6 sie 2015

Jak dbam o włosy?

Do niedawna nie dbałam nadmiernie o swoje włosy. Po prostu myłam je, kiedy było trzeba, szarpałam szczotką i suszyłam gorącym strumieniem powietrza z suszarki. W mojej kosmetyczce jedynym produktem do włosów był szampon i to jeszcze niedostosowany odpowiednio do rodzaju moich włosów. Po czasie zaczęłam zauważać, że ich końcówki nie są w dobrym stanie - rozdwajają się i są przesuszone. Z racji tego, iż bardzo podobają mi się długie włosy, nie chciałam ich ścinać, więc postanowiłam bardziej o nie zadbać. Kurację tę zaczęłam mniej więcej z początkiem wakacji, a efekty już są widoczne. Końcówki moich włosów jak i same włosy są widocznie w lepszym stanie i mogę cieszyć się tym, że nie stracę na ich długości! W dzisiejszym poście chcę Wam przybliżyć proces pielęgnacji moich włosów. 





Nigdy nie byłam zwolenniczką odżywek. Często testowałam takie, po których moje włosy o wiele szybciej się przetłuszczały i nie wyglądały świeżo. Niedawno trafiłam na promocję odżywek w Biedronce i wtedy w moje ręce wpadła odżywka 'Ultra Doux' również od Garniera. Ma przepiękny słodki zapach, który dość długo utrzymuje się na moich włosach od umycia. Sprawia, że moje włosy nabierają blasku, łatwo się rozczesują oraz są bardzo miłe w dotyku.







To jaką szczotką czeszemy włosy również jest bardzo istotne. Większość szczotek wyrywa duże ilości włosów, oraz szarpie je powodując rozdwajanie się końcówek. Szczotka widoczna na zdjęciu również nie jest zbyt dobra. Najbardziej polecałabym tangle teezer, do którego zakupu przymierzam się już od bardzo dawna. W trosce o swoje włosy niezwłocznie będę musiała zainwestować w tę szczotkę.









Nadal nie przywiązuję zbyt dużej wagi do tego jakim szamponem myję włosy. Po prostu używam tego, co akurat mam pod ręką. Najbardziej spisują się w moim przypadku szampony z Garniera. Od 'Goodbye Damage' moje włosy widocznie nabierają objętości, a po 'Citrus Detox' są bardzo wygładzone. Od dawna przymierzam się też do wypróbowania szamponów dla małych dzieci. Podobno osoby z delikatnymi włosami powinny właśnie ich używać. Ciekawe jakie byłyby efekty? Do włosów bardzo zniszczonych polecam również kurację szarym mydłem. Po nim włosy wyglądają na zdrowsze i są o wiele grubsze.








Po umyciu jeszcze mokre włosy spryskuję odżywką wzmacniającą w sprayu. Poprawia ona stan moich włosów, wzmacnia końcówki oraz ułatwia rozczesywanie. Następnie już na same końcówki włosów nakładam jedwab, który widocznie zmniejsza ilość tych rozdwojonych. Oba produkty stosuję już od kilku miesięcy. Od rozpoczęcia kuracji bardzo poprawiły wygląd moich włosów.









Nie lubię podcinania włosów, lecz wiem, że właśnie ta czynność je wzmacnia, więc co parę miesięcy chodzę do fryzjera, aby podciąć końcówki o co najmniej 2 centymetry. Jednocześnie pozbywam się rozdwojonych końcówek, a włosy nabierają zdrowszego i o wiele lepszego wyglądu.
Staraj się nie używać prostownic, suszarek itd. Jeżeli masz taką możliwość, susz włosy zimnym strumieniem powietrza z suszarki lub pozostaw je do wyschnięcia.
Zawsze spłukuj włosy lub same końcówki zimną wodą. Są przez to gładkie i błyszczące, ponieważ zimna woda powoduje zamknięcie się łuski włosa.
Nie trzyj włosów podczas wycierania w ręcznik. Najlepiej zawiń na kilka chwil turban na głowie, a następnie przyciskaj lekko ręcznik do włosów, by woda sama w niego wsiąknęła.
Nie szarp włosów podczas czesania, lecz rozczesuj je lekko z góry na dół.
Podczas mycia masuj skórę głowy palcami. To pobudza cebulki włosów do działania!

