29 lip 2014

DIY: Sowa

Tym razem pogoda nie pozwoliła mi w stu procentach pracować na dworze, ale jakoś sobie poradziłam i mam nadzieję, że jakość zdjęć nie jest aż taka okropna. W dzisiejszym tutorialu przedstawię Wam jak wykonać wielofunkcyjną sowę. Nazwałam ją tak, ponieważ ma więcej niż jedno zastosowanie o czym dowiecie się na końcu postu. Zapraszam do pracy!
Będą Wam potrzebne:
1. Plastikowa butelka (najlepiej z okrągłą górą)
2. Farby
3. Klej
4. Nożyk do cięcia papieru lub zwykły nóż
5. Biała bibuła
6. Gazeta
7. Nożyczki
8. Pędzle
9. Cienkopis/mazak

*************************************

1. Na sam początek wgniatamy butelkę w dwóch miejscach, tak jak na zdjęciu. Będą to oczy naszej sowy.
 2. Zaznaczamy cienkopisem lub pisakiem miejsce, w którym będziemy odcinać szyjkę butelki.
3. Następnie odcinamy za pomocą nożyka lub zwykłego noża szyjkę butelki.
4. Teraz z kawałków gazety formujemy skrzydła naszej sowy i doklejamy je za pomocą kleju. Jeżeli nie będzie się wystarczająco trzymać możecie wspomóc się taśmą klejącą.
5. Możemy zabrać się za wyklejanie bibułą. Dzięki niej farba lepiej przyjmie się niż na plastiku.
 6. Gdy wykleimy całość spokojnie możemy pomalować naszą sowę białą farbą (lub jak wolicie innym kolorem, wszystko zależy od Was)
7. Kiedy farba lekko przeschnie można pomalować oczy i skrzydła sowy na inny kolor. Ja postanowiłam, iż oczy wymaluję jej na żółto, a skrzydła na miętowo.
8. Na sam koniec dorabiamy szczegóły sowie (źrenice, piórka, dziób itd.)
I gotowe! Tak jak wspomniałam na początku postu sowa ta jest wielofunkcyjna, ponieważ może służyć jako ozdoba Waszego pokoju, jednocześnie może być też pojemnikiem na różnorakie przedmioty, kredki, mazaki, jak i również może pełnić funkcję skarbonki. Mi najbardziej przypasowało ostatnie zastosowanie, czyli skarbonka. Nie wiem, czy ktoś jeszcze w moim wieku zbiera pieniądze do skarbonki, ale ja bardzo lubię oszczędzić co nieco i taka sowa przyda mi się idealnie :)

45 komentarzy:

  1. Świetna SOWA !
    Masz talent, naprawdę.
    Gratuluję !
    Nie wiem co jeszcze może opisać moje wrażenia ;
    mega, super, extra, wow, jeju, mega, super =D
    Kocham Twojego bloga i w następnym poście napewno go zareklamuję.
    To Twój blog zainspirował mnie i moje muzyczne DIY !
    Dziękuję !!!!
    muzykac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, życzę powodzenia w dlaszych działaniach, zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami itd. http://alone-in-my-crazy-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł na tą sowę ;D

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest po prostu niesamowite, mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe :D

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? ^-^
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hei!
      Dzisiaj przypadkowo trafiłam na Twojego bloga i okazał się strzałem w dziesiątkę!
      Co do sowy, to już wiem, co zrobię mamie na urodziny! Dziękuję :)

      Usuń
  7. Jakie wspaniałe! *.* Nie mogę uwierzyć że robisz takie świetne rzeczy a ja dopiero teraz na ciebie trafiłam!

    http://itssandrasworld.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, nigdy nie wpadłabym na taki pomysł :>

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. woow, pomysłowo! Inspirujesz mnie, genialne pomysły, gratuluję kreatywności :)

    Zapraszam do siebie, miło będzie mi jeśli skomentujesz :)
    sandrabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i świetny blog! :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń







  11. jeszcze nie spotkałam się z czymś takim a wygląda bardzo fajnie!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł,. niestety nie mam talentu do takich rzeczy :(

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!

    Bardzo mi się ten pomysł podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny pomysł na taką sową :)
    Dzięki za komentarz u mnie,pytałaś o obs ,ja już ,mam nadzieję,że się zrewanżujesz :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  16. śliiczna sowa <33 Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie :) obs za obs? napisz u mnie :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha urocza!
    Z chęcią przejrzę reszte Twoich postów. Kochana! Musisz cos zrobic z blogiem ponieważ bardzo długo sie wczytuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a możesz mi zdradzić jak wykonałaś napis na pierwszym zdjęciu? w jakim programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie napisy i te kształty (koła itd.) tworzę w programie PhotoScape :) a czcionki pobrałam z internetu. Co to prędkości wczytywania się bloga jestem tego świadoma, ale nie wiem od czego to zależy. Zaczęło to się dziać, kiedy opublikowałam na blogu zdjęcia w formacie png i w oryginalnym rozmiarze. Może to przez to ;O

      Usuń
  19. Haha jaki świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Talencik! Sówka super!
    Obs- obs?
    Zacznij
    http://pastelviolet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity pomysł! Muszę wypróbować:)♥♥♥
    young-life-and-fashion.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny pomysł! Może kiedyś wypróbuję to DIY, ale wątpię, czy sowa wyjdzie mi tak pięknie jak Tobie :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny pomysł! Może kiedyś wypróbuję to DIY, ale wątpię, czy sowa wyjdzie mi tak pięknie jak Tobie :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Ślicznie wyszło. DIY zawsze mi się podobało, jednak wychodziło mi ono o wiele brzydziej niż miało wyjść, haha! :D

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna ! uwielbiam sowy :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie i zostawisz komentarz :

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)

    lajkniesz mój fanpage na facebooku ?:) https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze powiedziawszy, nie znosze tego typu DIY , bo to duzo robty i babrania się ALE.... twoja sowa mnie totalnie urzekła <3
    Jest taka śliczna, hm... moze śliczna to nieodpowiednie okreslenie, ale napewno intrygująca.
    I tak jak sama piszesz, ma wiele zastosowań, a to wazne, bo ktos pomysli, ze to ozdoba a tam beda kryły się prawdziwe skarby :)
    I pamietaj, skarbonki w kazdym wieku sa modne :D

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com

    Obserwuje, liczę na to samo :* I życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że inspiruję osoby, które nawet dotychczas nie lubiły DIY :)

      Usuń
  28. wyszło genialnie,chyba spróbuję takie wykonać :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy pomysł, jednak nie przepadam za wykonywaniem takich przedmiotów.
    Inspirujący blog, będę zaglądała częściej :D
    Pozdrawiam!

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jeju jaka śliczna *.*
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I za to lubię twoje DIY, jest takie pomysłowe :D Bardzo lubię czytać twoje posty, wszystko tłumaczysz tak, że każdy zrozumie a do tego wszystko pięknie pokazujesz ;)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny pomysł :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy pomysł, ale osobiście nie mam cierpliwości do takich rzeczy :*
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sówka mimo że mnie trochę przeraża wygląda całkiem słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt końcowy wyszedł świetnie ;*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super sowa! oryginalny pomysł :)
    +obserwuję jako Annie in Wonderland

    Zapraszam na nową notkę- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post ;)
    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)