Mogłabyś napisać do mnie blogowy list ? Wszystko zawarte jest w moim ostatnim poście "Bloggerzy listy piszą"

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie to wygląda, musze wypróbować nigdy bym nie wpadła na taki pomysł z wieszakiem :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny pomysł :)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z tym wieszakiem :)
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny pomysł i ślicznie wygląda ♥

    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że to naprawdę świetny pomysł! Spróbuję sama taki zrobić. xx
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie. Jeśli spodoba ci się blog, miło byłoby gdybyś pozostawiła po sobie jakiś ślad. <3
    kimiko-kimikoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)