135 komentarzy:

  1. Też nie przywiązuję uwagi do szamponów, dlatego pod koniec wakacji idę obciąć trochę włosy. :) Przydatne porady. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję własnie szampony garniera i sa swietne, nie dość że włosy miekkie to do tego jest bardzo wydajny :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni o zakupiłam Tangle Teezer serdecznie polecam :3

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakos nie dbam tak bardzo o wlosy, chyba wynika to z mojego lenistwa, eh :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jakoś nadmiernie nie dbam o moje włosy ale musze zacząć :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam prostownic i suszarek.
    Ja zwracam uwagę na to jakim szamponem myję włosy.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam całkiem innych kosmetyków,ale cóż inne włosy-inne potrzeby. Również często podcinam moje włosy i nawet to lubię bo później na dłuższy czas są takie "świeże",haha.

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post, ja nakładam odżywkę jakoś od połowy włosów aż do końcówek, ponieważ jeśli stosuję odżywkę od nasady, to wyglądają, jakby były tłuste :/ też używam ten jedwab :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mi już chyba nic nie pomoże haha:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, ja staram się ostatnio dbać o moje włosy, używam odżywek, które pomagają, nie suszę ich i nie prostuję za często! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie przywiązuję wagi do szamponów, ale zdążyłam wypróbować ten co polecasz i byłam z niego zadowolona :) Ja także mam suche włosy i wypróbowałam szampon dla dzieci, lecz później włosy moje były bardzo poplątane i strasznie trudno je rozczesac, więc nie jest to może dla mnie ;(
    Bardzo przydatny post :)
    Zapraszam do mnie :) Seecreetivee blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje cienkie włosy wymagają dużo uwagi. Lubię produkty z Garniera, są dla mnie najlepsze. Suszarkę wyeliminowałam z mojego życia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam szamponu i odżywki z Nivea oraz kupiłam sobie szczotkę z naturalnego włosia, dodatkowo używam od czasu do czasu odżywki z jedwabiem. Biosilk Ci odradzam, gdyż zawiera alkohol, który nieciekawie wpływa na włosy ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie wiedziałam o tym. Bardzo Ci dziękuję za tę informację. Na szczęście już się kończy i nie używam go tak często :)

      Usuń
  14. Ja od jakiegoś czasu bardzo dbam o włosy i jestem zadowolona z efektów :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wskazówki! Ja o swoje włosy jako tako za bardzo nie dbam, ale używam hipoalergicznego szamponu, który te włosy wzmacnia i po wyschnięciu są puszyste, ale bez przesady. :) Może wypróbuję ten jedwab, bo słyszałam, że używanie go przynosi rewelacyjne efekty! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre rady!
    Również od jakiiegoś czasu staram się szczególniej dbać o włosy.
    Przede wszystkim myję włosy letnią wodą i ich nie suszę :)
    Warto też nie używać takich urządzeń jak prostownice, lokówki bo to niszczy włosy :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik


    OdpowiedzUsuń
  17. każdą z tych wskazówek stosuję :)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne porady, na pewno skorzystam!
    movelikealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super porady! Muszę kupić sobie tą odżywkę, bo mnie zachęcilaś :)
    Zapraszam na nowy post! :) Pozdrawiam! :*


    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super porady zwłaszcza te wskazówki na końcu .... najlepsze :)
    Zapraszam & Pozdrawiam
    piekielneniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię tą odżywkę z garniera :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post ! Super dbasz o włosy :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nigdy nie chodze do fryzjera a odżywke zawsze chciałam spróbować

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczotkę TT mam i nie jestem jakoś wielce zadowolona, puszy włosy i je wyrywa. więc w moim przypadku feneomen tej szczotki okazał się być mitem.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od czerwca sama jestem szczęśliwą posiadaczką Tangle Teezer i szczerze polecam! Zakupiłam go w Rossmannie za 50 zł. :) Nie jest najtańsza, ale najlepsza na pewno! :D Jeśli chodzi o Garnier to produkty tej firmy nie działają na moje włosy najlepiej. Ja używam szamponu z Ziaji oraz odżywki z alfaparf oraz po umyciu ich przed rozczesaniem "spryskuję je" bombą witaminową, czyli Montibel.lo Smart Touch. Jest to kuracja 12 w 1, czyli odżywianie, nawilżanie, odbudowa, ochrona koloru, delikatność, ochrona termiczna, blask, objętość oraz gęstość. :D
    Pozdrawiam. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Najnowszy post i konkurs - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. cudny post *.*
    z garniera używałam szampon tyle że w różowym opakowaniu i byłam zadowolona :) a tej odżywki używam regularnie i bardzo ją lubię :3
    co do szczotki to również zamierzam się zaopatrzyć w tangle, póki co mam biedronkową podróbkę nabytą w zeszłym roku i ma podobne działanie, tyle że ząbki się trochę różnią :)
    podcinanie ważna sprawa, ale jak już się zapuści włosy to później tak szkoda -.- . Dlatego też ja podcinam swoje średnio dwa razy do roku :P.
    A Twoje włosy są wspaniałe *.* wprost idealne <3
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚWIETNE PORADY! Sama nie przywiązuję uwagi do moich włosów a powinnam. Macie jakieś sprawdzone sposoby na wypadanie włosów? Widzę, że większość kosmetyków masz z Biedronki. Jak będę w niej przy okazji to może się na coś skuszę :)
    Zapraszam do mnie! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Co do szamponów dla dzieci to bardzo polecam ci ten z Johnson's baby jest super! I niedawno w Biedrze zakupiłam odżywkę do włosów w sprayu z Schwarzkopf z serii Glis kur (czy coś xD) i jest naprawdę super! :)) Co do tej odżywki co ty używasz to mam taką samą! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie kup jak najszybciej szczotkę Tangle Teeezer, działa cuda!
    Pozdrawiam
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam szczotki Tangle Teezer i bardzo polecam! :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne wskazówki! :) Z tych kosmetyków używałyśmy tylko odżywki i jedawbiu :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿ Wiktoria i Weronika - NOWY POST KLIK ✿ M

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nigdy nie przywiązywałam większej wagi do pielęgnacji moich włosów, ale ostatnie zauważyłam, że są lekko podniszczone, więc muszę coś z tym zrobić. Na pewno skorzystam z twoich wskazówek. Obecnie używam jakiegokolwiek szamponu, czasem odżywki oraz jedwabiu :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja od dawna z kolei przymierzam się do zakupu tego szamponu od garniera "goodbye demage". Czekam już aż mój szampon się skończy i wypróbuję ten!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja używam tangle teezer:-)
    I polecam! Ciekawe wskazówki
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  35. mycie wlosow szamponami dla dzieci (lub innymi szamponami bez SLS) daje mnostwo korzysci! po pierwsze, skora glowy przetluszcza sie rzadziej, po drugie wlosy sa zdecydowanie zdrowsze i bardziej puszyste!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny post! :) Ja jestem taką małą włosomaniaczką i staram się przykładać sporo uwagi do moich włosów. Też mam tą odżywkę z Garnier'a i ją uwielbiam, ma cudowny zapach!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja przez około rok nie podcinałam końcówek, a jak poszłam w końcu do fryzjera, to fryzjerka była mega zdziwiona że mam tak w dobrym stanie włosy :)) Trzeba o nie dbać ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie wybór odpowiedniego szamponu to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post. Miałam bardzo podobne poglądy do Ciebie początkowo, jednak opisałam to u siebie dokładniej jak to wygląda, jeśli Cię zainteresuje, polecam. :D Włosy to jednak niezmienne nasze ubranie, więc zdecydowanie powinniśmy starać się o ich jak najlepszą prezentację.

    Justlyjass :
    - BLOG

    - FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobry post.
    Pozdrawiam,Michał.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. przydatne rady, korzystam prawie ze wszystkich, bo jednam bez prostownicy cieżko życ :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz i klikniesz w linki CNDirect?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Używałam kiedyś tej odżywki i pamiętam, że całkiem mi służyła. W przeciwieństwie do szamponu, od którego miałam na włosach wieczny, oklapnięty olej.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba powinnam wziąć się za swoje włosy, bo niestety są w opłakanym stanie :/ a ta odżywka jest genialna! ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmm patent z zimną woda na końcówki nie znałam Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie przygotowałaś ten post! Wiele z tych wskazówek znam, a niektóre w najbliższym czasie postaram się wykorzystać :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne wskazówki dotyczące tego jak myć głowę :3 Mimo, że nie mam problemów z moimi włosami, zacznę się stosować, do tego co napisałaś, żeby lepiej wyglądały ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy post ^^, ja od około pół roku staram się dbać o moje włosy, mam nawet odżywkę w sprayu z tej samej firmy
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja za bardzo nie dbam o włosy. Miłego dnia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja bardzo lubię dbać o włosy, tak samo jak ty chodzę do fryzjera tylko żeby podciąć końcówki! Niedawno też pisałam taki post!
    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do siebie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post! Nigdy nie używałam tych produktów co Ty, ale mam swoje już wypróbowane! Warte przeczytania sa równiez te wskazówki! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawe rady! Ja również nie lubię podcinać końcówek, bo fryzjerka zawsze podcina więcej niż bym tego chciała ;/

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja strasznie nie lubię podcinać włosów! Szampon dosyć często zmieniam, ale tym razem chyba trafiam na odpowiedni :)
    Ogólnie staram się stosować do tych rad, jednak u mnie w kosmetyczce do włosów jest jedynie szczotka i szampon.

    ♥ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Miałam kiedyś ten pomarańczowy szampon i jest świetny :).
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też jeszcze niedawno nie przywiązywałam większej uwagi do włosów ale ostatnio zaczęłam mieć z nimi ogromne problemy m.in zaczęły mi wypadać. Więc teraz dbam o nie najlepiej jak mogę.
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeżeli zaczniesz się czesać TT to już nigdy nie wrócisz do zwykłej szczotki do włosów! ;-)
    A co do produktów z garniera.. Nie przepadam za nimi:(

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja jeszcze nic z tych rzeczy nie miałam :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawa pielęgnacja! Ja zwykle myje włosy szarym mydłem a szampony zmieniam cały czas :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super porady :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nigdy nie używam suszarki :)
    Natomist prostownica to moje małe uzależnienie!

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Staram się nie prostować, ale czasem muszę :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja nie używam suszarki, bo póki jest ciepło to włosy same bardzo szybko mi schną. Zresztą nie wiem czy w taki upał dałabym radę wytrzymać susząc je ciepłym nawiewem. Też używałam tego szamponu i o ile na początku bardzo go lubiłam to później strasznie wysuszał mi włosy. Używałam też kiedyś szamponów dla dzieci ten z żółtą kaczką na butelce ( nie pamiętam jak się nazywa), był super ale włosy po nim strasznie się plątały, więc odżywka jest konieczna, żeby sobie włosów nie powyrywać. Z kolei odżywka ultra doux w ogóle mi się nie sprawdza bo mimo, że nakładam ją tylko na końcówki to włosy i tak mi się przetłuszczają. Teraz kupiłam komplet z farmony czyli szampon, odżywkę i mgiełkę do włosów z bursztynem i póki co jestem bardzo zadowolona. Włosy są miękkie, błyszczące, a końcówki wyglądają jakbym dopiero co wyszła od fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  62. muszę zacząć bardziej dbać o włosy :D

    Pozdrawiam i wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  63. Widzę,że dbasz o swoje włosy na max'a ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Mamy te same szampony :D
    Obserwuje :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Też bardzo lubie szampony z garniera :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne masz pomysły !
    Zapraszam; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. W zeszłe wakacje zaczęłam szaleńczo dbać o włosy i teraz staram się do tego wracać. Od zawsze miałam włosy baaardzo cieniutkie i zaczęłam je myć szamponem Bambi dla dzieci, bo są strasznie przesuszone przez codzienne mycie silnymi szamponami. Miałam szampon z Garniera właśnie z seri Ultra Doux i śmiało polecam, włosy są po nim bardzo mięciutkie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  68. miałam tą odżywkę Garniera i również dobrze się u mnie spisała :)
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  69. Przydatne porady, zwłaszcza dla mnie bo sobie okropnie zniszczyłam włosy przez niefortunne farbowanie :c

    http://zyj-z-pomyslem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne rady
    świetny post

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne sposoby i porady! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  72. U mnie królują kosmetyki a Green Farmacy i Biovax. Nie przepadam za Garnier, choć większość bardzo je chwali.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ze wskazówek korzystam muszę tylko jeszcze wyeliminować trzecią ale trochę mi nie za bardzo to idzie xD
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  74. Znam te produkty i często stosuje!
    Obserwuje! <3
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/08/jestem-blondynka-doskonaa.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Używam tych samych szamponów i u mnie również sprawują się idealnie! :)

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Przydatne porady. Ja również całkiem niedawno zaczęłam bardziej dbać o włosy :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ciekawy post, też mam w planach taki kiedyś napisać :)
    Ja o moje włosy baardzo dbam już od niepamiętnych czasów. Moimi faworytami są wcierka Jantar i maski do włosów z Kallosa. Są najlepsze i nie kosztują dużo.
    Pozdrawiam!
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja zwracam uwagę na to jakimi produktami myję włosy , ale to też nie daje spektakularnych efektów. Zazdroszczę osobom, które mają piękne, zdrowe, lśniące włosy.:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Super post :)
    Też używałam tej odżywki z garniera i była z niej bardzo zadowolona.
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja używam szamponów z Nivea i również od dawna marzy mi się Tangle Teezer. W sumie to nigdy nie używałam ani prostownicy, ani lokówki :)

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam Szampony Garnier'a, aktualnie stosuje tą różową gamę :3 I mogę ją polecić :) Pozdrawiam i Zapraszam :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo przydatny post ! I świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  83. Chyba skuszę się na tą odżywkę z Ultra Doux. Też nie lubię podcinania włosów :c Świetny post.

    nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  84. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. masz racje świetny post :) śliczne włosy zapraszam do mnie filmymarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. widzę ze podobnie dbamy, choć ja nie uzywam olejków :)

    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo dobre rady :))
    Ja mam ochotę poeksperymentować z naturalnymi mydełkami , z pokrzywy i tataraku :))

    OdpowiedzUsuń
  88. świetny blog i zdjęcia , jesteś naprawdę ładna )
    http://xhellofridayx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Super pomysł na post, używam tego samego szamponu! :D
    Pozdrawiam:3

    http://onlyshadowonthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny post, tez zamierzam napisać coś o pielęgnacji moich włosów. Próbowałaś kiedyś olejowania?
    Zapraszam do siebie (klik)

    OdpowiedzUsuń
  91. Z produktów, które wymieniłaś znam jedwab i szampony. Ja staram się szczególnie dbać o włosy, zwłaszcza, że kilka razy farbowałam je. Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o klikanie w link kamizelki: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciągle po myciu włosów używałam przez jakiś czas suszarek, lecz teraz wiem, że to bardzo niszczy włosy :/

    http://monika-bloog.blogspot.com , zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  93. śliczne zdj, i oczywiście fajny poradnik ! Świetny post!Pozdrawiam :) Tymczasem zapraszam do siebie KLIIK jeśli ci się spodoba mój blog, koniecznie ostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja jedynie używam odżywki z ziai :)
    KLIKNIESZ TU??
    http://tropical-fruiits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetny blog, naprawdę jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  96. Mnie tez zawsze szkoda koncowek. :P

    OdpowiedzUsuń
  97. Również nie przywiązuję uwagi do szamponów :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny post. Polecam TT, najlepsza szczotka jaką miałam :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Post na pewno mi się przyda ;) ps. masz piękne włosy ;) :*

    Super blog , pozdrawiam ;)
    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. A ja polecam jantar! Najlepsza odżywka do włosów jaka kiedykolwiek w życiu miałam ! :)

    Obserwuje :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo ciekawy post, lubię czytać jak ludzie dbają o włosy czy skórę :)

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo fajne porady na końcu ;) Ja raczej nie suszę włosów ale czasem trzeba ! ;) Używam szamponu z tej serii co ty odżywki w spreju ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny blog! obserwacja za obserwację? x
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Swietny post! :) Wiecej takich!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Ta odżywka w sprayu mnie mocno zastanawia, może sobie ją sprawię... wszystko, czego używam do pielęgnacji i odbudowy włosów jest przeznaczone do stosowania podczas mycia, więc myślę, że coś "po myciu" będzie strzałem w dziesiątkę. :) Bardzo przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja koniecznie muszę zmienić moja pielęgnację włosów, bo obecnie ogranicza się ona tylko do szamponu Haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. AAA this is so fun to read! thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja też używam szamponu, który jest pod ręką i nie przywiązuję do niego wielkiej uwagi. Kiedyś tylko myłam włosy, ostatnio kupiłam dwie próbki masek i odżywkę. Maskę i odżywkę nałożyłam tylko raz, już mi się nie chce. ;P I tak mają się dobrze, więc na razie nie używam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Przydatne. Uzywam tego samego szamponu co Ty i przyznaje, że zachęciłaś mnie do wypróbowania odżywki. Do tej pory używałam odżywki z keratyną od Syoss jednak jej "wodnista" konsystencja i totalna niewydajność bardzo mi przeszkadzają :s
    Pozdrawiam i mam też ogromną prośbę. Dzisiaj zaczęłam swoją pierwszą współpracę z Dresslink. Mogłabyś poklikać w linki? :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetne porady i pielęgnacja :) Ja już od jakiegoś czasu myślałam o to żeby zadbać bardziej o swoje włosy, ale niestety nie mogę się do tego zabrać.
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuje!
    Klikniesz u mnie?
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  112. Masz bardzo ciekawy blog. Obserwuję od dawien dawna.
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Używam tych samych szamponów garniera! Co do wskazówek na koniec to o niektórych nigdy nie słyszałam i chętnie się zastosuję ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  114. Właśnie ja też mam problem z włosami. Niby wszystko super, nigdy nie używałam regularnie suszarki. Tylko przez 3 lata w gimnazjum raz w tygodniu po basenie. Mimo to miałam gładziutkie jak u dziecka. Ludzie sie oytali jak ja to robie, a ja nie robiłam totalnie nic - tylko je myłam CODZIENNIE ziołowym szamponem , nawet odzywki nie miałam. Były proste, ciężkie i błyszczące, wręcz przetłuszczajace się. Włosy mi się pogorszyły dopiero w 2 liceum. Stały się suche, zaczęły się puszyć, falować i stopniowo traciły blask. Dlatego zaczęłam o nie dbać, z poczatku piłam pokrzywe i maske raz w tygodniu nakładałam, potem kupiłam odżywke do spłukiwania. Dalej myłam codziennie. Teraz pije sprzyp, straram sie zdrowo odżywiać, nakładam maski, czasem olej ale poza dodatkowym blaskiem i miekkością włosy nie zmieniły sie znacznie. Dalej się puszą są lekkie,reagują z wilgocią i tworzą loczki i fale. Zastanawiam się co na nie tak wpływa i z biegem czasu wydaje mi się że codzienne mycie, hormony, albo geny (u mnie w rodzinie są osoby które mają falowane-krecone włosy). Próbuje teraz myć co drugi dzień Babydreamem, zobaczymy czy coś się zmieni. Dodatkowo kupię sobie tą odżywke z garniera co polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny post. Ja osatnio zaniedabałam swoje włosy,ale już w przyszłym tygodniu idę do fryzjera na ścięcie końcówek :) Pozdrawiam
    http://briellka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. polecam tangle teezer:)


    byminia,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. masz cudowne włosy, moje są zniszczone:/

    poklikasz u mnie?:)
    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. ciekawy post oraz świetny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. muszę kupić tą odżywkę koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Super napisane, obserwuję!
    Mam pytanie jak przerabiasz zdjęcia? *.*
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. pościak super
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  123. pościak super
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  124. Rozdwojonych końców nic nie sklei, więc radzę ci podciąć (moje włosy po podcięciu są gęstsze i zdrowsze). Biosilk odradzam, ma alkohol i na dłuższą metę przesusza, za to fajny jest jedwab z CHI :)
    Polecam Ci szampony z Planeta Organica, są mega delikatne i naturalne, kosztują około 13 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  125. również używam tych szamponów i są świetne
    http://ninajozwiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. świetny post jednak radzilabym zamienic jedwab na olejek arganowy gdyz jedwab strasznie wysusza,gdyz ma w swoim skladzie duzo alkoholu. po pol roku stosowania moze byc o wiele gorszy efekt niz na poczatku;c

    i polecam ci maseczke biovax ktora naprawde wchlania sie we wlosa a nie tworzy tymczasowego efektu sylikonowego na wlosach ktory dziala jak makijaz :) pozdrawiam

    www.alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. uzywam podobnej odżywi tylko fioletowej i bardzo dobrze się spradza

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany.
*Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte.
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje ;)